Boots Smooth Skin PLUS
maandag 11 juli 2011 om 15:49
iemand ervaringen?
ik dacht er eerst aan om de philips lumea te kopen, maar na wat gegoogel kwam ik de smooth skin plus van boots tegen, deze is "permanent" ik weet dat echt permanent ontharen niet bestaat maar hij is iig permanenter dan de lumea.
smooth skin plus kost ong. hetzelfde als de lumea, dus het lijkt mij de betere keuze van de twee, kan er alleen nog weinig over vinden. dus hopelijk heeft iemand hier er al ervaring mee?
gr
ik dacht er eerst aan om de philips lumea te kopen, maar na wat gegoogel kwam ik de smooth skin plus van boots tegen, deze is "permanent" ik weet dat echt permanent ontharen niet bestaat maar hij is iig permanenter dan de lumea.
smooth skin plus kost ong. hetzelfde als de lumea, dus het lijkt mij de betere keuze van de twee, kan er alleen nog weinig over vinden. dus hopelijk heeft iemand hier er al ervaring mee?
gr
maandag 11 juli 2011 om 16:16
hoi klopt, maar de smooth skin PLUS is de nieuwe versie heeft 2 keer zoveek pulsen dan de oude versie, pulsen schijnen genoeg te zijn om de hele behandeling te doen en daarna eens p 3 maanden te onderhouden. was een review van ieamand die het oude model al 3 jaar in bezit had en nog geen nieuwe lamp nodig heeft gehad.
zie alleen wel dat boots niet bezorgd in het buitenland
zie alleen wel dat boots niet bezorgd in het buitenland