bath bucket.. ervaringen?
zaterdag 3 november 2018 om 11:48
OMG wat is dit nu weer voor ding! Telsell?
Is toch niet gemaakt voor de typische Hollandse man/vrouw?
Die man op het plaatje zit er toch ook helemaal dubbel gevouwen in? 1 graai naar de zeep en hij ligt met bad en al op zijn kant. Ziet er ook uit alsof dat ding gemaakt is met van dat zachte rubberachtige plastic.
Is toch niet gemaakt voor de typische Hollandse man/vrouw?
Die man op het plaatje zit er toch ook helemaal dubbel gevouwen in? 1 graai naar de zeep en hij ligt met bad en al op zijn kant. Ziet er ook uit alsof dat ding gemaakt is met van dat zachte rubberachtige plastic.
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.
zaterdag 3 november 2018 om 11:48
Er zit een stop in, en een slang bij. Je kan die slang in een rare bocht leggen waardoor het water niet te snel stroomt. Ik heb echt maar een randje van 2 cm tussen mijn douche 'bak' en de vloer van mijn badkamer, maar hij loopt goed leeg en stroomt niets over.
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
zaterdag 3 november 2018 om 11:49
TsumTsum schreef: ↑03-11-2018 11:45Er staat ook bij dat het handig is voor als je in de zomer in de tuin wilt badderen. Ehh daar koop je dan toch een opblaasbadje voor? En zou je dan echt naakt in zo'n badkuip gaan zitten met het risico dat je buren je wellicht naakt kunnen zien als ze eens uit het slaapkamer raam kijken ofzo?
En ik vraag me af, hoe laat je dat ding fatsoenlijk leeglopen zonder overstroming omdat het te snel gaat voor het putje in de badkamer. Of als je hem wilt gebruiken op een plek waar geen putje is.
Je kunt ook in je bikini in die grote tas gaan zitten.. maar naakt of niet, de buren zullen evengoed wel lachen.
En ik zie iets van een aansluiting midden onder, daar zul je een slang op kunnen aansluiten.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
zaterdag 3 november 2018 om 12:02
zaterdag 3 november 2018 om 12:07
Jemig je kunnen hier wel zeiken over dingen hoor :')
Als je geen bad hebt, en er wel 1 wilt is dit een goede oplossing, hij is niet van zacht plastic en nog wel redelijk zwaar ook.
Je hoeft er toch niet zelf 1 te kopen?
Als je geen bad hebt, en er wel 1 wilt is dit een goede oplossing, hij is niet van zacht plastic en nog wel redelijk zwaar ook.
Je hoeft er toch niet zelf 1 te kopen?
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
zaterdag 3 november 2018 om 12:26
zaterdag 3 november 2018 om 12:31
Joh, omdat jij er blijkbaar eentje hebt mag er niet om gegrinnikt worden?
Ik vind het een hilarisch ding en kan er veel bij bedenken, behalve ‘lekker badderen’.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
zaterdag 3 november 2018 om 15:15
thanks!! blij met je ervaring en het delen hiervan!
@ de rest het oogt zéker komisch en denk dat mn man er niet in zal gaan. Ik lig in n dwuk om jullie reacties vooral de manier van het uitstappen
zaterdag 3 november 2018 om 16:08
dankje!
zaterdag 3 november 2018 om 17:38
zaterdag 3 november 2018 om 18:12
Ik heb een opblaasbad! Zijn gewoon te bestellen hoor:
https://tubble.com/nl/shop/
Heerlijk, staat zo en ook weer makkelijk op te ruimen. Er zit een stopje in en een slang aan dus ik laat hem gewoon leeg lopen als ik klaar ben. Dan even afdrogen, leeg laten lopen en opvouwen en hij gaat weer de balkonkast in.
Ideale oplossing voor een klein amsterdams appartement en toch willen badderen!
Heerlijk, staat zo en ook weer makkelijk op te ruimen. Er zit een stopje in en een slang aan dus ik laat hem gewoon leeg lopen als ik klaar ben. Dan even afdrogen, leeg laten lopen en opvouwen en hij gaat weer de balkonkast in.
zaterdag 3 november 2018 om 19:31
Marktplaats, soms zelfs gratis. Al is ie lelijk, lekker is het weldrakenvlieg schreef: ↑03-11-2018 16:20Ik ken iemand die hem heeft en met haar maatje xs (gok) helemaal blij ermee is. Ik, met maat XL, durf er niet in...
Maar dat opblaasbare bad ziet er wel erg leuk uit!
Ik heb de ruimte, alleen niet het budget om een bad te plaatsen.
zaterdag 3 november 2018 om 19:38
Die is een stuk kleiner dan de izy die bij bol te koop wa. 132 cm (l) * 55cm (b) * 44cm / 54cm (h) Dan moet je toch best petit zijn. En niet diep ook. Die van bol stonden deze maten bij breedte 78 cm lengte 158 cm hoogte 54 cmClumsyNinja schreef: ↑03-11-2018 18:12Ik heb een opblaasbad! Zijn gewoon te bestellen hoor:
maandag 5 november 2018 om 09:23
woensdag 16 januari 2019 om 21:05
Hier ook een bath bucket! Echt ideaal! Superblij mee en de kinderen al helemaal. Die gaan er een paar keer per week in. Ik pas er prima in met m'n 1.73 en de man ook met 1.83.
Zo lekker bij de winterdag om na een boswandeling even in een bak heet water te zitten
Onze badkamer is groot genoeg om 'm even weg te zetten als we gewoon willen douchen. Het leeglopen gaat prima er stroomt niks over maar nu hebben we ook geen gewoon putje maar zo"n geul. Al denk ik dat een gewoon doucheputje ook geen enkel probleem moet zijn.
Zo lekker bij de winterdag om na een boswandeling even in een bak heet water te zitten
Onze badkamer is groot genoeg om 'm even weg te zetten als we gewoon willen douchen. Het leeglopen gaat prima er stroomt niks over maar nu hebben we ook geen gewoon putje maar zo"n geul. Al denk ik dat een gewoon doucheputje ook geen enkel probleem moet zijn.
woensdag 16 januari 2019 om 21:07
En heb je 'm al? Hier was de levertijd ongeveer 10 weken! Maar we hebben hem al bijna een jaar en gebruiken hem nog steeds meerdere keren per weekThisisme1980 schreef: ↑05-11-2018 09:23hahah, ik ben heel benieuwd wanneer ik mijn emmer geleverd krijg.. Ik heb hem voor 40 euro op de kop getikt. Dus dat is ook prima te doen, als ik er niet in pas kunnen de kinderen er in.
Dat opblaasbare bad ziet er zeker fijn uit, maar het opruimen daarvan lijkt me zon rot klus.
woensdag 16 januari 2019 om 23:31
Wij hadden 30 jaar geleden een zitbad in ons huurflat.
Gewoon met een skang aangesloten op de afvoerwas idiaal voor de kleine kinderen, maar ik zat er zelf ook graag in.
Je moest hem af en toe wel even omkeren om de onderkant en vloer even schoon te maken, maar het voldeed.
Zijn nog steeds te koop voor rond de 80 euro
Gewoon met een skang aangesloten op de afvoerwas idiaal voor de kleine kinderen, maar ik zat er zelf ook graag in.
Je moest hem af en toe wel even omkeren om de onderkant en vloer even schoon te maken, maar het voldeed.
Zijn nog steeds te koop voor rond de 80 euro
Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg