blond naar bruin verven
zaterdag 22 februari 2014 om 08:09
Ik heb vaker mijn haren geverfd. Nu is het een jaar geleden. Ik heb nu mijn eigen haarkleur goudblond. Maar toch blijf ik bruin veel mooier bij mij vinden staan. Mijn vriend wilt niet dat ik het weer opnieuw verf maar nu dacht ik misschien met een kleurspoeling hem er aan laten wennen?! Maar ik ben bang dat het niet op mijn haar pakt en dan zit er wel troep in zonder mooi eindresultaat.
Ik wil het thuis verven gewoon met kruidvatspulletjes wat kunnen jullie aanbevelen. Kleurspoeling of gewoon vaste verf. Ik weet dat bruin mij beter staat dus dat is het probleem niet.
Ik wil het thuis verven gewoon met kruidvatspulletjes wat kunnen jullie aanbevelen. Kleurspoeling of gewoon vaste verf. Ik weet dat bruin mij beter staat dus dat is het probleem niet.
zaterdag 22 februari 2014 om 10:55
een spiegelbeeld vertelt niet altijd de waarheid. De kleur lijkt altijd anders dan hij is. Als je een strengetje afknipt en in verschillende lichtsoorten bekijkt kan je soms voor verrassingen komen te staan.
Ook als je haar eenmaal bruin geverfd is, blijf dat doen zodat je ziet wat anderen zien.
Ook als je haar eenmaal bruin geverfd is, blijf dat doen zodat je ziet wat anderen zien.
it's a big club and you ain't in it
zaterdag 22 februari 2014 om 11:25