Mode & Beauty alle pijlers

beugel op latere leeftijd

22-08-2007 14:11 1357 berichten
Alle reacties Link kopieren
sinds de nieuwe vivasite ben ik het oude topic kwijt, dus plaats ik maar een nieuwe...

Na lang twijfelen is gisteren mijn beugel erin gegaan.(op 38 jarige leeftijd) Keramische slotjes boven en de gewone beneden. Tot nu toe valt het me erg mee. Alleen als je breeduit gelachen hebt, moet je echt je bovenlip over de slotjes schuiven, anders blijft ie hangen.....!

Maar dat zal wel wennen.

Nu krijg ik volgende week elastiekjes en draad en dan begint het echte werk natuurlijk pas.

Alleen schrok ik er van, dat ik een metalen draad door mijn witte slotjes krijg. Ik had in mijn gedachten dat we in het laatste gesprek gesproken hadden over een onzichtbare, witte draad.

Anders zijn die witte slotjes toch onzin, dan is het met zo'n draad nog opvallend! Maar de assistentes zeiden dat ze alleen met metalen draden werken. Hier baal ik wel van. Ik zie op verschillende sites dat ze ook witte draden gebruiken. Kan ik dat dan niet gewoon krijgen? Bovendien staan mijn tanden zo scheef bovenaan dat die metalen draad er echt zigzaggend doorheen moet, geen gezicht toch?

Wat denken jullie ervan?
Hallo iedereen, ik heb dit forum redelijk doorgelezen. Zelf ben ik 22 jaar en wil heel graag een recht gebit. En enige wat scheef staat is mijn hoektand (lees dracula). Misschien meer mensen die hier last van hebben/hadden? Op mijn 18e had ik al een beugel kunnen hebben, helaas vonden mijn ouders dit te duur. Nu ik het zelf kan betalen is dit mijn droom! Vooral voor mijn trouwdag een recht gebit te hebben en eens goed te kunnen lachen! Zelf dit ik te denken aan een keramische brackets... iemand hier positieve/negatieve punten over? Ik hoor het graag....
Hoelang kun je pijn ervan hebben nadat er een draad is gespannen in je bovengebit?Wordt dat dan na een paar dagen

minder?
Joehoe, Superhuisvrouw, we zitten hier hoor!

Maar om even antwoord te geven op je vraag; Ja, dat wordt na een dag of drie, vier wel minder. Omdat niet iedereen hetzelfde in elkaar steekt kan het ook wat langer duren. Maar minder wordt 't, da's zeker!
Twee keer is dan net weer een beetje te veel van het goede.
x
Zijn er nog steeds mensen die met een beugel bezig zijn.. Ik heb sinds gister een blokjesbeugel van metaal, ondanks dat ik er nu een beetje spijt van, maar ik heb zelf niet echt witte tanden dus ik was best bang dat het er niet mooi uit zou zien.. Nu had ik wss wel voor de doorzichtige gekozen.. Gister en vanmorgen dacht ik eigenlijk dat het wel meeviel met de pijn maar hij wordt duidelijk veel meer voelbaar.. En hoe reageren de mensen in je omgeving, ben zo een onzeker persoon dat ik bang ben wat anderen er van vinden al doe ik dit natuurlijk wel voor mezelf..
Lach Als Je Geen Reden Hebt Om Te Huilen..
Beste forummers,

ik ben studente fotografie aan de kunstacademie in Utrecht. Op dit moment ben ik bezig met een project wat gaat over schoonheid. Ook het hebben van een beugel, van jong tot oud, zou ik graag willen fotograferen.

Ik maak rustige portretten met daglicht. Ben je benieuwd naar mijn werk en eventueel geinteresseert om model te zijn voor mijn project? Stuur me dan een berichtje!

Julia

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven