botox in omgeving breda
woensdag 16 december 2009 om 22:46
geen ervaring mee..maar ik heb ook een fronsrimpel precies tussen mijn wenkbrauwen en zeg gekscherend wel eens dat ik er botox in wil spuiten, maar goed ik ben nog geen 30 dus lijkt mij nog niet echt noodzaak...voordeel lijkt mij dat het niet blijvend is.. dus als je het niks vind, dan ben je er na 3 maand? weer vanaf toch? Of heb ik het dan mis
woensdag 16 december 2009 om 23:01
3-4 maanden geloof ik de eerste keer, ook afhankelijk van de hoeveelheid. Maar als je het bijhoudt, hoef je steeds minder vaak terug te komen.
Verder geen tips waar je moet zijn.
Verder geen tips waar je moet zijn.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
zondag 3 januari 2010 om 22:27
Hoi dames.
Heeft iemand misschien een goed adres in Belgie of anders het zuiden van Nederland? Ergens las ik hier op het forum ooit de tip van een 'rondreizende' arts die in verschillende salons botox prikte en erg goed is?? Ik kan dat topic niet meer terug vinden. Tips en ervaringen met een goede arts zijn welkom! (ook in de rest van het land) Alvast bedankt!
Heeft iemand misschien een goed adres in Belgie of anders het zuiden van Nederland? Ergens las ik hier op het forum ooit de tip van een 'rondreizende' arts die in verschillende salons botox prikte en erg goed is?? Ik kan dat topic niet meer terug vinden. Tips en ervaringen met een goede arts zijn welkom! (ook in de rest van het land) Alvast bedankt!