Mode & Beauty alle pijlers

Ben jij al normcore?

11-03-2014 22:11 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag was ik, ondanks het prachtige weer, niet zo lekker. Hangerig. Idioot moe. Gedaan met alles.

Dus hing ik rond in een ouwe spijkerbroek model ik-heb-te-lang-de-was-niet-gedaan-en-alleen-deze-is-nog-schoon en een t-shirt dat nog echt een T nadeed en later een vormeloze trui daar over. Sokken, slippers, ik geef het allemaal toe.

Toen ging ik 's avonds binnen op de bank een rondje internetten en zag ik ineens dat ik mijn outfit van vandaag direct had moeten instagrammen in plaats van verbergen in mijn eigen achtertuin. Superhip; normcore!

Dus. Ben jij nog steeds ouderwets fashionable of ben je ook al normcore?
Zeg maar Spijker.
Normcore als in: hipster?

http://cdn.mamamia.com.au ... issed-out-on/hipsters.jpg
http://cdn.antiquiet.com/ ... e_trend_guide-468x313.jpg
Een kleine introductie voor wie niet hip genoeg is om dit te begrijpen

http://nymag.com/thecut/2 ... rted-you-to-normcore.html
Zeg maar Spijker.
Link gelezen snap het nog niet;)
Ik snap geen reet van dat stuk. Waarschijnlijk ben ik niet normcore.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Oh, hier een duidelijker stuk:

http://www.volkskrant.nl/ ... -het-nieuwe-hipster.dhtml

Maar nee, ben ik niet.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Normcore= gewone kleding (spijkerbroek, zwarte schoenen, blousje)?

Daar ben ik echt veel te hipster voor hoor *gaat naar Starbucks voor een triple frappucino no latte caramel*
Idem.
Aha pinterest hielp mij verder:)
Wat is normcore?

Type dakloos..? Check, regelmatig!
Nee kleden als je ouwe pa en ma..
Jezus. Jullie zijn ZO onhip dat ik bijna dacht dat jullie hip waren. Misschien moet ik me verplaatsen naar het libelle-forum; dat zou wel eens beter voor mn imago kunnen zijn.
Zeg maar Spijker.
Pssst, Libelle is het nieuwe zwart. Uberhip dus.
quote:Spijk-er schreef op 11 maart 2014 @ 22:31:

Jezus. Jullie zijn ZO onhip dat ik bijna dacht dat jullie hip waren. Misschien moet ik me verplaatsen naar het libelle-forum; dat zou wel eens beter voor mn imago kunnen zijn.

Pff, ik probeer me nog steeds te ontworstelen aan het imago dat de Nederlandse vrouw het slechtst gekleed gaat van alle landen (zeg maar).

Maar nee, de door jouw beschreven outfit komt bij mij ook niet verder dan de achtertuin.
quote:kerstklok schreef op 11 maart 2014 @ 22:29:

Normcore= gewone kleding (spijkerbroek, zwarte schoenen, blousje)?

Daar ben ik echt veel te hipster voor hoor *gaat naar Starbucks voor een triple frappucino no latte caramel*He! Een beetje hipster vermijd zo'n grote keten als de pest.
"Dus zie je iemand lopen Met rode ogen heel bedeesd Dan weet je, haar potje is pas vol geweest."
Gewoon alle jaren-90 kleren die je bewaard had om ooit in te schilderen uit de kast trekken en je doet mee met de trend. Zo makkelijk om hip te zijn deze zomer!
Zeg maar Spijker.
haha oh god.....wat een afschuwelijk geblokte fluwelen tijd was dat ook. Hoe zit het overigens met tuinbroeken? ik dacht dat ik er laatst een zag hangen in de winkel, maar ik heb dat een soort van verdrongen geloof ik.
"Dus zie je iemand lopen Met rode ogen heel bedeesd Dan weet je, haar potje is pas vol geweest."
http://orleanschul.info/w ... s-fashion-clothes-650.jpg

Dat wordt een makkie deze zomer. Weg met de enkellaarsjes, statementkettingen, croptops en hoge knot, Yeuh!
Fashion inspiratie:

Zeg maar Spijker.
Go fleece young lady, go fleece.

Deze mensen hebben de stijl te pakken:

Zeg maar Spijker.
Het voordeel is wel we kunnen weer onopgemerkt kunnen uitbuiken met al dat wijds rondom de middel.
Aha, normcore is dus een ander woord voor verlopen jaren 80/90 eigenlijk?
Ach, ik wacht nog drie maanden, dan ben ik weer helemaal normcore
Ik zag Diana huppelepup, je weet wel die ook die metamorfoses doet, praten in een ouderwetse spijker tuinbroek en dat zou weer helemaal in zijn. Wie verzint dat toch, die krengen zijn zo lelijk, we hadden blij moeten zijn dat het uit was.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven