Mode & Beauty alle pijlers

Beugel & sportbh

01-01-2018 19:42 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zijn er hier mensen die ervaring hebben om een beugel uit een oude bh in een sport bh te maken?
Ik heb gister een heel leuk setje gekocht voor te sporten alleen zit er geen beugel in wel vulling...
Een beugel in een sportbh is helemaal niet goed.
Beugels zijn helemaal niet steunend, het materiaal van een degelijke sportbh wél!
Waarom zou je dat willen? Als je een goed passende hebt, zit hij zo strak dat je kunt springen en er nauwelijks wat beweegt.
Overigens, hoe had je dat in vredesnaam bedacht? Er een gat in knippen en de beugel erin frommelen? Er omheen naaien?
Ik heb een 75F en heb zeker geen beugel nodig voor te sporten. Een goede sportbh steunt voldoende zonder. En die vullingen trek ik er altijd uit haha...
Oprechte vraag: waarom zou je een sportbeha met beugel willen? Bijvoorbeeld Shock Absorber heeft prima sportbeha's (geven veel steun) zonder beugel.
Mocht je een sportbeha met beugel noodzakelijk vinden, waarom koop je er dan niet direct één met beugel? Er zijn verschillende merken die sportbeha's met beugel in hun assortiment hebben (bijv. Elomi, Chantelle, Prima Donna en Anita). Prima Donna heeft zelfs een BH met beugel en voorgevormd (The Sweater; zowel met als zonder beugel).
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 01-01-2018 21:06
11.57% gewijzigd
Ja maar, nu heeft ze een leuk setje!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven