Mode & Beauty alle pijlers

Bloomchic ervaringen?

26-08-2022 08:52 5 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Heeft iemand wel eens besteld bij Bloomchic, en wat was je ervaring? Bij trustpilot lees ik nogal wisselende reviews.
Hoe is de kwaliteit van de stof, en zijn de kleren zoals op de foto? Of is het slechtzittende polyester rommel?
Harba lorifa
Weet je wat het is, het idee is goed. De mouwtjes, de overslag, het elastiek op de juiste plek. De stof is alleen echt goedkoop en zweterig. Ik heb 1x besteld en dat is ook de laatste keer geweest. Dan geef ik liever iets meer uit en koop iets moois van goede kwaliteit bij Topvintage.
Ah wat jammer. Ze zien er echt leuk uit die jurken, maar ik was al bang dat de stof tegen zou vallen. Ik kreeg ooit een jurk cadeau van Floriday en dat was hetzelfde verhaal.
Harba lorifa
Ik heb een andere ervaring.
Ik heb deze jurk gekocht (ander kleurtje) https://bloomchic.com/collections/dress ... 4763175082
En het is echt mn favo jurk. Ook in 30+ graden voelde ik me er heerlijk in, ondanks dat ik snel zweet.
Verder nog wat dingen gekocht en die zijn ook prima. Ik zou het gewoon proberen :)
Die heb ik exact ook.. in het rood. Maar echt een goedkoop stofje, helaas. Als je hun kleding besteld valt me ook meteen op dat de buitenste verpakking aardig is, maar daarbinnen van de ali express zakken zitten. Zulke productie vermoed ik ook.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven