Mode & Beauty alle pijlers

Beste shampoo van de drogist...

28-01-2023 10:27 29 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Welke shampoo die bij de drogist te krijgen is vinden jullie het beste ?

Ik heb soms wat veel haar wat in een knoop komt. Ik wil dat als ik het was, wat fijner en dunner wordt. Niet droog. Maar ook niet te snel vet....

Ik heb halflang gekleurd, fijn haar. Maar veel...

Welke shampoo vinden jullie t fijnste ? En waarom??
Alle reacties Link kopieren Quote
Natuurlijke shampoo van De Tuinen. Beter voor je haar ook. Ik gebruik Tea Treeshampoo omdat ik snel vet haar heb, maar je hebt ook shampoos voor gekleurd haar etc.
“We should make no mistake. Without concerted actions, the next generation will be roasted, toasted, fried and grilled.” - Christine Lagarde, IMF
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zou je crèmespoeling adviseren. Doet meer dan shampoo!

Zelf gebruik ik nu een shampoobar van de Hema en Yari Green Hydrating Conditioner die je bij de Kruidvat kan kopen.
vl-inder wijzigde dit bericht op 28-01-2023 11:06
Reden: Even gekeken hoe het precies heet.
7.87% gewijzigd
Olaplex (bij douglas). Wel wat duurder.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben best tevreden over Urtekram, geen last meer van m'n hoofdhuid.
Ik ga sterrenlopen!
Alle reacties Link kopieren Quote
Guhl! Ik gebruik zelf de oranje, lichtroze en donker roze variant voor droog/pluizig haar en die werken fijn, ik zou voor jouw jaar misschien een ander kleurtje nemen wat je aan spreekt (er is een perzik variant die voor normaal haar is, die neem ik soms ook want die ruikt zo lekker).

En dan met de bijpassende conditioner uiteraard.
Alle reacties Link kopieren Quote
Een vriend van mij met fijn halflang haar gebruikt Timotei shampoo.
Dr. Organic.
Alle reacties Link kopieren Quote
petronella72 schreef:
28-01-2023 11:49
Een vriend van mij met fijn halflang haar gebruikt Timotei shampoo.
Timotei!
Bestaat dat nog, witte fles groene dop?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben heel tevreden over het huismerk van de Lidl, Cien. Met die shampoo kam ik doorgaans makkelijk mijn lange haar uit.
Heb in een aanbieding nog weleens shampoo van een ander merk gehaald maar die vond ik toch duidelijk minder.
Alle reacties Link kopieren Quote
Muurbloempje115 schreef:
28-01-2023 10:38
Olaplex (bij douglas). Wel wat duurder.
Er schijnt een Olaplex dupe te worden verkocht bij de Action!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ugli schreef:
28-01-2023 11:41
Guhl! Ik gebruik zelf de oranje, lichtroze en donker roze variant voor droog/pluizig haar en die werken fijn, ik zou voor jouw jaar misschien een ander kleurtje nemen wat je aan spreekt (er is een perzik variant die voor normaal haar is, die neem ik soms ook want die ruikt zo lekker).

En dan met de bijpassende conditioner uiteraard.
Ik had die oranje en donkerrode ook altijd, maar eerst was die oranje nergens meer te krijgen en die donkerroze nu ook niet meer! De lichtroze heb ik nu, maar die vind ik toch echt minder fijn. Waar haal jij die oranje?
Als je in de buurt woont van de Duitse grens dan kan ik je de haarverzorgingslijn van Jean & Len aanbevelen, te koop bij de DM. Ik gebruik de shampoo, conditioner en andere producten uit die lijn.
Alle reacties Link kopieren Quote
Onkruit schreef:
28-01-2023 12:29
Timotei!
Bestaat dat nog, witte fles groene dop?
Nog steeds een witte fles met groene dop, maar in iets andere stijl dan in de jaren 80.
Alle reacties Link kopieren Quote
Petal Fresh Rosemary & Mint, fijne geur en goed voor mijn haar. Heb heel veel dik haar, niet door te komen anders.
Alle reacties Link kopieren Quote
Gewoon Andrelon en mijn haar niet lis dragen. Dan gaat het ook niet in de knoop.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren Quote
Nivea 2 in 1.

Plus crèmespoeling.
Maak niet zoveel uit welke. Bij voorkeur die die in de aanbieding is. ;-)
óu sont les neiges d'antan

Alle reacties Link kopieren Quote
Syoss keratineshampoo- en conditioner vind ik fijn!
Alle reacties Link kopieren Quote
Moiren schreef:
28-01-2023 11:53
Dr. Organic.
Ook fan! Heb hetzelfde haartype als jou TO. Dit merk is een natuurlijke shampoo en is mild. Omdat het niet agressief is, wordt het minder snel vet.
Gisteren nog een bestelling geplaatst, was toen nog 1+1 gratis bij Holland en Barret. Ze hebben meestal van die fijne aanbiedingen, ik sla dan meestal in.
Ik heb overigens de roos variant (niet voor roos, maar de geur 🙂 ).
Alle reacties Link kopieren Quote
Petal Fresh vind ik trouwens ook goed, gebruik die voor de kinderen en is wat goedkoper. Ook te krijgen bij het Kruidvat 🙂
Alle reacties Link kopieren Quote
Lieneke schreef:
29-01-2023 15:01
Syoss keratineshampoo- en conditioner vind ik fijn!

Daar kreeg ik echt touwhaar van.

Zonde want 2 flessen shampoo en 2 flessen conditioner gekocht (aanbieding) Heb de aangebroken flessen weggegooid en de dichte naar de kringloop.
Bericht aan mijzelf: Lachen. Omdraaien. En met mijn ogen rollen. Niet andersom.
Alle reacties Link kopieren Quote
Shampoobar van Marcel Green Soap.
Alle reacties Link kopieren Quote
PoesmetLaarzen schreef:
29-01-2023 15:18
Daar kreeg ik echt touwhaar van.

Zonde want 2 flessen shampoo en 2 flessen conditioner gekocht (aanbieding) Heb de aangebroken flessen weggegooid en de dichte naar de kringloop.

Zeker zonde, ik had ze graag van je overgenomen!
Alle reacties Link kopieren Quote
Toen ik nog lang haar had was ik dol op de Aussie shampoo en ik ging er onder de douche door met de (nep) tangle teezer.
(Ik weet dat nat haar kammen vloeken in de kerk is maar bij mij werkte dat stukken beter dan droog de knopen eruit halen)

Ik vind de manier van wassen ook wel uitmaken: ik deed een beetje shampoo op de wortels van mijn haar, conditioner op de lengtes, hoofdhuid licht masseren en daarna alles uitspoelen zonder wrijven. Mijn haar klitte op die manier veel minder dan als ik het op de normale manier waste.

En de dagen dat ik het niet waste deed ik er Gliss Kur spray in, deze:
https://www.bol.com/be/nl/p/gliss-kur-a ... oductImage
Alle reacties Link kopieren Quote
Blackstar schreef:
28-01-2023 14:03
Ik had die oranje en donkerrode ook altijd, maar eerst was die oranje nergens meer te krijgen en die donkerroze nu ook niet meer! De lichtroze heb ik nu, maar die vind ik toch echt minder fijn. Waar haal jij die oranje?
Ik heb die laatst gewoon nog besteld bij Etos (een aantal weken terug alweer).

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven