Mode & Beauty alle pijlers

Black friday aankopen

22-11-2021 07:33 131 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben benieuwd wat jullie aankopen zijn!

Ik heb Tommy Hilfiger sneakers gekocht met 30% korting, wilde ze vorige maand al kopen maar expres gewacht. Verder wil nog Mac poeder kopen bij de Douglas en misschien een Marc Jacobs luchtje die net op is.
alfea schreef:
27-11-2021 16:19
Huh, geef je nou een tip om een bedrijf te flessen? Hun retourbeleid is duidelijk aangegeven en als je daar bestelt ga je daar dus mee akkoord. Beetje raar om dan een manier te zoeken daaronder uit te komen. Niet netjes.

Ik heb er twee jurken besteld met BF en ze passen allebei dus ik hoef gelukkig niks terug te sturen :)
Als Paypal die kosten vergoedt als service, maak je gebruik van de voorwaarden van Paypal die je bent overeengekomen met Paypal op moment dat je besloot van hun diensten gebruik te maken. Daar staat verkopende partij verder buiten. Dus niks niet flessen. Gewoon slim gebruik maken van de geboden service van Paypal.

Wat leuk trouwens dat je jurken passen! Welke zijn het geworden?
Ik :heart: topvintage maar als ik zo’n jurk draag voelt het vaak zo van hé waar gaat die jurk naartoe met die mevrouw erin?
Dus ik houd het vaak net wat simpeler ;-)
HobbeltVerder schreef:
27-11-2021 21:55
Als Paypal die kosten vergoedt als service, maak je gebruik van de voorwaarden van Paypal die je bent overeengekomen met Paypal op moment dat je besloot van hun diensten gebruik te maken. Daar staat verkopende partij verder buiten. Dus niks niet flessen. Gewoon slim gebruik maken van de geboden service van Paypal.
Bedankt voor je reactie en uitleg, dit is inderdaad precies wat het is. Je voldoet gewoon aan de retourvoorwaarden van Top Vintage, PayPal betaalt de retourkosten en verhaalt dit niet op de webshop waar je bestelt. Het is een extra service van PayPal, en van flessen of iets "niet netjes" is geen sprake. Wilde alleen een tip geven hoe je (op een nette en legale manier) retourkosten kunt vermijden.
Dank voor de uitleg! Ik kende het alleen van de dispute optie op PayPal en ging er vanuit dat ze het idd op de verkoper verhalen. Te snel geoordeeld, sorry :) juist een good to know!
Mijn jurken pasten wel maar de kwaliteit was helaas niet goed. Ze waren al aan het pillen bij het uitpakken en op bepaalde plekken was de kleur vervaagd. Dus heb ze terug gestuurd. Zonde want ze stonden echt geweldig. Maar voor 50 euro per jurk wil ik wil dat het echt perfect is zeg maar. Die kleine zakjes vind ik trouwens flut, ben een half uur bezig geweest met die grote jurk in een piepklein plastic zakje te proppen.
Heb hem netjes lopen vouwen op allerlei manieren maar echt, het past gewoon niet. Dan maar wat minder perfect, jammer hoor. Heb er echt mijn best op gedaan maar het ging niet. De topjes zaten in een grotere zak dan de jurken. Schiet mij maar lek. Die heb ik wel gehouden, de topjes en de zwarte pencilrok. Die stonden erg mooi, ben er blij mee.

Had ook een rode jurk besteld van hetzelfde merk als de andere jurken en ook die was helaas niet best van kwaliteit. Dus ook retour. Zo jammer want ik wil al eeuwen een mooie rode jurk met lange mouwen en deze had dat. Maar te duur om te houden als het niet mooi eruit ziet.
Ga maar weer over naar een ander merk jurken, Hearts and Roses heb ik er ook een van en van Collectif, die zijn wel mooi. Maar Vintagechic is blijkbaar geen aanrader.
Jammer zeg, miss Edwards, ik voel dan ook zo'n diepe diepe teleurstelling als van een toch aardig aan de prijs artikel de stofkwaliteit alleen al zo tegenvalt.
Fijn dat de andere items wél naar tevredenheid waren.

Mijn Black Friday aankoop:
Ik heb gisteren mijn Stabilo Pen68-viltstiftenset (50stuks) ontvangen en al de hele namiddag en -avond mee zitten kleuren. Heerlijk!

Verder komt komende week nog wat supplementen en etherische oliën van Holland & Barrett binnen. En ik heb een flesje Vitamine C serum besteld met fikse korting.
Ja, als het nou jurken zijn van 20 euro dan houd ik ze gewoon maar voor die prijs durf ik niet te gokken dat ze lang mooi blijven als ze al niet helemaal mooi uit de verpakking komen.
Ik heb nog een andere mooi swing jurk van Hearts and Roses op het oog maar twijfel om hem te bestellen, als het niet past kan het weer terug en betaal je weer retourkosten. Ik gebruik geen Paypal dus kan ook niet van dat trucje gebruik maken.

Wat leuk dat je zo blij bent met je viltstiften! Veel plezier met kleuren. :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven