Betaalbare shaper ipv fudge. Tips?
woensdag 31 mei 2017 om 10:27
Hoi allemaal,
Ik zoek een betaalbaar alternatief voor de shaper van fudge. Er staat hierover al een topic maar dat is uit 2009 dus misschien zijn de inzichten wel veranderd, en anders wel de verpakking. Dus daarom toch maar opnieuw de vraag gesteld: wie heeft er goede ervaringen te delen?
Bedankt!
Ik zoek een betaalbaar alternatief voor de shaper van fudge. Er staat hierover al een topic maar dat is uit 2009 dus misschien zijn de inzichten wel veranderd, en anders wel de verpakking. Dus daarom toch maar opnieuw de vraag gesteld: wie heeft er goede ervaringen te delen?
Bedankt!
Clap your hands everybody, and everybody clap your hands.
woensdag 31 mei 2017 om 12:25
Het enige wat mijn man vergelijkbaar vindt is American Crew forming Cream, maar dat scheelt volgens mij weinig in de prijs.
Fudge heeft een aardig unieke formule.
Heb je al eens rond gekeken op internet of je het soms ergens goedkoper kan krijgen dan bij de kapper? Als ik google kom ik al potjes tegen van een tientje 7 euro, dat is niet al te gek toch?
Heb je al eens rond gekeken op internet of je het soms ergens goedkoper kan krijgen dan bij de kapper? Als ik google kom ik al potjes tegen van een tientje 7 euro, dat is niet al te gek toch?
anoniem_335003 wijzigde dit bericht op 31-05-2017 12:26
1.97% gewijzigd
woensdag 31 mei 2017 om 12:26
een nano-seconde googlen: https://www.google.nl/search?q=fudge+sh ... e&ie=UTF-8
woensdag 31 mei 2017 om 12:46
Heb ik wel bekeken, maar kwam ze niet zo goedkoop tegen. Heb je een linkje voor me?Lucylucille schreef: ↑31-05-2017 12:25Het enige wat mijn man vergelijkbaar vindt is American Crew forming Cream, maar dat scheelt volgens mij weinig in de prijs.
Plus dat verzendkosten er vaak ook bij komen (of je moet er meteen 4 bestellen). Dus ik hoopte hier wat tips te krijgen...
Clap your hands everybody, and everybody clap your hands.