Mode & Beauty alle pijlers

bikini 2012

26-03-2012 11:15 102 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welke bikini scoren/dragen we deze zomer?
Die ik vorig jaar gekocht heb maar helaas niet gedragen.
Ik weet niet wat 'we' gaan scoren, haal jij er eentje voor mij dan?

Anders wordt het in ieder geval eentje die al jaren heb en die ik even zo vrolijk ook ieder jaar weer aantrek.
Ik ben niet gauw onder de indruk van bikini's, maar deze (van de HEMA, nota bene) MOEST ik hebben Hij zit perfect en ik vind de blauwe kleur zo mooi...

http://img.hema.nl/produc ... pster-22310199-normal.jpg

http://img.hema.nl/produc ... autop-22310299-normal.jpg

(hopelijk werken de linkjes nu, anders knutsel ik nog even verder )

Verder kan die van vorig jaar nog wel een keer mee (vergelijkbaar model, maar turquoise met witte stippen) en die van vier jaar geleden zit ook nog mooi (halter, zwart met rode bovenkant en zwart broekje) dus ik zit gebakken (hahaaaa)
Ik ga gewoon weer lekker in mijn string liggen bakken.

Net als voorgaande jaren. Zal op vakantie wel weer een nieuw kleurtje ofzo scoren denk ik.

Merel
Mimisaur: de linkjes laten een lege pagina zien (met wat reclame e.d., maar geen bikini).
Boooeeeh, dat ga ik fixen!

Edit: zo, volgens mij moeten ze nu werken
Yep, de linkjes werken! Leuke bikini! Maarre... een vraagje: waarom een nieuwe als je er nog twee hebt? Dat doen meer mensen hier begrijp ik?
Heb al jaren een leuke zwarte van de Wehkamp

Dat ding zit lekker en draag ik het meest van de 3 setjes die ik heb.
geen idee. Ik ben tot nu toe 21 kilo afgevallen sinds vorige zomer en heb niks meer dat past. Ben wel al aan het kijken naar een nieuwe bikini maar heb nog niet echt iets gevonden waarvan ik denk, te gek.
Ik weet het ook nog niet, zodra ik tevreden ben met mijn lichaam (ben aan het sporten, lijnen) wil ik een mooie kopen. Mag ook best wel wat kosten, maar heb nog geen idee wat. Iemand goede tips?
quote:molly74 schreef op 26 maart 2012 @ 12:00:

Yep, de linkjes werken! Leuke bikini! Maarre... een vraagje: waarom een nieuwe als je er nog twee hebt? Dat doen meer mensen hier begrijp ik?

Als je het zo zegt klinkt het heel decadent :(

Maar ik ga op zonvakantie dit jaar, en ik heb vorig jaar geleerd dat ik dan echt in bikini lééf, dus dan vind ik het wel lekker om zo nu en dan een schone aan te kunnen trekken. Ik heb bij die rood/zwarte bijvoorbeeld ook meerdere zwarte broekjes, dat vind ik frisser
Gewoon de bruine die ik 2 jaar geleden gekocht heb.

En ter afwisseling de zwarte van 3 jaar terug.

Heb wel bij beiden 2 broekjes!
quote:mimisaur schreef op 26 maart 2012 @ 11:36:

Ik ben niet gauw onder de indruk van bikini's, maar deze (van de HEMA, nota bene) MOEST ik hebben Hij zit perfect en ik vind de blauwe kleur zo mooi...

http://img.hema.nl/produc ... pster-22310199-normal.jpg

http://img.hema.nl/produc ... autop-22310299-normal.jpg

(hopelijk werken de linkjes nu, anders knutsel ik nog even verder )

Die is zeker leuk! Van de week even kijken.
Follow your heart, but take your brain with you....
Ik had vorig jaar een hele leuke van de h&m. Die heb ik maar twee keer aangehad. Nu past ie helaas niet meer(nu te groot,dus dat is wel weer leuk ), maar heb al wel wat leuks gezien bij esprit.

Nu afwachten of het een beetje lekker voorjaar/zomerweer gaat worden!
Ik moet nog op zoek. Eigenlijk draag ik altijd van die triangelbikini's en van die broekjes die je aan de zijkant moet strikken, dus dat zal het nu ook wel weer worden. Alleen nog een leuk kleurtje zien te vinden.
@ikke.merel, dat heb ik vorig zomer ook voor het eerst gedaan. Vond het idd erg mooi om all over mooi bruin te zijn.

Maar normaal gesproken draag ik een normale bikini, koop ook elk jaar eigenlijk wel een nieuwe.

En heb 2 zwarte uni string broekjes die ik af en toe draag. Ligt aan de vakantie bestemming ed.
Ik heb een super mooie "missoni" bikini' bij topshop gescoord!
Deze, maar dan met haltertop. Zo blij mee! Heeft helaas wel een kwetsbare breekbare sluiting, dus heb er nog een extra top bijgekocht in effen roze die je vastknoopt (dus zonder sluiting).
Ik heb alle bikini's in mijn stad gepast zo ongeveer. Lieve goden, wat een verzoeking! Mijn budget was beperkt, anders was ik linea recta naar mijn vaste lingeriezaak gerend.

Ik heb nu deze gevonden: Iets boven budget, maar je moet toch wat.

Ik heb een E in kledingmaat 36 (heb normaal een F, maar deze valt groot) en een broekje in maat 42 (valt heel klein, heb normaal een 40). (Mochten er nog meer mensen met grote maten meelezen, dan is dit wel handige info).
Nou ik trek dezelfde aan die ik al 2 jaar heb,was duur zat en zit goed en is qua kleur nog leuk (vind ik) zwart met aquablauw.
Nou, na een heftig jaar toch maar besloten lekker met z'n drieen op vakantie te gaan. Naar italie. Je kunt het geld niet meenemen.

Serieus naar mijn badkleding gekeken. Altijd bikini's gedragen, maar voel me er niet prettig in. Ja, leuk gedrapeerd op een handdoek, maar niet een peuter achteraan rennend. Voor mijn gevoel schudt en drilt alles.

Dussss, een badpak gekocht. En moet zeggen dat het me meevalt. Donkerblauw met stippels van de Hema. Iets corrigerend, dus das mooi meegenomen. Als nu nog een kilo of 10 afval voor Italie, kom ik hier wel terug voor alle goede tips.
quote:Addison schreef op 26 maart 2012 @ 12:11:

[...]

Die is zeker leuk! Van de week even kijken.

Ja he? Ze hebben ook een haltertop, en nog een ander type broekje. Fijne van hema vind ik dat je 't gewoon van de site kunt plukken en naar de dichtstbijzijnde kunt laten sturen, hoef je je ook geen zorgen te maken over of de maat er tussen hangt

Edit: geen spam of aandelen, gewoon enthousiast over m'n bikini
Een bikini is toch een soort ondergoed. Ik heb er een zak vol van, met verschillende combineerbare setjes. Mijn favoriet is een giraffe print bikini met halter top.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven