Mode & Beauty alle pijlers

Beha's Esprit

18-12-2013 22:32 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand ooit al beha's van Esprit aangeschaft? Is het wat qua kwaliteit en pasvorm?
Kwaliteit is goed en pasvorm over het algemeen prima.
Draag niet anders. Echt heel fijn en blijven mooi.
Heel erg goede bh's. Droeg ze vroeger.
Prima bh's. Koop ze regelmatig.
Is toch heel persoonlijk lijkt me.. Zul je toch echt zelf moeten proberen, wat de één perfect vindt is voor de ander een verschrikking
Een van mijn favoriete merken.
Ook mijn favorieten. Esprit dan wel Niet EDC.
Been there, done that, got the T-shirt.
Ik heb trouwens wel altijd de voorgevormde bh's. De 'gewone' vind ik dan weer niet fijn qua pasvorm.
Ja hoor, prima spul
Lorem Ipsum
Nooit gedragen, collectie is niet groter dan D-cup. Jammer, want ik vind het wel altijd mooie bh's.
Ze hebben nu sinds kort ook grotere cup maten, zie ook de site. Ik heb er 1 gepast (cup E85) maar blijf toch bij mijn Fantasie bh's.

Maar dat is persoonlijk, de bh was verder erg mooi. Zeker het proberen waard, voor die prijs ¤ 39.95
http://www.esprit.nl/wome ... rie/filter-grote-cupmaten
quote:luca schreef op 19 december 2013 @ 11:53:

http://www.esprit.nl/wome ... rie/filter-grote-cupmatenDank @Luca! Das ook vreemd, had dat filter nooit gezien. Ik klik altijd op beha's en dan op maat, dan staan de grotere maten er helmaal niet tussen. Dat is dom van Esprit. Maar nu weet ik beter!
ik heb er wel een paar. De pasvorm wisselt nogal, de ene keer zitten ze goed, de andere keer hang ik eenzelfde maat en soortgelijk model maar weer terug het rek in. gewoon een paar verschillende aan proberen zou ik zeggen!

Je krijgt wat je betaalt. Ze blijven echt niet zo lang mooi als bijv Aubade, maarja, ze kosten dan ook niet zo veel.
doe dan maar thee

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven