Mode & Beauty alle pijlers

biotine, helpt het?

30-04-2014 15:39 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag allemaal,

Ik vroeg me af of jullie ervaring hebben met Biotine?

Bij de Tuinen heb ik biotine zien staan. Het schijnt dat Biotine goed is voor je huid, nagels en slijmvliezen.

Ik zou het graag willen gebruiken voor mijn haar. Om het gezonder te maken en beter te laten groeien.

Wie van jullie heeft hier ervaring mee?
life is not about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain
Heb ik geslikt en.kreeg er mooie nagels van. Nu gebruik ik main n tale shampoo en mijn haar is zeke 2 cm gegroeid in twee weken.
quote:missbrice schreef op 30 april 2014 @ 15:54:

Heb ik geslikt en.kreeg er mooie nagels van. Nu gebruik ik main n tale shampoo en mijn haar is zeke 2 cm gegroeid in twee weken.Oké top! Waar kan je dat kopen?
life is not about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain
http://www.divine-beauty. ... il-m-324.html?language=nl

Goede webshop
2 cm in 2 weken?????! Ik geloof er geen barst van. Dat kan nooit!
Ik geloof er niets van, dat je haar in 2 weken tijd, 2 cm kan groeien! Niet geloven hoor TO!
Och jeetje.. was ik er toch bijna ingetrapt hahahah. Ik ben ook veel te goed gelovig.

Dankjullie!
2 cmm is overdreven. Maar mijn haar is echt gegroeid.
Ik gebruik het haar-supplement van de Etos, eigen merk. Zit uiteraard ook Biotine in en ook nog andere vitamines/mineralen etc die goed zijn voor je haar en de haargroei. Ik heb het idee dat het écht helpt!

En het is ook niet duur (heb gisteren net weer een potje gekocht, was in de aanbieding :-) )
Zijn die dingen groot?

Ik had van Solgar huid, haar en nagels gekocht maar die zijn echt zo enorm groot... die krijg ik gewoon niet doorgeslikt.
Het zijn capsules die ik makkelijk wegslik, terwijl ik wel moeite heb met een paracetamolletje. Maar ze zijn wél 2 cm groot.

Ik heb ook wel eens andere merken geprobeerd die moeilijk weg te slikken zijn. Maar deze bevallen me een stuk beter.
Ei, melk en noten zijn zeer rijk aan Biotine, Biotine is vitamine B8, daar hoef je echt geen pillen voor te gaan slikken.
Bij paarden werkt het heel goed, ik heb het zelf nog nooit geslikt
Bedankt voor de reacties!

Het is dus op z'n minst het proberen waard!
Mijn haar is heel erg dun, maar groeit als de malle. En dat wil ik niet, want ben grijs en moet mijn uitgroei elke 3 wk bijkleuren. Gek word ik ervan. Haar is op schouderlengte dus lang zat.

Dus ik ben al jaren op zoek naar een middel dat mijn haar dikker maakt en niet sneller laat groeien, helaas nog nooit gevonden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven