Black friday aankopen
maandag 22 november 2021 om 07:33
maandag 22 november 2021 om 20:58
Kan ook dat het die dagdeal was inderdaad! Hier kan dochter eindelijk ondertiteling meelezen en we hebben nu dus bijna alle Harry potter’s gekekenMonaLisa31 schreef: ↑22-11-2021 15:47Wat leuk! Was denk ik 20 november dan, toen hadden ze een dagdeal in ieder geval en vaak zijn die wel gunstig. Het is sowieso een hele goede deal die je hebt gevonden! Ik vind de Harry potter lego zo leuk maar durf er nog niet aan te beginnen, de films kijken de kinderen nog niet maar met de oudste ga ik er binnenkort aan beginnen. En daarna haal ik mijn oude sets van zolderik heb daar wat setjes staan van 2001. Oa het oude huisje van Hagrid en de ligusterlaan van toen. Als dat aanslaat misschien volgend jaar ook een nieuwe voor een verjaardag oid. Dit jaar krijgen ze beide een andere grote doos (de een lego city en de ander van lego super mario).
maandag 22 november 2021 om 23:17
Ik wil ook graag een bestelling doen bij Deciem maar ik ben een beetje bang dat ik achteraf nog een rekening krijg voor invoerkosten omdat het uit Engeland komt.Metallover schreef: ↑22-11-2021 09:42Ik heb een grote bestelling gedaan bij The Ordinary, 23% korting.
Daar beginnen ze begin nov. al mee,
Weet jij hoe dit zit bij Deciem of heb je er al ervaring mee sinds Brexit?
dinsdag 23 november 2021 om 01:51
loessepoes schreef: ↑22-11-2021 23:17Ik wil ook graag een bestelling doen bij Deciem maar ik ben een beetje bang dat ik achteraf nog een rekening krijg voor invoerkosten omdat het uit Engeland komt.
Weet jij hoe dit zit bij Deciem of heb je er al ervaring mee sinds Brexit?
Nee je krijgt geen invoerkosten! Heb er 2 wk geleden voor iets van 75 euro besteld.
dinsdag 23 november 2021 om 02:20
Precies op maat. En anders zetten ze het erbij.
dinsdag 23 november 2021 om 06:54
Thanks! Jammer dat de bezorging €8,- is. Wilde nog een set sokken en die hebben ze, maar dat wordt dan erg duur. Wel veel leuk spul! Ga het onthouden in ieder gevalMarvelousMrsMaisel schreef: ↑22-11-2021 22:41Bij Marks and Spencer hebben ze in de (Nederlandse) webshop ook leuke Harry Potter kleding voor kinderen.
(Tip)
dinsdag 23 november 2021 om 09:15
Ik heb een grotere koelkast op het oog maar wacht nog even tot of vrijdag of cyber maandag. Kijk wel waar hij het goedkoopst is tegen die tijd.
Verder ben ik aan het wachten tot de Black Friday sale bij de Topvintage site in gaat, dan is het 10% korting op alles en ik heb nog mooie jurken op het oog.
Net een satijnen kussensloop besteld voor mijn kwetsbare haar, maar die was niet in de aanbieding. En ik loer nog op een nieuw paar Adidas Superstars en een nieuw luchtje. Mijn luchtje is bijna op.
Verder heb ik niet echt wat nodig.
Verder ben ik aan het wachten tot de Black Friday sale bij de Topvintage site in gaat, dan is het 10% korting op alles en ik heb nog mooie jurken op het oog.
Net een satijnen kussensloop besteld voor mijn kwetsbare haar, maar die was niet in de aanbieding. En ik loer nog op een nieuw paar Adidas Superstars en een nieuw luchtje. Mijn luchtje is bijna op.
dinsdag 23 november 2021 om 09:18
Voor goedkope keuken apparatuur kun je ook eens kijken op ikwillem.nu. Zitten vaak kleine mankementen aan zoals een deukje en gaan voor goedkoop weg.Miss_Edwards schreef: ↑23-11-2021 09:15Ik heb een grotere koelkast op het oog maar wacht nog even tot of vrijdag of cyber maandag. Kijk wel waar hij het goedkoopst is tegen die tijd.
dinsdag 23 november 2021 om 09:32
Al? Een koelkast van 4 jaar is toch niet al 4 jaar oud? Die is pas 4 jaar oudMiss_Edwards schreef: ↑23-11-2021 09:30Dank je voor de tip! Ga eens kijken.![]()
Op zich is mijn huidige koelkast nog prima ( al is hij al 4 jaar oud ) maar het is zo'n tafelmodel en het vriesvak is veel te klein. Wil vooral daar een grotere van.
dinsdag 23 november 2021 om 09:35
Het valt mij op dat sommige Black Friday-aanbiedingen nu alweer zijn verlopen. Ik wilde een Levi's 720 voor mijn dochter bestellen voor Sinterklaas, was met een tientje korting bij Zalando, dat was dus alleen op zondag.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
dinsdag 23 november 2021 om 09:44
Oh echt? Dacht dat die dingen maar een jaar of vijf mee gingen. Op zich ben ik er ook blij mee hoor, het is een prima ding maar ja dat kleine vriesvak vind ik echt een ellende. Ik wil meer maaltijden invriezen. Meer broden kunnen kopen.Irregular_Choice schreef: ↑23-11-2021 09:32Al? Een koelkast van 4 jaar is toch niet al 4 jaar oud? Die is pas 4 jaar oudwij hebben onze koelkast van 20 jaar laatst maar eens vervangen. Dan zou ik wel “al 20 jaar oud” zeggen. Maar 4 jaar is nog piepjong voor een koelkast
![]()
dinsdag 23 november 2021 om 10:10
Weet je ook wanneer deze in gaat?Miss_Edwards schreef: ↑23-11-2021 09:15Verder ben ik aan het wachten tot de Black Friday sale bij de Topvintage site in gaat, dan is het 10% korting op alles en ik heb nog mooie jurken op het oog.
Time doesn't hear if you ask it to wait.
So own all your tears and just roll with the waves
dinsdag 23 november 2021 om 10:19
Ik heb mezelf naar aanleiding van dit topic en een foto van een meisje dat voor 1000 euro honderden kledingstukken bij SHEIN had besteld maar eens getrakteerd op een paar kledingstukken van duurzame merken, die op basis van pre-order werken. Natuurlijk heb je sommige dingen gewoon nodig, zoals een koelkast, maar ik ben die massaconsumptie zo ontzettend zat. Had al maanden geen kleding gekocht en nu bakken met geld uitgegeven aan een paar eerlijke kledingstukken. Zonder korting dus. Ik moet er nog een maand op wachten, maar het voelt goed!
dinsdag 23 november 2021 om 10:25
Nee joh, 5 jaar zou wel heel slecht zijn voor een koelkast. In ons vorige huis zat de koelkast er al 17 jaar in toen wij er kwamen wonen. Die was 24 toen we weg gingen en deed het nog steedsMiss_Edwards schreef: ↑23-11-2021 09:44Oh echt? Dacht dat die dingen maar een jaar of vijf mee gingen. Op zich ben ik er ook blij mee hoor, het is een prima ding maar ja dat kleine vriesvak vind ik echt een ellende. Ik wil meer maaltijden invriezen. Meer broden kunnen kopen.
dinsdag 23 november 2021 om 11:42
Miss_Edwards schreef: ↑23-11-2021 09:44Oh echt? Dacht dat die dingen maar een jaar of vijf mee gingen. Op zich ben ik er ook blij mee hoor, het is een prima ding maar ja dat kleine vriesvak vind ik echt een ellende. Ik wil meer maaltijden invriezen. Meer broden kunnen kopen.
Wij hebben een tafelmodel vrieskastje in de schuur. Ideaal!
dinsdag 23 november 2021 om 14:16
Oei, geen idee. Ik check de site elke dag, denk misschien morgen of donderdag. Uiterlijk vrijdag.
Zal het hier posten als het zover is.
Een kleine vriezer kopen heb ik aan gedacht, heb hier alleen geen schuur. Maar ja, kan ook in een inloopkast. Al zijn die dingen ook best prijzig, dan is een iets grotere koelkast bijna net zo duur.
Heb net mezelf getrakteerd op haarkleur van wecolour. En wat shampoo en andere producten. Schijnt hele goede kwaliteit verf te zijn, heb lastig haar en wil geen drogisterij verf meer. Komt binnenkort binnen, ben heel benieuwd. Kreeg een product gratis ivm black Friday.
dinsdag 23 november 2021 om 16:38
onbewuste blackfriday deal hier
ik had zondag bij zalando oa een blouse (42 euro) en trui (30 euro) gekocht. Ik keek net even naar de bestelling omdat ik een mailtje kreeg dat de order verstuurd was.
Blijkt de blouse nu 30 euro te zijn en de trui 17 euro. Ik heb het jaren geleden al eens gehad en toen contact met zalando gezocht. reactie was toen dat ze er niets aan konden doen.
Ik heb de artikelen opnieuw besteld, en dan ga ik de eerste order terug sturen. Niet erg milieuvriendelijk maar die is 25 euro verschil!
ik had zondag bij zalando oa een blouse (42 euro) en trui (30 euro) gekocht. Ik keek net even naar de bestelling omdat ik een mailtje kreeg dat de order verstuurd was.
Blijkt de blouse nu 30 euro te zijn en de trui 17 euro. Ik heb het jaren geleden al eens gehad en toen contact met zalando gezocht. reactie was toen dat ze er niets aan konden doen.
Ik heb de artikelen opnieuw besteld, en dan ga ik de eerste order terug sturen. Niet erg milieuvriendelijk maar die is 25 euro verschil!
dinsdag 23 november 2021 om 16:39
Ik heb het wel eens gehad met een jasje voor m'n baby die een dag later 20 euro goedkoper was en dat verschil kreeg ik gewoon terug.Liefie schreef: ↑23-11-2021 16:38onbewuste blackfriday deal hier