Bikini grote cupmaat
zondag 23 oktober 2016 om 12:39
Hi,
Ik heb cupmaat 95F en vind het erg moeilijk een goede bikini of tankini te vinden.
Zijn er hier mss mensen die dit probleem ook hebben?
Online vind ik wel eens wat maar dat is dan bijna allemaal met een druk printje. Ik zoek een simpele zwarte bikini.
Alvast bedankt.
Ik heb cupmaat 95F en vind het erg moeilijk een goede bikini of tankini te vinden.
Zijn er hier mss mensen die dit probleem ook hebben?
Online vind ik wel eens wat maar dat is dan bijna allemaal met een druk printje. Ik zoek een simpele zwarte bikini.
Alvast bedankt.
Vrienden heb je nooit teveel
dinsdag 1 november 2016 om 20:42
Beachlife en dan dit model; http://www.linberg.nl/bea ... O_tz8-niNACFUY8GwodyhQPKg
Zijn op verschillende manieren te dragen en je kan er verschillende broekjes bij kopen. Zit bij mij super!
Zijn op verschillende manieren te dragen en je kan er verschillende broekjes bij kopen. Zit bij mij super!
vrijdag 4 november 2016 om 17:12
Hi,
Ik heb wat besteld bij wehkamp maar dat was geen succes, daarna bonprix geprobeerd en daar heb ik nu een leuk bikinitopje van, nu hopen dat hij ook lekker blijft zitten bij het zwemmen. Ik had ook leuke gezien bij Brastop maar heb geen Mastercard dus kon er niet bestellen jammer genoeg
Ik heb wat besteld bij wehkamp maar dat was geen succes, daarna bonprix geprobeerd en daar heb ik nu een leuk bikinitopje van, nu hopen dat hij ook lekker blijft zitten bij het zwemmen. Ik had ook leuke gezien bij Brastop maar heb geen Mastercard dus kon er niet bestellen jammer genoeg
Vrienden heb je nooit teveel
vrijdag 4 november 2016 om 17:46
quote:Belgje__ schreef op 04 november 2016 @ 17:12:
Hi,
leuk!
je kan ook met Paypal betalen bij Brastop he, superhandig en veilig, scheelt ook zomaar weer een minuut met online betalen. RECLAME RECLAME! Ik ben fan
Hi,
leuk!
je kan ook met Paypal betalen bij Brastop he, superhandig en veilig, scheelt ook zomaar weer een minuut met online betalen. RECLAME RECLAME! Ik ben fan
zondag 6 november 2016 om 16:42
Voor alle grote cuppers, vandaag bh's gepast in de winkel van Marlies Dekkers, maat 70E, en werkelijk alle bh's vielen perfect. Nou kan het aan mijn borsten liggen, maar normaal moet ik echt wel 4 bh's passen in mijn maat wil er 1tje echt goed zitten.
Weet niet of ze bikini's hebben eigenlijk...
Maar voor wie nog bh's zoekt- tip.
Tis niet goedkoop alleen... Ik kreeg een setje voor mijn verjaardag
Weet niet of ze bikini's hebben eigenlijk...
Maar voor wie nog bh's zoekt- tip.
Tis niet goedkoop alleen... Ik kreeg een setje voor mijn verjaardag
zondag 6 november 2016 om 17:08