Mode & Beauty alle pijlers

blond naar bruin verven

22-02-2014 08:09 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vaker mijn haren geverfd. Nu is het een jaar geleden. Ik heb nu mijn eigen haarkleur goudblond. Maar toch blijf ik bruin veel mooier bij mij vinden staan. Mijn vriend wilt niet dat ik het weer opnieuw verf maar nu dacht ik misschien met een kleurspoeling hem er aan laten wennen?! Maar ik ben bang dat het niet op mijn haar pakt en dan zit er wel troep in zonder mooi eindresultaat.

Ik wil het thuis verven gewoon met kruidvatspulletjes wat kunnen jullie aanbevelen. Kleurspoeling of gewoon vaste verf. Ik weet dat bruin mij beter staat dus dat is het probleem niet.
Beter een spoeling. Waarom zou dat niet pakken? Doe je heel lichtbruin. Probeer het gewoon.
Jaar geleden pakte het ook niet. Behoud dat 3 weken ? Als hij het dan toch mooi vind kan ik permanent bruin verven. Je hebt maar een kleurspoeling dacht ik bij de kruidvat.
Kijk uit dat dat niet groen wordt! Laat t beter bij de kapper doen. Bijhouden kan dan zelf.
Casting creme gloss van l'oreal is een hele goede spoeling.
Ik heb dat eens zelf gedaan.. Bij mij werd het groen! Let er goed op dat je wel iets pakt met een rode gloed erin, dan is die kans al kleiner.
Zorg dat je wat blikjes geconcentreerde tomatenpuree in huis hebt. Als het groen uitslaat, doe de tomatenpuree dan een kwartier in je haar.

Haar wat van blond naar bruin gaat, heeft te weinig roodpigmenten als het groen uitslaat.
:facepalm:
anoniem_195719 wijzigde dit bericht op 18-01-2018 12:43
96.98% gewijzigd
Ik zou ook de eerste keer naar de kapper gaan en daarna zelf bijhouden.

Ik ben blond van nature en ik laat de kapper 1x per jaar even alles goed in de verf zetten en hou dan de uitgroei bij.
een spiegelbeeld vertelt niet altijd de waarheid. De kleur lijkt altijd anders dan hij is. Als je een strengetje afknipt en in verschillende lichtsoorten bekijkt kan je soms voor verrassingen komen te staan.

Ook als je haar eenmaal bruin geverfd is, blijf dat doen zodat je ziet wat anderen zien.
it's a big club and you ain't in it
Je kan niet zomaar bruin over blond haar doen, je moet het blonde haar eerst voor pigmenteren anders wordt het lelijk en groen. Als ik jou was zou ik lowlights bij de kapper door je hele haar laten zetten, oogt je haar bruin zonder dat je het helemaal kleurt.
Maar even wat anders, laat jij je haarkleur afhangen van je vriend? (Je zegt:als hij het dan toch mooi vindt, kan ik het permanent bruin verven).
Ik voel me zo moedellooos

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven