Mode & Beauty alle pijlers

Bikini grote cupmaat

23-10-2016 12:39 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi,

Ik heb cupmaat 95F en vind het erg moeilijk een goede bikini of tankini te vinden.

Zijn er hier mss mensen die dit probleem ook hebben?

Online vind ik wel eens wat maar dat is dan bijna allemaal met een druk printje. Ik zoek een simpele zwarte bikini.

Alvast bedankt.
Vrienden heb je nooit teveel
Beachlife en dan dit model; http://www.linberg.nl/bea ... O_tz8-niNACFUY8GwodyhQPKg

Zijn op verschillende manieren te dragen en je kan er verschillende broekjes bij kopen. Zit bij mij super!
Hi,

Ik heb wat besteld bij wehkamp maar dat was geen succes, daarna bonprix geprobeerd en daar heb ik nu een leuk bikinitopje van, nu hopen dat hij ook lekker blijft zitten bij het zwemmen. Ik had ook leuke gezien bij Brastop maar heb geen Mastercard dus kon er niet bestellen jammer genoeg
Vrienden heb je nooit teveel
quote:Belgje__ schreef op 04 november 2016 @ 17:12:

Hi,

Ik heb wat besteld bij wehkamp maar dat was geen succes, daarna bonprix geprobeerd en daar heb ik nu een leuk bikinitopje van, nu hopen dat hij ook lekker blijft zitten bij het zwemmen. Ik had ook leuke gezien bij Brastop maar heb geen Mastercard dus kon er niet bestellen jammer genoeg

leuk!

je kan ook met Paypal betalen bij Brastop he, superhandig en veilig, scheelt ook zomaar weer een minuut met online betalen. RECLAME RECLAME! Ik ben fan
Ik heb een freya bikini, van de lijn In the mix. Gewoon effen zwart. Maat 70F heb ik genomen, de maten vallen anders dan andere merken zoals prima donna. Daarvan heb ik 70E.
Als ex cup H drager kan ik de winkel Sandra Bra in Utrecht aanraden. Daar geven ze echt geweldig advies en ze hebben ook erg veel keuze. En dan heb je tenminste direct de juiste te pakken ipv dat je 20 keer heen en weer aan het sturen bent. Succes met de zoektocht!
Voor alle grote cuppers, vandaag bh's gepast in de winkel van Marlies Dekkers, maat 70E, en werkelijk alle bh's vielen perfect. Nou kan het aan mijn borsten liggen, maar normaal moet ik echt wel 4 bh's passen in mijn maat wil er 1tje echt goed zitten.

Weet niet of ze bikini's hebben eigenlijk...

Maar voor wie nog bh's zoekt- tip.

Tis niet goedkoop alleen... Ik kreeg een setje voor mijn verjaardag
Ik heb overlaatst mijn bikini online besteld bij annadiva. Ik was er zeer happy mee maar je moet veel geluk hebben met de maten. De bikini die ik eigenlijk wilde, had een levertijd van 3 weken en ik had hem nog dezelfde week nodig. Ik heb dus noodgedwongen een andere moeten nemen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven