BH's
zaterdag 6 augustus 2022 om 17:37
zaterdag 6 augustus 2022 om 17:42
75 E hier en ik draag katoenen sportbh's en minimizers met gladde stof, zitten mooier en bij mij kleden ze ook mooier af onder strakke kleding en ik heb een hekel aan padded bh's Maar goed, ik heb verder een slank postuur dus de voorgevormde bh's etc. die de boel optisch nog groter maken zijn bij mij niet welkom.
Triumph vind ik een fijn merk.
zaterdag 6 augustus 2022 om 17:55
zaterdag 6 augustus 2022 om 18:16
Ik draag sinds een aantal jaar alleen nog maar strapless BH’s (simpele van Hunkemöller) en heb sindsdien zelden last meer van zere schouders en nek. Ik kan echt niet tegen die bandjes, blijkbaar.
Voor de ‘mooi’ heb ik één hele sjieke BH met veel kant en voorsluiting, die doe ik aan als ik vind dat een praktische BH misstaat
Voor de ‘mooi’ heb ik één hele sjieke BH met veel kant en voorsluiting, die doe ik aan als ik vind dat een praktische BH misstaat
zaterdag 6 augustus 2022 om 18:26
Ik heb vooral Prima Donna, maar ook een nieuwe van Triumpf (minimizer) en die zit fantastisch en een van Lisca. Dat laatste merk kende ik nog niet, maar werd aangeraden door dame in lingeriewinkel en zit heerlijk. Verder ook weleens Fantasie, Freya, dat soort merken. Maar Prima Donna is mijn favoriet.
zaterdag 6 augustus 2022 om 19:09
Ik vind de kwaliteit echt veel slechter geworden tov 10 jaar geleden en veel van hetzelfde.Teotihuacan schreef: ↑06-08-2022 17:53Marlies Dekkers! Zit heel lekker, goede kwaliteit en regelmatig in de sale.
Na 2x een bh binnen een half jaar kapot koop ik het niet meer. Klantenservice doen ze niet aan.
zaterdag 6 augustus 2022 om 19:25
Oh dat ligt dus niet aan mij.
Ik heb 1 stokoude bh van MD die nog steeds prima is, maar recentere modellen behouden hun pasvorm niet. En de keuze in F cup is daar tegenwoordig zeer beperkt.
zaterdag 6 augustus 2022 om 19:51
Voordat ik zwanger werd zweerde ik bij een BH van Marks&Spencer.
Borstvoeding gegeven, en daarna zat ie me niet meer lekker. Beetje aan gemodderd. Nu weer borstvoeding. Hierna niet nog weer een kindje, dus als over een paar maanden mijn borsten met pensioen gaan, ga ik ze - of wat er nog van over is- eens laten opmeten bij een speciaalzaak.
Borstvoeding gegeven, en daarna zat ie me niet meer lekker. Beetje aan gemodderd. Nu weer borstvoeding. Hierna niet nog weer een kindje, dus als over een paar maanden mijn borsten met pensioen gaan, ga ik ze - of wat er nog van over is- eens laten opmeten bij een speciaalzaak.
zaterdag 6 augustus 2022 om 20:07
Ik ‘moet’ dus padded omdat anders mijn tepels continu erdoor prikken. Vraag me af hoe andere vrouwen dat dan doen. Heb je dat niet of vind het het niet erg als je tepels erdoor ziet?Henk-und-Roelie schreef: ↑06-08-2022 17:4275 E hier en ik draag katoenen sportbh's en minimizers met gladde stof, zitten mooier en bij mij kleden ze ook mooier af onder strakke kleding en ik heb een hekel aan padded bh's Maar goed, ik heb verder een slank postuur dus de voorgevormde bh's etc. die de boel optisch nog groter maken zijn bij mij niet welkom.
On topic: Marie Jo
zaterdag 6 augustus 2022 om 20:07
Ik ‘moet’ dus padded omdat anders mijn tepels continu erdoor prikken. Vraag me af hoe andere vrouwen dat dan doen. Heb je dat niet of vind het het niet erg als je tepels erdoor ziet?Henk-und-Roelie schreef: ↑06-08-2022 17:4275 E hier en ik draag katoenen sportbh's en minimizers met gladde stof, zitten mooier en bij mij kleden ze ook mooier af onder strakke kleding en ik heb een hekel aan padded bh's Maar goed, ik heb verder een slank postuur dus de voorgevormde bh's etc. die de boel optisch nog groter maken zijn bij mij niet welkom.
On topic: Marie Jo
zaterdag 6 augustus 2022 om 20:08
Ik draag nu een Triumph die zich naar je borsten aanpast (heel fijn als je cupmaat per week wisselt).
Heb één keer een minimizer gepast, maar ik had alleen het gevoel dat ik mijn figuur minder leuk werd. Ik veranderde in een vierkant persoon met kleinere borsten. Niet het leuke effect van iemand met een kleine cup die alles aankan. Waarschijnlijk stel ik me er teveel van voor. (Mijn man zei al: "die massa moet toch ergens heen.")
Eigenlijk wil ik geen minimizer maar een bh met sterke halogeen lampen. Elke collega die zijn ogen durft te laten zakken. wordt acuut verblind.
Heb één keer een minimizer gepast, maar ik had alleen het gevoel dat ik mijn figuur minder leuk werd. Ik veranderde in een vierkant persoon met kleinere borsten. Niet het leuke effect van iemand met een kleine cup die alles aankan. Waarschijnlijk stel ik me er teveel van voor. (Mijn man zei al: "die massa moet toch ergens heen.")
Eigenlijk wil ik geen minimizer maar een bh met sterke halogeen lampen. Elke collega die zijn ogen durft te laten zakken. wordt acuut verblind.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in