Bikini gezocht
dinsdag 3 mei 2011 om 16:14
Heb al heel wat afgespeurd, maar nog niets gevonden wat past Ben op zoek naar een bikini, maat 38A. Bikini's die ik vind zijn allemaal of 36A of 38B, en die passen net niet. Van een 38B is de cup net te groot, en een 36A het -jawel- bandje. Iemand een lumineus idee? Met beugel vind ik het prettigst (dan lijkt het nog wat )Badpak/topless/tanktop is geen optie Het zou ook fijn als het beetje binnen budget (meer dan 60 euro vind ik niet meer leuk). Alvast bedankt!
dinsdag 3 mei 2011 om 16:51
quote:chrissiy schreef op 03 mei 2011 @ 16:47:
Halter vind ik zelf wat mooier, de Protest bikini van de Wehkamp zit inmiddels in mijn winkelwagentje, passen kan altijd nietwaar? Bikini's van de Bonprix en Esprit vind ik niet zo mooi.. Vind het wel fijn dat jullie meedenken. Misschien ben ik ook wat te kritisch . Vulling vind ik geen probleem.
Je bent inderdaad kritisch
Ik plak gewoon alle A cups die ik kan vinden en dan kun je zelf kiezen.
Halter vind ik zelf wat mooier, de Protest bikini van de Wehkamp zit inmiddels in mijn winkelwagentje, passen kan altijd nietwaar? Bikini's van de Bonprix en Esprit vind ik niet zo mooi.. Vind het wel fijn dat jullie meedenken. Misschien ben ik ook wat te kritisch . Vulling vind ik geen probleem.
Je bent inderdaad kritisch
Ik plak gewoon alle A cups die ik kan vinden en dan kun je zelf kiezen.
dinsdag 3 mei 2011 om 16:54
dinsdag 3 mei 2011 om 17:45