Mode & Beauty alle pijlers

Bon Prix ellende

22-11-2011 22:22 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik had een tijdje geleden mijn oog laten vallen op een jas bij bon prix. deze was helaas al een tijdje uitverkocht. nu zag ik em pasgeleden ineens weer als leverbaar staan. dus ik spring een gat in de lucht en ben gelijk gaan bestellen. jas direct via ideal betaald (op de een of andere manier was via acceptgiro niet mogelijk!).

nou jas zou worden opgestuurd, dus ik braaf afwachten. meestal is een bestelling wel na een dag of 3 in huis. maar al wat er kwam, geen jas. ik dus kijken op de site en stond er bij mijn bestelling dat er iets mis was met de levering. pakket stond stop bij de post, er zou contact worden opgenomen. maar geen reactie dus.

ik heb daarom maar een email gestuurd met wat er nu aan de hand was. ik kreeg een reactie terug dat de post mijn adres niet kon vinden?! beetje vreemd want bestel wel es vaker dingen en komen altijd aan.

in ieder geval konden ze het pakket terug sturen naar mij onder rembours. nou dat vond ik niet nodig, want had immers al betaald en was ook niet van plan nogmaals verzendkosten te betalen. ik kan er niks aan doen als het adres iod verkeerd wordt aangegeven door bon prix!

nou hierop weer een reactie gekregen dat het alleen onder rembours kon. ze zouden het geld terug sturen en dan moest ik aan de deur betalen. na ja als dit de enige manier was prima, dus een akkoord mail teruggestuurd.

krijg ik hier weer een reactie op dat de bestelling niet meer geleverd kan worden omdat de jas weer uitverkocht was!!

dus ik denk wat?? blijkt dus dat ze mijn jas, waar ik voor betaald heb en volgens mij dan ook al eigenaar van ben, direct bij binnenkost weer hebben doorverkocht. vervolgens hebben ze in een rapido tempo mijn geld teruggestort.

MAAR ze konden de bestelling we opnieuw voor me plaatsen!

nou je snapt dat er stoom uit mn oren kwam!

gepeperde mail naar bon prix gestuurd, maar krijg vervolgens alleen maar flauwe reacties terug als sorry we bestellen het opneiuw tot ziens op bon prix. nl .

zijn er meerdere mensen die zulke ellende bij deze modeketen hebben meegemaakt. vraag me af of ik hier wat mee kan??
Ulla Popken:

http://www.ullapopken.nl:80/nl/model/parka/660857/
dank je wel helene, super. ben alleen niet zo'n fan van deze stijl. zit gelijk ff op de sites te gluren, maar alle jassen die ik zie zijn dan weer veel duurder!

AAhhrrgg.

nou moet vrijdag toch naar de stad, dus ga denk ik dan sowieso maar ff langs de C&A
Gewoon even lekker gaan shoppen, ook een paar adressen van kleinere boetiekjes meenemen. Komt vast goed!

Denk ook nog eens aan V&D bijvoorbeeld, al hebben die de laatste tijd minder aanbod in grote maten.
ja das mij ook al opgevallen bij de v&d gaan nu vaak tot 48. soms een 50. ma ja ik heb dan weer de ellende een redelijke boezem te hebben, dus dan alsnog te strak.
toevallig ik lees hier over bonprix wie kan mij helpen ,ik heb een bestelling retour gedaan naar bonprix ,ik had deze voor af al betaald .nu kijk ik op mijn bonprix ,maar er staat niks over terug gestuurde kleding ,ik zoek me verloren naar een email adres van hun ,telefonische krijg ik ze niet te pakken ,
Heb je het bewijsje nog? Dan zou ik gaan bellen en aangeven wat er speelt.
Hier vind u de Klantenservice en Contactgegevens van de Bonprix.

Telefonische : 013 - 537 80 94

schriftelijk : bon prix besteldienst

antwoordnummer 54025

5004 VB TILBURG
quote:helene31 schreef op 09 december 2011 @ 12:36:

Heb je het bewijsje nog? Dan zou ik gaan bellen en aangeven wat er speelt.ja bewijsje heb ik ,ik krijg ze gewoon met de telefoon niet te pakken ik dacht mailtje te kunnen sturen ,omdat ik hier ervaringen lees van mensen die dat hebben gedaan .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven