Mode & Beauty alle pijlers

Bikini gezocht

03-05-2011 16:14 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb al heel wat afgespeurd, maar nog niets gevonden wat past Ben op zoek naar een bikini, maat 38A. Bikini's die ik vind zijn allemaal of 36A of 38B, en die passen net niet. Van een 38B is de cup net te groot, en een 36A het -jawel- bandje. Iemand een lumineus idee? Met beugel vind ik het prettigst (dan lijkt het nog wat )Badpak/topless/tanktop is geen optie Het zou ook fijn als het beetje binnen budget (meer dan 60 euro vind ik niet meer leuk). Alvast bedankt!
quote:chrissiy schreef op 03 mei 2011 @ 16:47:

Halter vind ik zelf wat mooier, de Protest bikini van de Wehkamp zit inmiddels in mijn winkelwagentje, passen kan altijd nietwaar? Bikini's van de Bonprix en Esprit vind ik niet zo mooi.. Vind het wel fijn dat jullie meedenken. Misschien ben ik ook wat te kritisch . Vulling vind ik geen probleem.

Je bent inderdaad kritisch

Ik plak gewoon alle A cups die ik kan vinden en dan kun je zelf kiezen.
@Pumps: Perry ben ik ook nog niet geweest. Vind deze niet zo mooi, maar wie weet hebben ze wat anders in hun assortiment.
Protest zwart
quote:Tegucigalpa schreef op 03 mei 2011 @ 16:51:

[...]

Je bent inderdaad kritisch

Ik plak gewoon alle A cups die ik kan vinden en dan kun je zelf kiezen.Sorry . Eerste Otto-optie vind ik nog wel een leuke, is een optie. De printjes van de andere twee doen me denken aan jaren 80-trainingspakken
@Tegucigalpa: Kan je link nu wel aanklikken, dank: prima bikini :-) Mal sehen hoe dat werkt in die shop. Had em ook al gezien bij de Wehkamp, maar dan in het wit.
Hunkemoller 1

Hunkemoller 2

Hunkemoller 3
@Tegucigalpa: je bent op dreef . Tot nu toe vind ik de Protest bikini nog het mooist. Even nog rondneuzen op Wehkamp of ik nog iets anders leuks kan vinden en dan bestel ik em. Dank, nu hopen dat ie past ;), en niet doorschijnt = minstens zo belangrijk, haha.
Die 36/38 is de omvang in inches zoals gebruikt wordt in de US en UK.

36 komt overeen met 80 hier

38 komt overeen met 85

(34 = 75, 32 = 70)

Als een 36A te klein is en een 38B te groot (logisch) kun je ook een 36B proberen.
Van de bikini's die ik heb gepast in 36B was de band te kort. Cup perfect overigens, maar een corsetgevoel .
Maar wat is je BH maat? 85A? Dat komt namelijk overeen met 38A.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven