Mode & Beauty alle pijlers

Beugel en Volwassen deel 5

14-04-2016 12:32 328 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 4 zat vol. Dus we gaan gauw verder in deel 5 van het beugelkletstopic.

Hier kunnen alle stoere vrouwen (mannen zijn ook welkom hoor!) met een beugel (of bijna-beugel-bekkies) zich verzamelen en mee kletsen over het leed dat beugels heet.



Veel van ons zijn/worden geopereerd aan hun mond (kaakoperatie(s)) i.c.m. het dragen van een beugel. Dus daarover mag je natuurlijk ook mee kletsen!



Sinds kort is er ook een Facebook-pagina voor Beugels en Volwassenen van het Viva Forum. Hier delen we foto's!



Deel 4 vind je hier.
Alle reacties Link kopieren
Hallo ik ben 30 jaar en ga nu ook voor een beugel...
De stand van mijn kaken is in orde maar ik heb wel een iets smallere bovenkaak, dit kan alleen verbreed worden via een chirurgische ingreep.
Maar dat zag ik niet echt zitten dus ben ik alleen voor de beugel gegaan wat voor mij voldoende lijkt.
We gaan proberen enkele tanden naar voren te trekken via elastiekjes...

Ik heb wel nog een vraag, als hobby doe ik aan wielrennen en moet ik dus energierepen verorberen tijdens de trainingen. Deze zijn redelijk taai gemaakt zodat je er niet in kunt stikken tijdens de rit.Gaat dit problemen geven met een beugel? het is niet zo hard als een bonbon ofzo maar wel taaie cake...
Alle reacties Link kopieren
Spid3Y schreef:
22-01-2019 18:50


Ik heb wel nog een vraag, als hobby doe ik aan wielrennen en moet ik dus energierepen verorberen tijdens de trainingen. Deze zijn redelijk taai gemaakt zodat je er niet in kunt stikken tijdens de rit.Gaat dit problemen geven met een beugel? het is niet zo hard als een bonbon ofzo maar wel taaie cake...
Hier een beugelbekkie (sinds een paar maanden) en ik was op het allerergste voorbereid na een rondje Google :-o ik dacht dat ik na het plaatsen van de brackets dagen niks zou kunnen eten, m’n mond vol met wondjes en blaren zou zitten en ik bij iedere nieuwe draad weer hetzelfde zou kunnen verwachten. Nou, dat viel dus ontzettend mee allemaal. De eerste 2 dagen na het plaatsen waren gevoelig maar ik kon gewoon eten, alleen kleinere hapjes. Ik zat echt te wachten tot die erge pijn waar iedereen het over had zou komen... nu 6 mnd verder nog steeds niks. Na het verwisselen van de draad is het even wat gevoelig, maar pijn... nee. Om antwoord te geven op je vraag; ik kan gewoon muesli repen eten. Blijft wel plakken :-D en als je net een beugel hebt is het bijten misschien lastig, maar het kan wel. Bij mij tenminste.
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk, er is een topic over beugeldragende volwassenen! Ik heb sinds gisteren een beugel. En plaatje tegen mijn verhemelte. Wat een verschrikkelijk ding zeg! Mijn kiezen moeten wat naar boven komen. Daarna een blokjes beugel onder een het plaatje moet ik blijven dragen. Na een jaar blokjes boven, dan als alles goed staat een kaakverlenging.. Dan daarna nog de blokjes voor de finishing touche...

Wat een drama he.. Ben wel blij om lotgenoten te spreken.

Groetjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven