blauwe plek
vrijdag 29 januari 2016 om 15:11
hallo allemaal,
Maandag zijn er 2 verstandskiezen uitgesneden en een botanker verwijderd bij de kaakchirurg, ik heb een hele dikke wang gehad deze is gelukkig bijna weg. Nu moet ik alleen overmorgen ergens heen waar veel mensen zijn en ik heb nog een grote blauw/gele plek op mijn wang, hoe kan ik er voor zorgen dat deze weg gaat of hoe kan ik deze onzichtbaar maken??
liefss leonie1234
Maandag zijn er 2 verstandskiezen uitgesneden en een botanker verwijderd bij de kaakchirurg, ik heb een hele dikke wang gehad deze is gelukkig bijna weg. Nu moet ik alleen overmorgen ergens heen waar veel mensen zijn en ik heb nog een grote blauw/gele plek op mijn wang, hoe kan ik er voor zorgen dat deze weg gaat of hoe kan ik deze onzichtbaar maken??
liefss leonie1234
vrijdag 29 januari 2016 om 15:15
gewoon niets doen. T wordt er alleen maar minder mooi door.
Als iemand er naar vraagt kan je zeggen dat je een ingreep hebt gehad en dat dit de naweeen zijn.
Maar grote kans dat er niemand naar vraagt.. mensen kijken vaak wel maar bemoeien zich niet graag met een ander want stel je voor dat er een drama komt..
Ik zou het lekker laten.
Als iemand er naar vraagt kan je zeggen dat je een ingreep hebt gehad en dat dit de naweeen zijn.
Maar grote kans dat er niemand naar vraagt.. mensen kijken vaak wel maar bemoeien zich niet graag met een ander want stel je voor dat er een drama komt..
Ik zou het lekker laten.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
vrijdag 29 januari 2016 om 15:16
http://www.goedgevoel.be/ ... erd-in-vijf-minuten.dhtml
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
vrijdag 29 januari 2016 om 15:17
http://www.proud2bme.nl/B ... erhul_jouw_blauwe_plekken
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
vrijdag 29 januari 2016 om 16:21
Schaaf ook je knokkels bij met met de kaasschaaf vooral de eerste twee (wijs en middelvinger) en zeg dat je een boksclinic had met Esther Schouten. Zeg daarbij...dit is erg....maar je zou eens moeten zien hoe zij eruit ziet.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.