Mode & Beauty alle pijlers

Beauty Knowledge: Wist je dat...?

08-09-2011 10:15 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wist je dat...

…Je mascara het best zizaggend kunt aanbrengen? Zo voorkom je klontjes. Een tweede laag mascara moet je aanbrengen als de eerste laag nog niet droog is, anders krijg je alsnog….klontjes.

…Je parfum beter niet kan aanbrengen op je zijden of chiffon kleding? Op deze stoffen laat je geurtje vervelende vlekken achter. Vóór het aankleden parfum sprayen en er is niets aan de hand.

…Je parfum moet aanbrengen waar de bloedvaten het dichtst bij het huidoppervlak lopen? Hierdoor ruik je de geur het best. Daarom zijn je hals en je polsen zo’n geschikte plekjes.

…Nagellak veel langer te gebruiken is als je het in de koelkast bewaart? De kleur blijft hetzelfde en de substatie blijft dun en wordt niet stroperig.

…Het Duitse make-up merk Manhattan Cosmetics met een speciale Oktoberfest-collectie komt? Er komen tien items op de markt geïnspireerd op het bierfeest, waaronder oogschaduw, lipstick, maar ook een drinkbeker.

… De nieuwe trend op haargebied in Amerika zogeheten blow-dry bars zijn? In deze ‘bars’ kun je voor zo’n dertig à veertig euro je haar laten wassen en in model laten föhnen, zonder dat er geknipt of gekleurd wordt. In deze blow-dry bars kun je vaak cocktails krijgen of andere alcoholische drankjes. Zou het wat voor jou zijn?

…Je nagels sneller groeien in de zomer dan in de winter?

… Er in flink wat lipglosses honing zit? Honing is een goede vochtinbrenger en zit bomvol antioxidanten die je lippen glad en zacht maakt.

… Roodharigen meer pijn voelen dan mensen met blond of donker haar? Mensen met rood haar hebben dan ook ongeveer 20% meer verdoving nodig bij operaties.

…Typen de nagelgroei stimuleert? Wanneer je typt, tikken je nagels tegen het toetsenbord. Hierdoor stroomt er sneller bloed naar de nagelmatrix (het gedeelte waar de nagel uit groeit). Hard werken wordt dus wel degelijk beloond dames!
~ Beauty is in the eye of the beholder ~
Wist je dat reclame maken voor Manhattan geen zin heeft omdat toch niemand die meuk koopt?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Heb je het tegen mij? Ik heb geen reclame voor Manhattan gemaakt. Ik koop altijd bij Yves Rocher mn producten en nee dit is ook geen reclame. Elke vrouw moet zelf maar weten waar ze haar make-up en andere schoonheidsproducten koopt.
~ Beauty is in the eye of the beholder ~
Leuke weetjes allemaal, dank je.
...Vaseline op je wimpers net zo'n effect heeft als mascara?
Waarom noem je zo specifiek die Manhattan nagellakcollectie? Had je net zo goed OPI, China Glaze, Color Club, Essie, Orly etc etc kunnen noemen. Die komen nu ook allemaal met ''speciale'' collecties.

En nagellak in de koelkast is echt onzin. Gewoon kamertemperatuur is prima. Nagellak droogt uit doordat je het potje open hebt om te lakken. En dat is ook weer op te lossen door nagellakverdunner te gebruiken als hij te dik wordt.
@BarbaraAnn, dit schijnt alleen heel slecht voor je wimpers te zijn, je sluit ze dan namelijk volledig af van zuurstof waardoor ze uiteindelijk breken en dan hou je niets over...
Hoe worden je wimpers van vaseline zwart Barbara?
je parfum dus NIET in je hals moet sprayen omdat je op die manier een allergische reactie reactie kunt krijgen?

je parfum het best achter je oren kunt sprayen?

je je polsen niet op elkaar moet wrijven nadat je er parfum op hebt gesprayed omdat je daardoor de geurdeeltjes kapot wrijft en daardoor een andere geur krijgt?

zo kan ik eig nog wel even doorgaan
In de zomer moet je parfum niet op je hals spuiten. Daar krijg je lelijke vlekken van door de zon.
quote:iklijkslimmerdanikben schreef op 08 september 2011 @ 10:29:

@BarbaraAnn, dit schijnt alleen heel slecht voor je wimpers te zijn, je sluit ze dan namelijk volledig af van zuurstof waardoor ze uiteindelijk breken en dan hou je niets over...

De beste manier je je wimpers lang en vol te houden is je make up te verwijderen door een watje nat te maken met warm water het water er goed uit te drukken en er dan olijfolie op te doen. Je make up vliegt van je ogen en je wimpers worden gevoed door de olie.

Zo heb ik het al die jaren gedaan en heb nog steeds lange volle wimpers.
@Cateautje, maar olijfolie is voedend, maar vaseline niet dus dat zou best kunnen!
@cateautje ja werkt inderdaad als een tierelier:smile:
Wist je dat het volgens visagist Thijs Willekis onzin is om elke avond je mascara te verwijderen? Hij zegt dat dat je wimpers te veel beschadigd, je kan het beter laten zitten.
quote:pimpelmeesje67 schreef op 08 september 2011 @ 10:37:

Wist je dat het volgens visagist Thijs Willekis onzin is om elke avond je mascara te verwijderen? Hij zegt dat dat je wimpers te veel beschadigd, je kan het beter laten zitten.Dan verklaart Thijs onzinverhalen, want als je het laat zitten, krijg je wimperuitval.
.. ik denk dat to dit gewoon van een of ander stom meidenblaadje heeft gehaald en daarom die reclame er tussen staat?
Is TO nog niet geband ivm reclame?
http://www.nujij.nl/algem ... 87171.lynkx#axzz1XLjJYz8c

beter eerlijk gejat dan zelf verzonnen he
Gut wat sneu To. Verzin voortaan zelf iets zeg.
Ik vond het leuke weetjes.

TO heeft toch al meer gepost op het forum, volgens mij was het gewoon bedoeld als een inleiding op een topic over beauty weetjes.

Ik heb er eentje :

Als je je dooie puntjes moet laten knippen maar je kunt pas over een paar dagen terecht, kun je wat vaseline in je puntjes smeren, dan lijken ze optisch minder gespleten .
To heeft inderdaad meer gepost, reclame voor haar albert cuyp webshopje
quote:roosdezoveelste schreef op 08 september 2011 @ 10:31:

je parfum dus NIET in je hals moet sprayen omdat je op die manier een allergische reactie reactie kunt krijgen?

je parfum het best achter je oren kunt sprayen?

je je polsen niet op elkaar moet wrijven nadat je er parfum op hebt gesprayed omdat je daardoor de geurdeeltjes kapot wrijft en daardoor een andere geur krijgt?

zo kan ik eig nog wel even doorgaanwaarom krijg je achter je oren minder snel een allergische reactie dan in je hals?
quote:iklijkslimmerdanikben schreef op 08 september 2011 @ 10:29:

@BarbaraAnn, dit schijnt alleen heel slecht voor je wimpers te zijn, je sluit ze dan namelijk volledig af van zuurstof waardoor ze uiteindelijk breken en dan hou je niets over...Kan echt geen kwaad, wimpers zijn al dood hoornmateriaal.
quote:wowiemina schreef op 08 september 2011 @ 10:20:

Heb je het tegen mij? Ik heb geen reclame voor Manhattan gemaakt.Gelukkig maar. Ik was toch echt even bang dat je ons een Manhattan Oktoberfest Drinkbeker met bijbehorende oogschaduw aan zat te smeren.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Ik doe mijn parfum altijd op mijn tieten en in mijn haar.

Mmm, olijfolie... ga ik ook eens proberen.
Liever elitair dan een pauper!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven