Mode & Beauty alle pijlers

bath bucket.. ervaringen?

03-11-2018 10:21 49 berichten
.
anoniem_344815 wijzigde dit bericht op 18-07-2019 19:53
99.31% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
OMG wat is dit nu weer voor ding! Telsell?

Is toch niet gemaakt voor de typische Hollandse man/vrouw?

Die man op het plaatje zit er toch ook helemaal dubbel gevouwen in? 1 graai naar de zeep en hij ligt met bad en al op zijn kant. Ziet er ook uit alsof dat ding gemaakt is met van dat zachte rubberachtige plastic.
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.
Er zit een stop in, en een slang bij. Je kan die slang in een rare bocht leggen waardoor het water niet te snel stroomt. Ik heb echt maar een randje van 2 cm tussen mijn douche 'bak' en de vloer van mijn badkamer, maar hij loopt goed leeg en stroomt niets over.
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
TsumTsum schreef:
03-11-2018 11:45
Er staat ook bij dat het handig is voor als je in de zomer in de tuin wilt badderen. Ehh daar koop je dan toch een opblaasbadje voor? En zou je dan echt naakt in zo'n badkuip gaan zitten met het risico dat je buren je wellicht naakt kunnen zien als ze eens uit het slaapkamer raam kijken ofzo?

En ik vraag me af, hoe laat je dat ding fatsoenlijk leeglopen zonder overstroming omdat het te snel gaat voor het putje in de badkamer. Of als je hem wilt gebruiken op een plek waar geen putje is.

Je kunt ook in je bikini in die grote tas gaan zitten.. maar naakt of niet, de buren zullen evengoed wel lachen.

En ik zie iets van een aansluiting midden onder, daar zul je een slang op kunnen aansluiten.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Hoeveel water blijft er nog over wanneer je in dit bad zit? Koelt waarschijnlijk dan ook heel snel weer af.

Kan je dit ding makkelijk vullen, en nog belangrijk, makkelijk leegmaken?
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Jemig je kunnen hier wel zeiken over dingen hoor :')
Als je geen bad hebt, en er wel 1 wilt is dit een goede oplossing, hij is niet van zacht plastic en nog wel redelijk zwaar ook.

Je hoeft er toch niet zelf 1 te kopen?
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
himalaya schreef:
03-11-2018 11:15
Afbeelding
Als je een beetje onhandig bent kiep je die hele kandelaar om als je uit het bad probeert te klauteren. Voordeel is wel dat het water de kaarsen dooft.
Het lijkt mij helemaal niks, deze teil. Ik douche liever, veel gemakkelijker.
Kohaku schreef:
03-11-2018 12:07
Als je geen bad hebt, en er wel 1 wilt is dit een goede oplossing, hij is niet van zacht plastic en nog wel redelijk zwaar ook.

Joh, omdat jij er blijkbaar eentje hebt mag er niet om gegrinnikt worden?
Ik vind het een hilarisch ding en kan er veel bij bedenken, behalve ‘lekker badderen’.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Kohaku schreef:
03-11-2018 12:07

thanks!! blij met je ervaring en het delen hiervan!

@ de rest het oogt zéker komisch en denk dat mn man er niet in zal gaan. Ik lig in n dwuk om jullie reacties vooral de manier van het uitstappen :proud: gooi mezelf idd gewoon om. Mijn kinderen zullen er denk ik dolblij mee zijjn en ik ga t gewoon proberen. Zag er 1 voor 45 euro incl verzenden..
Er bestaat ook een opblaasbad, ze zijn alleen steeds niet te krijgen. Die zou ik wel willen.
Afbeelding
Isabellarose- schreef:
03-11-2018 10:37
Ik heb hem. Ideaal.
dankje!
Ik ken iemand die hem heeft en met haar maatje xs (gok) helemaal blij ermee is. Ik, met maat XL, durf er niet in...

Maar dat opblaasbare bad ziet er wel erg leuk uit!
Ik heb de ruimte, alleen niet het budget om een bad te plaatsen.
Wij hebben hem. Mijn meiden vinden het heerlijk. Ze zij. 1,70 cm en langer passen er prima in. Het enige nadeel was de levertijd. Door de grote vraag hadden ze geen idee wanneer hij bezorgt zou worden.
Hij staat hier of in de badkamer of op zolder (als hij in de weg staat).
Ik heb een opblaasbad! Zijn gewoon te bestellen hoor:
https://tubble.com/nl/shop/

Heerlijk, staat zo en ook weer makkelijk op te ruimen. Er zit een stopje in en een slang aan dus ik laat hem gewoon leeg lopen als ik klaar ben. Dan even afdrogen, leeg laten lopen en opvouwen en hij gaat weer de balkonkast in.
Ideale oplossing voor een klein amsterdams appartement en toch willen badderen!
nina1966 schreef:
03-11-2018 15:38
Er bestaat ook een opblaasbad, ze zijn alleen steeds niet te krijgen. Die zou ik wel willen.
Afbeelding
Deze dus. Maar het heet nu Tubble.
drakenvlieg schreef:
03-11-2018 16:20
Ik ken iemand die hem heeft en met haar maatje xs (gok) helemaal blij ermee is. Ik, met maat XL, durf er niet in...

Maar dat opblaasbare bad ziet er wel erg leuk uit!
Ik heb de ruimte, alleen niet het budget om een bad te plaatsen.
Marktplaats, soms zelfs gratis. Al is ie lelijk, lekker is het wel :)
ClumsyNinja schreef:
03-11-2018 18:12
Ik heb een opblaasbad! Zijn gewoon te bestellen hoor:
https://tubble.com/nl/shop/

Heerlijk, staat zo en ook weer makkelijk op te ruimen. Er zit een stopje in en een slang aan dus ik laat hem gewoon leeg lopen als ik klaar ben. Dan even afdrogen, leeg laten lopen en opvouwen en hij gaat weer de balkonkast in.
Ideale oplossing voor een klein amsterdams appartement en toch willen badderen!
Die is een stuk kleiner dan de izy die bij bol te koop wa. 132 cm (l) * 55cm (b) * 44cm / 54cm (h) Dan moet je toch best petit zijn. En niet diep ook. Die van bol stonden deze maten bij breedte 78 cm lengte 158 cm hoogte 54 cm
Ik had eerst de Izi maar die liep onhandig leeg en ging 2x lek. Heb nu de tubble en hij is echt diep zat. Ik ben 1.66 en kan er prima in.
Een echt bad is natuurlijk groter en lekkerder, maar opblaas lijkt me nog altijd fijner dan zo'n emmer.
Ziet er best wel lekker uit zo’n emmer warm water, ik heb geen bad maar heeeeel af en toe in de winter heb ik daar wel eens zin in.
Ik ben klein met maat 34, ik kan er waarschijnlijk ook in zwemmen :P
hahah, ik ben heel benieuwd wanneer ik mijn emmer geleverd krijg.. Ik heb hem voor 40 euro op de kop getikt. Dus dat is ook prima te doen, als ik er niet in pas kunnen de kinderen er in.

Dat opblaasbare bad ziet er zeker fijn uit, maar het opruimen daarvan lijkt me zon rot klus.
Hier ook een bath bucket! Echt ideaal! Superblij mee en de kinderen al helemaal. Die gaan er een paar keer per week in. Ik pas er prima in met m'n 1.73 en de man ook met 1.83.
Zo lekker bij de winterdag om na een boswandeling even in een bak heet water te zitten :)
Onze badkamer is groot genoeg om 'm even weg te zetten als we gewoon willen douchen. Het leeglopen gaat prima er stroomt niks over maar nu hebben we ook geen gewoon putje maar zo"n geul. Al denk ik dat een gewoon doucheputje ook geen enkel probleem moet zijn.
Thisisme1980 schreef:
05-11-2018 09:23
hahah, ik ben heel benieuwd wanneer ik mijn emmer geleverd krijg.. Ik heb hem voor 40 euro op de kop getikt. Dus dat is ook prima te doen, als ik er niet in pas kunnen de kinderen er in.

Dat opblaasbare bad ziet er zeker fijn uit, maar het opruimen daarvan lijkt me zon rot klus.
En heb je 'm al? Hier was de levertijd ongeveer 10 weken! Maar we hebben hem al bijna een jaar en gebruiken hem nog steeds meerdere keren per week :)
Wij hadden 30 jaar geleden een zitbad in ons huurflat.
Gewoon met een skang aangesloten op de afvoerwas idiaal voor de kleine kinderen, maar ik zat er zelf ook graag in.
Je moest hem af en toe wel even omkeren om de onderkant en vloer even schoon te maken, maar het voldeed.
Zijn nog steeds te koop voor rond de 80 euro
Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg
Hè, nu zijn ze nergens meer te krijgen. Voor kleine mensen zijn dergelijke baden eigenlijk comfortabeler da ligbaden.
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

Wij hadden vroeger thuis iets soortgelijks. Dat beviel heel goed. Toen mijn broers, zus en ik allemaal nog onder de 6 jaar oud waren...! Ik heb mijn ouders er nooit in zien zitten, maar wij vonden het er leuk toen we geen bad hadden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven