Mode & Beauty alle pijlers

Blouse van polyesther chiffon, hoe draagt dat?

09-03-2012 13:34 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ergens (online) een hele mooie blouse gezien van polyesther chiffon. Aangezien ik verder geen kleding heb van deze stof vroeg ik me af hoe dat draagt. Het is een dunne, halftransparante blouse voor de zomer, wijder model dus zit niet tegen je lijf geplakt....omdat hij nogal duur is, wil ik eerst graag weten of dit niet erg transpireert.
Ik vind het nog wel mee vallen met het transpireren, maar ik draag er wel altijd een hemdje onder aangezien het doorschijnende stof is.
Inderdaad met hemdje eronder, maar als het echt warm is in de zomer vind ik het geen fijn spul om te dragen.
Ik plak altijd meteen in polyester - helemaal in de zomer.
Ik koop nooit polyester omdat het altijd plakt en zweet
Bij vlagen ben ik geniaal! Helaas is het vandaag windstil.
Hmmm, ik neig nu meer naar een nee dan een ja. Het is een blouse waar je ook niet echt een vestje overheen kunt dragen dus kan ik hem alleen aan als het echt heel mooi weer is en dan zweet het waarschijnlijk de pan uit. Ik heb wel blousjes van zijde en dat draagt wel heel fijn, maar dat is ook een natuurlijke stof. Jammer, want het was wel een leuk ding.

Ik was gisteren bij zara en zag dat er dit voorjaar heel veel kleding is die van polyesther is gemaakt. Geen vooruitgang als je het mij vraagt.
Kun je misschien even een linkje naar het bloesje plakken?

Dan kunnen we er even naar kijken. Ik denk namelijk dat het wel mee zal vallen met het zweten als het een wijd en luchtig bloesje is. Als hij wel strak zit dan zweet je sneller natuurlijk.
Ik weet niet hoe dat moet, maar als je googled op Libby Blouse

van Second Female, dan is het een blauwe iets doorschijnende blouse...
Zit niet strak dus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven