blote benen op bruiloftsfeest
vrijdag 20 augustus 2010 om 08:44
vrijdag 20 augustus 2010 om 08:48
vrijdag 20 augustus 2010 om 08:50
vrijdag 20 augustus 2010 om 08:53
quote:anjapanja schreef op 20 augustus 2010 @ 08:50:
ik vind een huidskleurige panty echt afschuwelijk.
Tja dan blijft er niet veel over dan benen netjes scheren, scrubben, nog ff in de zon leggen en insmeren met een bodycreme.
Zo'n panty lijkt me n.l. de aangewezen panty voor op een bruiloft.
Een zwarte panr vind ik persoonlijk oerlelijk vooral onder een zwart jurkje. Net of je door de modder heb lopen sjouwen.
ik vind een huidskleurige panty echt afschuwelijk.
Tja dan blijft er niet veel over dan benen netjes scheren, scrubben, nog ff in de zon leggen en insmeren met een bodycreme.
Zo'n panty lijkt me n.l. de aangewezen panty voor op een bruiloft.
Een zwarte panr vind ik persoonlijk oerlelijk vooral onder een zwart jurkje. Net of je door de modder heb lopen sjouwen.
vrijdag 20 augustus 2010 om 08:56
Je kunt speciale zomerpanties krijgen. Ik ken ze in ieder geval van het merk Oroblu (heten ook iets van suntime of summertime of zo). Maar misschien hebben andere merken ze ook. Zijn héél dun en echt bedoeld om zo onzichtbaar mogelijk te zijn, maar toch een 'bedekt' gevoel te geven. Misschien een idee?
vrijdag 20 augustus 2010 om 08:56
http://forum.viva.nl/forum/find/poster/92449/topics Ben jij het zusje van ilske79?
vrijdag 20 augustus 2010 om 08:57
Hoi, ik zat met hetzelfde, dus ik ben nu voor een ander jurkje gegaan, het thema is feestelijk, en ik vond het zwarte jurkje met de zwarte panty gewoon mooi maar te somber en niet feestelijk genoeg. Maar wat nog wel een ideetje is, bij bijv, de h&m heb je nu hele fijne pantys te koop met een motiefje, stipje streepje . Maar dan wel helemaal zwart. Maar die ogen wel feestelijk. ( Dit soort pantys zie je nu heel veel) Opleuken met vrolijke stijlvolle accessoires, vind je dat ook iets ?
vrijdag 20 augustus 2010 om 09:01
haha, de meningen zijn verdeeld...
Het is eigenlijk te laat om een hele nieuwe outfit te kopen, daar heb ik op het moment ook geen financiele mogelijkheden voor.
(en ik bedenk het me nu pas of het eigenlijk wel kan).
Ik vraag me af of het het type bruiloft is waar mensen het uberhaupt zelf weten of het wel of niet kan en of ze er wat om geven. Desalniettemin wil ik niemand voor het hoofd stoten of gewoon voor lul staan...
Het is eigenlijk te laat om een hele nieuwe outfit te kopen, daar heb ik op het moment ook geen financiele mogelijkheden voor.
(en ik bedenk het me nu pas of het eigenlijk wel kan).
Ik vraag me af of het het type bruiloft is waar mensen het uberhaupt zelf weten of het wel of niet kan en of ze er wat om geven. Desalniettemin wil ik niemand voor het hoofd stoten of gewoon voor lul staan...
vrijdag 20 augustus 2010 om 09:02
Je hebt echt hele mooie (dure) panty's die je amper ziet maar die je benen toch een oppepper geven (hoe mooi ze ook zijn).
Van Wolford, heb je al van 9 denier.
Heb ze tijdens mijn eigen huwelijk gedragen.
Huidskleur ja maar wel een mooie kleur huid en geen "zeeman tinten"als je begrijpt wat ik bedoel.
Van Wolford, heb je al van 9 denier.
Heb ze tijdens mijn eigen huwelijk gedragen.
Huidskleur ja maar wel een mooie kleur huid en geen "zeeman tinten"als je begrijpt wat ik bedoel.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
vrijdag 20 augustus 2010 om 09:02
Ik heb al wat pantys geprobeerd, maar het staat echt niet, de kleuren komen niet overeen met de rest van mijn lichaam (bruin van de zon) of het is te licht, of te donker, of het glanst, of je ziet het net boven mijn pump dat ik een panty aan heb... echt als jullie het konden zien zou je zeggen; Niet Doen!
vrijdag 20 augustus 2010 om 09:03
Misschien moet je vragen bij het bruidspaar wat hún etiquette is voor de bruiloft? Ik dacht dat in Nederland er niet zoveel meer van over is (van die etiquette)... En ach, als je mooie gebronste benen hebt, wat let je?
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
vrijdag 20 augustus 2010 om 09:03