Mode & Beauty alle pijlers

Benefit benetint

30-07-2010 13:45 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi!

Ik vroeg me af of jullie ervaring hadden met benefit benetint (dat rode goedje in nagellakflesje). Is het fijn? Werkt het? Hoe gebruiken jullie het? Oja, en wat vinden jullie van Benefit Benetint Lip Balm?

Alvast bedankt voor de reacties!
niemand ?
Die heb ik toevallig eergisteren gekocht (samen met een hoop andere dingen). Grappig spul en op zich mooi subtiel kleurtje. Vind het persoonlijk niet het bedrag waard, maar goed je kan het ook op je lippen smeren en het komt uiteindelijk wel op.
Echt waardeloos helaas. Op m'n lippen bleef het hooguit 20 minuten zitten, en op m'n wangen zag je het bijna niet (twee lagen over elkaar heen gaat niet, dan wrijf je het eraf). Ook kun je het niet over foundation aanbrengen.
Niet over foundation??? Zo hebben ze het wel aan mij verkocht
Oh dacht even dat iemand op zoek was naar een selftanner speciaal voor op de benen....voor een benefietgala...
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Als je iets dergelijks voor minder uit wil proberen: het merk 2true van het kruidvat heeft ook een cheek & lipstain voor een euro of 3, lijkt er erg op.
quote:Kitsch Kitten schreef op 31 juli 2010 @ 20:53:

Als je iets dergelijks voor minder uit wil proberen: het merk 2true van het kruidvat heeft ook een cheek & lipstain voor een euro of 3, lijkt er erg op.klopt.... heb beide kleurtjes gekocht. ik gebruik het niet op m'n wangen, want dat vind ik niet mooi (lijken m'n poriën extra op te vallen), maar op m'n lippen vind ik het wel fijn. Is echt een stain, dus het blijft goed zitten. Wel moet je er nog een balsem of iets overheen doen.
quote:Pompiedoe schreef op 30 juli 2010 @ 20:27:

Niet over foundation??? Zo hebben ze het wel aan mij verkocht Nope. Het staat niet specifiek op de gebruiksaanwijzing maar ervaring leert (niet alleen de mijne, kijk maar is op makeupalley.com) dat je je foundation eraf wrijft.
erg mooi op lippen en wangen! Mijn holy grail.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven