Bikini gezocht
dinsdag 3 mei 2011 om 16:14
Heb al heel wat afgespeurd, maar nog niets gevonden wat past Ben op zoek naar een bikini, maat 38A. Bikini's die ik vind zijn allemaal of 36A of 38B, en die passen net niet. Van een 38B is de cup net te groot, en een 36A het -jawel- bandje. Iemand een lumineus idee? Met beugel vind ik het prettigst (dan lijkt het nog wat )Badpak/topless/tanktop is geen optie Het zou ook fijn als het beetje binnen budget (meer dan 60 euro vind ik niet meer leuk). Alvast bedankt!
dinsdag 3 mei 2011 om 16:23
quote:Mac123 schreef op 03 mei 2011 @ 16:20:
Wat is 38a voor maat? Buitenlands? Ziek dan hier in NL naar een NL maat, misschien heb je dan meer succes.Zelf bedacht , alhoewel ik em al wel ben tegengekomen op Ebay. Moet iig de cup hebben van een 36A, en de omvang van een 38B. O, heerlijk zo niet-doorsnee .
Wat is 38a voor maat? Buitenlands? Ziek dan hier in NL naar een NL maat, misschien heb je dan meer succes.Zelf bedacht , alhoewel ik em al wel ben tegengekomen op Ebay. Moet iig de cup hebben van een 36A, en de omvang van een 38B. O, heerlijk zo niet-doorsnee .
dinsdag 3 mei 2011 om 16:30
Ik heb bij Otto het e.e.a. online besteld, het moet nog binnenkomen dus kan nog niet zeggen hoe het valt. Maar ik heb een AA cup en dat is altijd lastig vinden in de winkel. Op de site van Otto waren er verschillende push up modellen waarvan je de top en het broekje los kon bestellen. Dus ik ben benieuwd!
dinsdag 3 mei 2011 om 16:30
quote:mooiedromen schreef op 03 mei 2011 @ 16:27:
als je gewoon een bikini neemt die je op je rug vast knoopt is het probleem met te strakke bandjes toch opgelost?Maar meestal zijn die zonder beugel. Nou ja, mocht iemand wat vinden, houd me aanbevolen! Meeste lingeriezaken ben ik al geweest, geen succes. Maar goed, misschien in de nieuwere collectie: plan wel een ochtend bikini-passen-shoppen in.
als je gewoon een bikini neemt die je op je rug vast knoopt is het probleem met te strakke bandjes toch opgelost?Maar meestal zijn die zonder beugel. Nou ja, mocht iemand wat vinden, houd me aanbevolen! Meeste lingeriezaken ben ik al geweest, geen succes. Maar goed, misschien in de nieuwere collectie: plan wel een ochtend bikini-passen-shoppen in.
dinsdag 3 mei 2011 om 16:36
quote:Pumps_italiaans schreef op 03 mei 2011 @ 16:32:
...maar ze beginnen pas bij CUP B. Dat is dus het het probleem en je wil A.
Bij de Hema zou je kunnen kijken. Die hebben wel BH's voor kleine maten, maar badkleding hebben ze wel eens los gehad in 2 delen. Kan je altijd even kijken.
Nah, wil wel B, maar dat flubbert . Hema ben ik nog niet geweest.
*noteert Hema op lijstje, check*
...maar ze beginnen pas bij CUP B. Dat is dus het het probleem en je wil A.
Bij de Hema zou je kunnen kijken. Die hebben wel BH's voor kleine maten, maar badkleding hebben ze wel eens los gehad in 2 delen. Kan je altijd even kijken.
Nah, wil wel B, maar dat flubbert . Hema ben ik nog niet geweest.
*noteert Hema op lijstje, check*
dinsdag 3 mei 2011 om 16:46
quote:chrissiy schreef op 03 mei 2011 @ 16:38:
H&M ook nog niet gecheckt trouwens (die bij ons in de stad is zooooo druk als ik vrij ben, je staat zo een kwartier te wachten bij de pashokjes).
*noteert H&M*Zo duur zijn ze daar niet. Kan je ze kopen en thuis passen. Volgens mij mag je alles teruggeven zolang het nog niet gedragen is. Net als bij de Hema.
H&M ook nog niet gecheckt trouwens (die bij ons in de stad is zooooo druk als ik vrij ben, je staat zo een kwartier te wachten bij de pashokjes).
*noteert H&M*Zo duur zijn ze daar niet. Kan je ze kopen en thuis passen. Volgens mij mag je alles teruggeven zolang het nog niet gedragen is. Net als bij de Hema.
dinsdag 3 mei 2011 om 16:47
dinsdag 3 mei 2011 om 16:50