Mode & Beauty alle pijlers

Blonderen..

20-09-2010 17:48 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!!

Ik moet vandaag iemand blonderen.. Maar ik zou echt niet meer weten hoe het moet.. Het mengen dan.. Ik weet de verhoudingen niet meer.. Kan iemand mij helpen.. Alvast heeeeel erg bedankt..
quote:nouschi schreef op 20 september 2010 @ 19:18:

[...]

Je hebt de luipaardlook wel zelf gehad dus

Hahahahah, ik heb het over ietsjes meer waterstof, zodat je de korrel eruit krijgt

Geen melk ervan maken!

Kweet heus wel wat ik doe
Ja, dat vind ik echt.
Ik vind eigenlijk alleen maar coup soleil mooi. Anders is het zo gauw vulgair.
quote:Groll schreef op 20 september 2010 @ 19:41:

Ik vind eigenlijk alleen maar coup soleil mooi. Anders is het zo gauw vulgair.

Coupe soleil is alleen een ander woord voor highlights...en tis met een muts ipv folie's...

Wat denk jij dan wat er met een coupe soleil gebeurt?
Ja, dat vind ik echt.
Ja, ik bedoel highlights. Coupe-soleil is met zo'n badmuts. Maar in principe hetzelfde: geblondeerde strengen.

Zelf gebruik ik nooit blondeerpoeder omdat de strengen dan oranje worden. Dus alleen de peroxide. Als je het verwarmt gaat het 5x zo snel.
Het is super goed gelukt.. de verhouding 1:2.. 1 deel poeder 2 delen waterstof.. Maar wel op 12 %. Diegeen die ik moest verven had heel donker en dik haar..

Grtz Supermoeke..
Goedzo
quote:Groll schreef op 20 september 2010 @ 20:01:

Ja, ik bedoel highlights. Coupe-soleil is met zo'n badmuts. Maar in principe hetzelfde: geblondeerde strengen.

Zelf gebruik ik nooit blondeerpoeder omdat de strengen dan oranje worden. Dus alleen de peroxide. Als je het verwarmt gaat het 5x zo snel.Groll

Hoe doe je dat dan ,alleen waterstof peroxide ?Hoe lang laat je het zitten ?Want idd met blondeerpoeder vaak een gele gloed ,maar het lijkt mij erg lastig om alleen waterstof te gebruiken en geen blondeer of verf erbij.Het is zo vloeibaar dus blijft het wel zitten ?

TO :fijn dat het prima gelukt is !!!
oef gelukkig!! leuk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven