Bikini grote cupmaat
zondag 23 oktober 2016 om 12:39
Hi,
Ik heb cupmaat 95F en vind het erg moeilijk een goede bikini of tankini te vinden.
Zijn er hier mss mensen die dit probleem ook hebben?
Online vind ik wel eens wat maar dat is dan bijna allemaal met een druk printje. Ik zoek een simpele zwarte bikini.
Alvast bedankt.
Ik heb cupmaat 95F en vind het erg moeilijk een goede bikini of tankini te vinden.
Zijn er hier mss mensen die dit probleem ook hebben?
Online vind ik wel eens wat maar dat is dan bijna allemaal met een druk printje. Ik zoek een simpele zwarte bikini.
Alvast bedankt.
Vrienden heb je nooit teveel
zondag 23 oktober 2016 om 12:54
Same here. 70 D en een quasi onmogelijke taak om een bikini te vinden, lijkt het wel.
Heb afgelopen zomer tig winkels bezocht, allerlei 'grotematenmerken' gecheckt (Prima Donna, Huit, Freya, Princesse Tam Tam, Marian Mehlhorn enz), maar niks kunnen kopen. Ik hou niet van felle kleuren en drukke patronen, en zocht ook een gewoon effen model (liefst in een donkere of 'gedempte' kleur). Dan valt er ook al veel af, want veel merken bieden enkel felgekleurde dingen. En daarbinnen zat gewoon niets een beetje lekker/paste er niets.
Ik vind Huit bvb heel mooi. Maar een D is te klein en een E te groot, heb je dat ook weer...
Ik ken een lingeriewinkel waar ze met een paar standaardmodellen bikini's op maat maken. Ik denk dat dat het enige is wat me nog rest...
Verder had ik een paar jaar geleden een toevalstreffer bij een heel goedkope winkel: de Etam. Paste perfect, gaf ook genoeg steun, en gewoon mooi sober zwart. Die draag ik nu dus al 5 jaar, en ik zoek élke zomer opnieuw. Hij begint nu wel wat minder elastisch te worden, dus moet dringend een nieuwe...
Ik ben van plan om in de winter de Aziatische zon op te zoeken, dus ik lees mee...
Heb afgelopen zomer tig winkels bezocht, allerlei 'grotematenmerken' gecheckt (Prima Donna, Huit, Freya, Princesse Tam Tam, Marian Mehlhorn enz), maar niks kunnen kopen. Ik hou niet van felle kleuren en drukke patronen, en zocht ook een gewoon effen model (liefst in een donkere of 'gedempte' kleur). Dan valt er ook al veel af, want veel merken bieden enkel felgekleurde dingen. En daarbinnen zat gewoon niets een beetje lekker/paste er niets.
Ik vind Huit bvb heel mooi. Maar een D is te klein en een E te groot, heb je dat ook weer...
Ik ken een lingeriewinkel waar ze met een paar standaardmodellen bikini's op maat maken. Ik denk dat dat het enige is wat me nog rest...
Verder had ik een paar jaar geleden een toevalstreffer bij een heel goedkope winkel: de Etam. Paste perfect, gaf ook genoeg steun, en gewoon mooi sober zwart. Die draag ik nu dus al 5 jaar, en ik zoek élke zomer opnieuw. Hij begint nu wel wat minder elastisch te worden, dus moet dringend een nieuwe...
Ik ben van plan om in de winter de Aziatische zon op te zoeken, dus ik lees mee...
zondag 23 oktober 2016 om 13:30
Het is een zoektocht ja. Als je iets vindt, koop dan gelijk twee of drie setjes. Dat doe ik tegenwoordig ook (met badpakken dan).
Ik ben afgelopen jaar goed geslaagd bij de Bijenkorf op een druilerige maandag namiddag. Verkoopsters hadden alle tijd en ik kon zo tig merken op mijn gemak passen. Ik heb daar het merk Wacoal ontdekt. Gelijk ook een jaarvoorraad bh's gekocht. Want op de een of andere manier gooien merken altijd dat ene wel passende model het daarop volgende seizoen uit de collectie.
Ik ben afgelopen jaar goed geslaagd bij de Bijenkorf op een druilerige maandag namiddag. Verkoopsters hadden alle tijd en ik kon zo tig merken op mijn gemak passen. Ik heb daar het merk Wacoal ontdekt. Gelijk ook een jaarvoorraad bh's gekocht. Want op de een of andere manier gooien merken altijd dat ene wel passende model het daarop volgende seizoen uit de collectie.
zondag 23 oktober 2016 om 14:12
Ik heb ook een aardige boezem in vergelijk met de rest en ik draag o.a. Freya en Huit. Ik heb dit jaar ook andere merken gepast ook zonder cupmaat maar dan verander ik in alleen maar boezem en heb ik bij de eerste de beste golf geen bovenstukje meer aan.
Huit:
Freya:
Huit:
Freya:
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
zondag 23 oktober 2016 om 14:14
Hier ook lastig. 75e/f moeilijk om een goed passende te vinden. Had een hele fijne zwarte van een duurder merk (weet ff de naam niet meer) maar is helaas versleten naar jaren. Nu ook weer opzoek naar iets nieuws, dus lees even mee! Heb ook van hunkemoller maar zijn vaak snel niet mooi meer of zitten niet meer lekker.
zondag 23 oktober 2016 om 14:21
Ik slaag meestal in de Bijenkorf maar die hebben vanaf de herfst een beperkte collectie. In een grote Bijenkorf wordt zowel Freya, Huit als Prima Donna e.a. verkocht in de zomer. Veel andere merken zoals Tommy Hillfiger, maar ook Hunkemuller enzo hoef ik niets eens te proberen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
zondag 23 oktober 2016 om 14:24
Kijk eens bij Lace: http://www.lace-lingerie.nl/section/bad ... K&o=newest
Of Naron in Breda (ook webshop)
Er is keuze genoeg, alleen niet in reguliere winkels.
Of Naron in Breda (ook webshop)
Er is keuze genoeg, alleen niet in reguliere winkels.
Ik geloof niet meer in sprookjes.
zondag 23 oktober 2016 om 14:54
@ Minke: Ja, vind ik ook.
Of ze hebben van die hele brede bandjes, wat zo lomp staat als je eerder tenger gebouwd bent.
Princesse Tam Tam kan dan wel een goeie optie zijn. Maar ik vind het comfort ervan nogal wisselend.
@ Viva: ja, die van Huit vind ik ook heel mooi! Maar passen me dus niet, jammer genoeg.
Freya vind ik dan weer niet sober genoeg, hou niet van die frutsels (zoals die naden en die hartjes).
Of ze hebben van die hele brede bandjes, wat zo lomp staat als je eerder tenger gebouwd bent.
Princesse Tam Tam kan dan wel een goeie optie zijn. Maar ik vind het comfort ervan nogal wisselend.
@ Viva: ja, die van Huit vind ik ook heel mooi! Maar passen me dus niet, jammer genoeg.
Freya vind ik dan weer niet sober genoeg, hou niet van die frutsels (zoals die naden en die hartjes).
dinsdag 25 oktober 2016 om 09:46
Zelfde probleem hier- ik bestel ze nu maar online.
Bij Brastop was ik laatst (op aanraden van een forummer) heel aardig geslaagd in 70E.
weliswaar BH's maar qua bikini's hebben ze ook heel veel keus in maat D-K
http://www.brastop.com/all-swimwear-bikini-swimsuits
Bij Brastop was ik laatst (op aanraden van een forummer) heel aardig geslaagd in 70E.
http://www.brastop.com/all-swimwear-bikini-swimsuits
zondag 30 oktober 2016 om 08:15
quote:tigri schreef op 25 oktober 2016 @ 09:46:
http://www.brastop.com/all-swimwear-bik ... itsLeveren ze ook gewoon in nederland? En dit is niet in euro kan het dan gewoon via ideal? En de maten?
http://www.brastop.com/all-swimwear-bik ... itsLeveren ze ook gewoon in nederland? En dit is niet in euro kan het dan gewoon via ideal? En de maten?
Vrienden heb je nooit teveel
dinsdag 1 november 2016 om 14:15
quote:Belgje__ schreef op 30 oktober 2016 @ 08:15:
[...]
Leveren ze ook gewoon in nederland? En dit is niet in euro kan het dan gewoon via ideal? En de maten?
ja hoor, leveren gewoon in NL (uiteraard wel tegen verzendkosten).
Betaal zelf altijd met creditcard in ponden. Geen idee eigenlijk of het ook met ideal kan. Vind zelf creditcard een fijner idee omdat je bestelling dan gelijk verzekerd is.
[...]
Leveren ze ook gewoon in nederland? En dit is niet in euro kan het dan gewoon via ideal? En de maten?
ja hoor, leveren gewoon in NL (uiteraard wel tegen verzendkosten).
Betaal zelf altijd met creditcard in ponden. Geen idee eigenlijk of het ook met ideal kan. Vind zelf creditcard een fijner idee omdat je bestelling dan gelijk verzekerd is.
dinsdag 1 november 2016 om 14:21
quote:00suus00 schreef op 30 oktober 2016 @ 08:30:
Ik heb goede ervaringen met asos.com veel keuze ook in grote maten. Goede ondersteuning maar ook met dunne bandjes of strapless
Vind dat erg tegenvallen. Swimwear gaat maar tot cup FF en lingerie tot 46G.
Bonprix heeft overigens ook niet groter dan cup G.
Kan bij beide dus niet slagen met mijn 75H.
Ik heb goede ervaringen met asos.com veel keuze ook in grote maten. Goede ondersteuning maar ook met dunne bandjes of strapless
Vind dat erg tegenvallen. Swimwear gaat maar tot cup FF en lingerie tot 46G.
Bonprix heeft overigens ook niet groter dan cup G.
Kan bij beide dus niet slagen met mijn 75H.
dinsdag 1 november 2016 om 18:52
quote:Evien schreef op 01 november 2016 @ 18:00:
Ik heb m'n bikini besteld bij christineleduc.nl. Daar hebbben ze echt veel keus in grote cupmaten.Ik ben meteen even gaan kijken, maar vind het nogal tegenvallen. Ze gaan maar tot F en dan ook nog met een omtrek van 85 of groter. Kan voor TO een optie zijn, dat dan weer wel...
Ik heb m'n bikini besteld bij christineleduc.nl. Daar hebbben ze echt veel keus in grote cupmaten.Ik ben meteen even gaan kijken, maar vind het nogal tegenvallen. Ze gaan maar tot F en dan ook nog met een omtrek van 85 of groter. Kan voor TO een optie zijn, dat dan weer wel...
Ik geloof niet meer in sprookjes.