Beugel BH cadeautje
zaterdag 14 november 2009 om 16:28
quote:nikcname schreef op 14 november 2009 @ 16:09:
Hoi Allemaal
Voor mijn vriendin wil ik graag lingerie kopen. Ik weet haar maat en ik weet dat ze beugel bh's draagt die voorgevormd zijn. Nu was ik bij Victoria's secret aan het kijken voor lingerie maar zag daar allemaal engelse termen staan voor bh's.
Mijn vraag is welke BH van hen past het beste bij de voorgevormde beugel bh?
Ik zie in hun lijstje staan:
Shop by Style
Push-up borsten worden omhoog gepushed
Full Coverage borsten helemaal bedekt
Demi Cup bh die borsten alleen onderste helft bedekt
Multi-way waarschijnlijk bandjes die op verschillende manieren kan gebruiken
Strapless bh zonder bandjes
Racerback
Wireless
T-shirt zie je niet aftekenen onder kleding
Lace
Minimizers Doet borsten kleiner lijken?
Nursing
Iemand enig idee?Het zullen dus allemaal wel beugelbh's zijn, het is maar net waar je vriendin van houdt.
Hoi Allemaal
Voor mijn vriendin wil ik graag lingerie kopen. Ik weet haar maat en ik weet dat ze beugel bh's draagt die voorgevormd zijn. Nu was ik bij Victoria's secret aan het kijken voor lingerie maar zag daar allemaal engelse termen staan voor bh's.
Mijn vraag is welke BH van hen past het beste bij de voorgevormde beugel bh?
Ik zie in hun lijstje staan:
Shop by Style
Push-up borsten worden omhoog gepushed
Full Coverage borsten helemaal bedekt
Demi Cup bh die borsten alleen onderste helft bedekt
Multi-way waarschijnlijk bandjes die op verschillende manieren kan gebruiken
Strapless bh zonder bandjes
Racerback
Wireless
T-shirt zie je niet aftekenen onder kleding
Lace
Minimizers Doet borsten kleiner lijken?
Nursing
Iemand enig idee?Het zullen dus allemaal wel beugelbh's zijn, het is maar net waar je vriendin van houdt.
zaterdag 14 november 2009 om 16:32
zaterdag 14 november 2009 om 16:34
zaterdag 14 november 2009 om 16:54
probleem met VS is dat de vorm en soms ook de maat niet helemaal overeenkomt met de bh die je vriendin misschien gebruikt.
Ex ging in NY shoppen bij Victoria voor mij (ik zei nog neem een bh van mij nee, maar helaas hij wilde niet luisteren). Heeft zich laten adviseren door de dames aldaar, kwam met te kleine bh's terug en de vorm van de cup zat ook niet lekker. Uiteindelijk alles via MP verkocht....zonde zat best mooi spul tussen, alleen niet te dragen
Ex ging in NY shoppen bij Victoria voor mij (ik zei nog neem een bh van mij nee, maar helaas hij wilde niet luisteren). Heeft zich laten adviseren door de dames aldaar, kwam met te kleine bh's terug en de vorm van de cup zat ook niet lekker. Uiteindelijk alles via MP verkocht....zonde zat best mooi spul tussen, alleen niet te dragen