Mode & Beauty alle pijlers

botox in omgeving breda

16-12-2009 22:43 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
....
geen ervaring mee..maar ik heb ook een fronsrimpel precies tussen mijn wenkbrauwen en zeg gekscherend wel eens dat ik er botox in wil spuiten, maar goed ik ben nog geen 30 dus lijkt mij nog niet echt noodzaak...voordeel lijkt mij dat het niet blijvend is.. dus als je het niks vind, dan ben je er na 3 maand? weer vanaf toch? Of heb ik het dan mis
3-4 maanden geloof ik de eerste keer, ook afhankelijk van de hoeveelheid. Maar als je het bijhoudt, hoef je steeds minder vaak terug te komen.

Verder geen tips waar je moet zijn.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
Ga een stukje over de grens zou ik zeggen. Goede klinieken in Belgie en ook nog steeds goedkoper!
Ze zeggen van hoe vaker je het gebruikt

des te minder vaak je terug moet komen

maar bij mij is dat niet zo
Ik heb het drie weken geleden laten doen en ik ben er erg blij mee.
En waar heb je het laten doen dan xxxRosalitaxxx?
In de Prins Hendrikkliniek in Amsterdam.

En de botox zit in de fronsspieren.
Misschien heeft Sarah ook wat tips.
En het effect duurt 3-4 maanden,hoe vaker je het gebruikt hoe langer het effect...maar vraag dit toch ff na voor de zekerheid.

Succes!
Hoi dames.

Heeft iemand misschien een goed adres in Belgie of anders het zuiden van Nederland? Ergens las ik hier op het forum ooit de tip van een 'rondreizende' arts die in verschillende salons botox prikte en erg goed is?? Ik kan dat topic niet meer terug vinden. Tips en ervaringen met een goede arts zijn welkom! (ook in de rest van het land) Alvast bedankt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven