Mode & Beauty alle pijlers

biotherm deo

12-07-2012 14:18 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb met veel belangstelling het topic over deo's gelezen. Ik heb het idee dat na een bus of 2/3 de deo zijn werk bij mij niet meer doet.

Biotherm is een merk dat ik nog niet gebruikt heb. Er zijn diverse varianten - heeft iemand ervaring met een van die deo's? Welke kun je aanraden?

alvast bedankt!
Tot nu toe vind ik de deo van de hema het beste,het maakt mijn oksels droog en dat heel de dag,het ruikt nog eens heerlijk ook !
welke is dat? (ik ga ervanuit dat er verschillende geurtjes o.i.d. zijn)
Wat zie jij als het werk dat een deo moet doen?

Ik gebruik zelf deoleen sensitive. Dit helpt tegen nare geurtjes van transpiratie. En het helpt ook echt goed: aan het eind van de dag ruikt m'n t-shirt nog net als aan het begin van de dag (zeker nu het niet zo warm is). Voor een lekker geurtje gebruik ik parfum.
een deo moet me droog houden (enigzins), mag geparfumeerd zijn maar zeer licht (ik vind alle Niveageuren vies en ook 8x4, Vogue en Fa) en mag niet irriteren

Voor lekker geurtje gebruik ik idd parfum
quote:mimi7 schreef op 12 juli 2012 @ 14:56:

welke is dat? (ik ga ervanuit dat er verschillende geurtjes o.i.d. zijn)

Het is een witte variant,

White by nature Dry DEODORANT.

Ik heb bijna alles gehad van deo's van vichy tot chanel,maar deze vind ik toch de beste .. een aanrader dus.. succes !
dankjewel! ik ga 'm zeker proberen; de hema zal zeker niet de hoofdprijs vragen voor deo, toch?
quote:mimi7 schreef op 17 juli 2012 @ 19:55:

dankjewel! ik ga 'm zeker proberen; de hema zal zeker niet de hoofdprijs vragen voor deo, toch?Hahaha nee hoor.. Prijs weet ik niet meer precies uit mijn hoofd,maar het is iets tussen de 2 en 3 euries..; Als je hem ondertussen al hebt.. Succes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven