Mode & Beauty alle pijlers

Beste corrigerende ondergoed

30-10-2025 21:30 7 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Voor onder een tekenend jurkje zoek ik een echt goede corrigerende onderbroek/body/band oid. Het gaat vooral
om het corrigeren van de buik. Mijn bovenlichaam heeft een maat Medium maar m’n buik en benen een large. Ik wil de buik dus zoveel als mogelijk glad en zo plat mogelijk hebben. Na 4 kinderen is er helaas sprake van een buikje.

Wie heeft tips? Wat werkt echt?
Ik weet niet of je ook een panty onder het jurkje gaat dragen maar zelf droeg ik altijd graag een corrigerende/shapende panty in combinatie met een (string) body.

Zo'n panty trok ik dan op tot onder mijn bh, en de body hield de boel op z'n plek.
Zo zag het er allemaal wat gestroomlijnder uit, zonder hobbels en bobbels van strakke taille banden van broekjes ofzo.
Ik heb corrigerende strings van de Hunkemöller. Die werken goed, maar het moet wel bij je lichaamstype passen.

Bij mij werkt het in zoverre dat je alle hobbels enzo gladstrijkt, maar dat moet wel ergens heen dus ik zie er dan meteen ook 6 maanden zwanger uit. Wel strak verder, maar zwanger-uitziend.
Ik kan me weinig voorstellen bij corrigerende strings?

Voor onder een strak jurkje had ik altijd een bodyshaper open bust, met wat langere pijpjes. Werkte perfect.
zoiets als dit:

https://www.zalando.nl/spanx-body-cafe- ... -xEALw_wcB

Nu draag ik geen strakke jurkjes meer en daar word ik (50+) gelukkiger van 🙂
Ik heb heel goede ervaringen bij bruidjes en galajurken met Spanx shapewear.
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
Het is een beetje uitproberen. Sommigen doen bijna niks, anderen geven mooi effect

Zo'n jurkje vind ik niks.

Mijn 'beste' shapewear is een soort sportbroekje dat ik kan optrekken tot mn beha. Die heeft genoeg kracht om daadwerkelijk een beetje verschil te maken en kruipt niet op.

Hij was van de hema. Daar vallen de maten best groot, dus ik zou M kopen.
Ik heb zoiets (dit merk maar model van vorig jaar, lijkt op deze) https://www.curveswear.com/collections/ ... -slip-pink

Niet te strak, want dan ontstaan er juist rolletjes aan de bovenrand die er anders niet zitten. Voor mij is dit perfect.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven