Black friday aankopen
maandag 22 november 2021 om 07:33
maandag 22 november 2021 om 07:43
Voorraad aan babyspul: billendoekjes, potjes voeding en neutral shampoo. Allemaal dingen die we altijd gebruiken en nu dus met korting in t groot ingekocht.
Vloerkleed dat we toch al wilden met 20% korting en twee posters.
Verder kijken we nog naar wat Sint cadeautjes.
Maak eigenlijk ieder jaar goed gebruik van Black Friday door voorraad in te slaan en andere aankopen uit te stellen tot deze week.
Vloerkleed dat we toch al wilden met 20% korting en twee posters.
Verder kijken we nog naar wat Sint cadeautjes.
Maak eigenlijk ieder jaar goed gebruik van Black Friday door voorraad in te slaan en andere aankopen uit te stellen tot deze week.
maandag 22 november 2021 om 07:46
Heb dit inderdaad ook wel eens gelezen! Koop sindsdien ook alleen maar dingen waarvan ik weet dat ze daadwerkelijk goedkoper zijn en ik ze anders ook zou kopen.spacescooter schreef: ↑22-11-2021 07:41Vorig jaar las ik in de media dat Black Friday vaak nepkortingen zijn. Ik ben er dus terughoudend mee. Ik probeer mezelf niet te verleiden en te bedenken of ik het echt nodig heb.
maandag 22 november 2021 om 07:47
Een set Lego voor dochter, voor Sint
normaal is deze €110,-. Daarvoor staat hij ook op de Lego site, maar is hij niet meer voorradig. Nu bij bol was hij €65,-. Dit was hij ook bij Amazon, maar goedkoper was hij verder nergens. Wel op sommige sites nog met minder korting, dan was hij nu €90,- ofzo. Goede aanbieding dus! Wilde eigenlijk nog een wat kleiner setje Lego, maar vond dit een goede deal. Dochter heeft dus geluk
Verder heb ik niks nodig.
Verder heb ik niks nodig.
maandag 22 november 2021 om 07:50
Die heb ik 2 weken terug dan weer met aardige korting gekocht! Was op zoek naar badstof en dat is er bijna niet meer. Alleen van Cinderella, normaal €37,- als ik me niet vergis en nu €24,- via bol
maandag 22 november 2021 om 07:53
Ik heb expres wat dingen die ik graag wil in de gaten zitten houden de laatste periode. Dingen die je niet nu nu nu nodig hebt maar met korting zeker wel fijn om een keer te vervangen.
Ik wacht nog op de BF sale van mijn favoriete kledingmerk en misschien dat ik nog wat make-up ga kopen dat bijna op is. Maar die kortingen zijn niet zo speciaal vind ik: er is heel vaak 25% korting bij Douglas en Ici Paris.
Ik wacht nog op de BF sale van mijn favoriete kledingmerk en misschien dat ik nog wat make-up ga kopen dat bijna op is. Maar die kortingen zijn niet zo speciaal vind ik: er is heel vaak 25% korting bij Douglas en Ici Paris.
maandag 22 november 2021 om 08:01
maandag 22 november 2021 om 08:07
spacescooter schreef: ↑22-11-2021 07:41Vorig jaar las ik in de media dat Black Friday vaak nepkortingen zijn. Ik ben er dus terughoudend mee. Ik probeer mezelf niet te verleiden en te bedenken of ik het echt nodig heb.
Is ook zo. Maar TO heeft gewacht, dus ik neem aan dat ze de originele prijs wel wist.
Ik ben heel terughoudend. In het begin niet. De eerste jaren, toen dat net in opkomst was, waren de kortingen echt leuk. Maar dat is allang niet meer zo. Mijn man had een setje winterondergoed voor op de motor op het oog. Nou weet ik de prijzen niet precies, maar hij kreeg een 15% korting kaartje vanwege zijn eerdere bestellingen. Vervolgens gingen de afgelopen maanden de prijzen langzaam omhoog en de BF sale plus die 15% samen zorgen voor een prijs die gelijk is aan de normale verkoopprijs van drie maanden geleden.
Winkels geven echt geen mega kortingen op spullen zo vlak voor de decembermaand. Alleen op de oude(re) collectie en op de spullen die ze anders bijna niet kwijtraken. En op de spullen die ze eerst verhoogd hebben qua prijs. Wat dan weer als bijkomend voordeel heeft dat ze daarna de prijzen zo kunnen laten.
Dus nee, ik koop niks extra omdat het zogenaamd BF is.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
maandag 22 november 2021 om 08:08
maandag 22 november 2021 om 08:31
Ik heb toch echt een leuke korting gehad op die Lego bij bol. En Lego is geen product dat niet verkoopt, dat loopt vooral sinds Corona echt als een tierelier. En het was ook geen fake aanbieding waarbij eerst de prijs omhoog was gegaan en daarna een fake korting werd gegeven. Ik hou voor Lego brickwatch in de gaten en daarop staat wat de normale prijs is, wat de laagste prijs ooit was en wat momenteel de beste aanbieding is. De laagste prijs ooit was €63,- en de beste aanbieding was momenteel bij bol en Amazon. Dus het is niet allemaal onzin, die Black Friday aanbiedingen.Ceylon schreef: ↑22-11-2021 08:07
Winkels geven echt geen mega kortingen op spullen zo vlak voor de decembermaand. Alleen op de oude(re) collectie en op de spullen die ze anders bijna niet kwijtraken. En op de spullen die ze eerst verhoogd hebben qua prijs. Wat dan weer als bijkomend voordeel heeft dat ze daarna de prijzen zo kunnen laten.
Dus nee, ik koop niks extra omdat het zogenaamd BF is.