Mode & Beauty alle pijlers

BH's

06-08-2022 17:37 79 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Het is tijd voor nieuwe BH's. Ik heb geen grote borsten, toch draag ik 75D omdat het zo aangemeten is en warempel ook veel lekkerder zit!

Welke BH's dragen jullie?
Ik kom niet verder dan het basis T shirt BH van Hunkemoller, maar om die nu weer aan te schaffen?
Ik heb laatst in een lingeriezaak 3 bh's gekocht nadat ik er zo ongeveer 50 had gepast. Oke, niet echt 50, maar wel veel.
Ik heb er o.a. 1 van Panache en 1 van Sculptresse gekocht, 85 D.
Ik heb nu eindelijk de goede maat en deze bh's zitten echt veel beter dan wat ik voorheen droeg
Veel bh's hebben zo'n plaatje in de zijkant zitten in de band. Probeer maar eens één te vinden waar er geen in zit. Bij kleine maten vind je ze.. Vindt het niet lekker zitten
Heb al verschillende bh's gehad van duur tot goedkoop, de betere onder de merken vind ik dan de triumph. En nu een goedkope van de Zeeman en die zit ook goed.
Bij veel bh's zit er stof om de beugels die mij irriteren.
Bij de bh's van Lascana die ik heb heb ik er geen last van
Alles gaat voorbij
Superhuisvrouw schreef:
21-08-2022 12:37
Veel bh's hebben zo'n plaatje in de zijkant zitten in de band. Probeer maar eens één te vinden waar er geen in zit. Bij kleine maten vind je ze.. Vindt het niet lekker zitten
Heb al verschillende bh's gehad van duur tot goedkoop, de betere onder de merken vind ik dan de triumph. En nu een goedkope van de Zeeman en die zit ook goed.
Plaatje? Wat voor plaatje bedoel je? Nooit gezien volgens mij.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven