Mode & Beauty alle pijlers

blote benen op bruiloftsfeest

20-08-2010 08:44 47 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik heb een bruiloftsfeest, nu heb ik een mooi jurkje, maar dat vereist wel blote benen. Kan dat eigenlijk wel? (er zijn toch altijd van die etiquetteregeltjes voor bruiloften?)

Een panty eronder staat voor geen meter trouwens...
Normaal gesproken horen blote benen niet thuis op een bruiloft. Als deze bruiloft zich echter afspeelt op het strand van een tropisch paradijs en jij zou beschikken over prachtige benen, tja, doen.

Het kan het trouwens dat het jurkje mooi is maar dat kousen er niet bij passen?
Hoe kan een panty niet staan?

15 den zie je toch bijna niet.
Als jij vindt dat je mooie benen hebt, why not?! Maar weet niet of het kan volgens de etiquette. Daar ben ik nooit zo van, ook niet op mijn eigen bruiloft. Zolang er niemand anders in een lange wittte jurk met sleep en sluier kwam, vond ik het prima.
Het is zwart (straks mag dat ook niet!) en ik vind een huidskleurige panty echt afschuwelijk. En zwart lijkt het net of ik naar een begrafenis ga...

Ochgut...
Ja, dat kan.
quote:anjapanja schreef op 20 augustus 2010 @ 08:50:

ik vind een huidskleurige panty echt afschuwelijk.

Tja dan blijft er niet veel over dan benen netjes scheren, scrubben, nog ff in de zon leggen en insmeren met een bodycreme.

Zo'n panty lijkt me n.l. de aangewezen panty voor op een bruiloft.

Een zwarte panr vind ik persoonlijk oerlelijk vooral onder een zwart jurkje. Net of je door de modder heb lopen sjouwen.
Zwart hoort ook niet op een bruiloft. Kom er maar in Barbabella.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Je kunt speciale zomerpanties krijgen. Ik ken ze in ieder geval van het merk Oroblu (heten ook iets van suntime of summertime of zo). Maar misschien hebben andere merken ze ook. Zijn héél dun en echt bedoeld om zo onzichtbaar mogelijk te zijn, maar toch een 'bedekt' gevoel te geven. Misschien een idee?
http://forum.viva.nl/forum/find/poster/92449/topics Ben jij het zusje van ilske79?
Nou.. ook weer fraai. Ben ik blijkbaar 2x in de fout geweest op dezelfde bruiloft. Hier ook geen panty want 20 weken zwanger en niet fijn op de buik. En dat ook nog onder een zwarte rok en zwart shirtje (wel met een knalroze bolero achtige blouse, maar toch)...
Hoi, ik zat met hetzelfde, dus ik ben nu voor een ander jurkje gegaan, het thema is feestelijk, en ik vond het zwarte jurkje met de zwarte panty gewoon mooi maar te somber en niet feestelijk genoeg. Maar wat nog wel een ideetje is, bij bijv, de h&m heb je nu hele fijne pantys te koop met een motiefje, stipje streepje . Maar dan wel helemaal zwart. Maar die ogen wel feestelijk. ( Dit soort pantys zie je nu heel veel) Opleuken met vrolijke stijlvolle accessoires, vind je dat ook iets ?
Ik zou dus geen panty aan doen.

Vorige week op een bruiloft geweest en ik had een wollen antracietkleurig jurkje aan, zonder panty. Zo.
En oh ja, er zijn zat jurkjes waar echt geen panty onder kan.
En nog een oh ja: dat jurkje heb ik afgelopen jaar twee keer op een bruiloft gedragen en een keer op een begrafenis.
haha, de meningen zijn verdeeld...

Het is eigenlijk te laat om een hele nieuwe outfit te kopen, daar heb ik op het moment ook geen financiele mogelijkheden voor.

(en ik bedenk het me nu pas of het eigenlijk wel kan).

Ik vraag me af of het het type bruiloft is waar mensen het uberhaupt zelf weten of het wel of niet kan en of ze er wat om geven. Desalniettemin wil ik niemand voor het hoofd stoten of gewoon voor lul staan...
Je hebt echt hele mooie (dure) panty's die je amper ziet maar die je benen toch een oppepper geven (hoe mooi ze ook zijn).

Van Wolford, heb je al van 9 denier.

Heb ze tijdens mijn eigen huwelijk gedragen.

Huidskleur ja maar wel een mooie kleur huid en geen "zeeman tinten"als je begrijpt wat ik bedoel.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Ik heb al wat pantys geprobeerd, maar het staat echt niet, de kleuren komen niet overeen met de rest van mijn lichaam (bruin van de zon) of het is te licht, of te donker, of het glanst, of je ziet het net boven mijn pump dat ik een panty aan heb... echt als jullie het konden zien zou je zeggen; Niet Doen!
Dus eigenlijk wil ik gewoon dat jullie zeggen; Tuurlijk kan dat, blote benen, gewoon lekker doen!
Misschien moet je vragen bij het bruidspaar wat hún etiquette is voor de bruiloft? Ik dacht dat in Nederland er niet zoveel meer van over is (van die etiquette)... En ach, als je mooie gebronste benen hebt, wat let je?
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
quote:nouschi schreef op 20 augustus 2010 @ 08:55:

Zwart hoort ook niet op een bruiloft. Kom er maar in Barbabella.

ik ben er!

Zwart is not done op een bruiloft, blote benen ook niet.

Een kleurloze panty wel (en dat is geen huidskleur, maar vaak eentje met een mooie glans!)
Een hardroze dikke panty er onder doen.

Vrolijkt de boel meteen een beetje op.

@ sprokkelientje: Hoe duur zijn die panty's dan? Ik draag zelf nooit panty's en om dan een hele dure aan te schaffen voor een paar uurtjes...
En een panty, hoe dun ook, in open schoenen, vind ik gewoon viezig. Heeft iets oostblokhoerigs. Maar dat vind ik.
Fleurtje, dat ben ik met je eens. Die tenen met dat randje floepen er dan zo uit

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven