Mode & Beauty alle pijlers

Botox voor je 35ste is niets mis mee

27-08-2015 09:31 227 berichten
Hoi forummers,



Vanaf 2 september komt Sophie Hilbrand met het BNN-programma Sophie in de Kreukels, waarin zij uit gaat zoeken of zij haar 'kreukelzones' glad zou moeten laten strijken met behulp van botox. In VIVA 40 hebben we een interview met de presentatrice, waar we jullie mening over dit onderwerp willen voorleggen aan Sophie. Daarom zijn we benieuwd naar jouw mening over de volgende stelling:



Botox voor je 35ste is niets mis mee



Ben je het hiermee eens, of juist totaal niet? En waarom? Wij horen het graag!
Alle reacties Link kopieren
Maar wat nou als je vel slapper wordt en gaat hangen? Botox helpt toch enkel en alleen maar tegen rimpels?



Ik vind Maxima een mooie vrouw voor haar leeftijd. Maak me geen illusies dat ze 100% puur natuur is maar het is dan echter wel subtiel gedaan.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dus eventueel subtiel je velletje jong houden wel mooi maar een voorhoofd die niet meer meebeweegt vind ik gewoon veel te onnatuurlijk.
Wat ik me afvraag...botox is toch helemaal geen norm? Volgens mij doen best veel mensen dat, maar ik heb echt niet het idee dat mensen die dat niet doen worden afgefikt (naast sophie, maar dat was een uitzondering hoop ik).
Als je huid slapper wordt dan kan je die liften, moonlight. Gewoon weg laten snijden die boel. Zou ik nou net niet doen, want dat durf ik niet (zeg nooit nooit). Maar dat kan....zie Patricia Paay. Lijkt mij trouwens een vreselijk leuk mens.
Alle reacties Link kopieren
Nee, gelukkig nu (voor mijn gevoel altans) nog niet. Denk alleen dat we wel die kant op gaan. Je ziet het ook met het beeld van welke maat je zou moeten hebben en dat grijze haren geverfd moeten worden. Nu heb ik zelf een maatje 34 (tenminste voor de zwangerschap haha) en nog geen grijze haren, maar merk het wel aan andere dat ze het gevoel hebben niet aan de norm te voldoen en die eerste paar grijze haren gelijk verven.
Oh echt? Dat is wel een slechte zaak. Kijk, ik doe het allemaal, omdat ik dat leuk vind en heb mijn reden, maar niet omdat het moet. Ik hoop dat niemand ooit de indruk heeft dat dit soort shit moet. Het mag en kan, that's it.

Heel eerlijk....denkt iemand ooit (behalve de uitzondering van net) dat iemand anders wel een prikje kan gebruiken? Ik niet namelijk. Dat zou ik wel erg vinden..
Alle reacties Link kopieren
quote:Roelfien schreef op 27 augustus 2015 @ 12:44:

[...]



Je kunt ook stoppen met fronsen. Of zeg ik nu iets heel geks?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
We hadden afgesproken dat je NIET mijn foto zou plaatsen BGB......nu val ik door de mand.
Alle reacties Link kopieren
quote:catacarax schreef op 27 augustus 2015 @ 13:47:

We hadden afgesproken dat je NIET mijn foto zou plaatsen BGB......nu val ik door de mand.Ik kreeg geld geboden om hem te plaatsen; dan is de keuze natuurlijk snel gemaakt.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Het is jammer dat oud(er) tegenwoordig gelijk staat aan lelijk.

De klassieker " ik heb eerbied voor jouw grijze haren " kan bij het grofvuil.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ok, dat snap ik, ouwe geldwolf.
Alle reacties Link kopieren
quote:catacarax schreef op 27 augustus 2015 @ 13:52:

Ok, dat snap ik, ouwe geldwolf.Ik laat de biedingen voor de foto's van Meds in haar blote kont nog even doorlopen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Kan helaas geen plaatjes plakken van mooie mensen, die rechten heb ik niet en geen zin in om aan te vragen. Jong en oud bespeur ik ze overal, die mooie mensen. De vrouw waar ik het over had in topic "droomvrouwen" was zeker boven de 50. Ik val wel vaker van stoelen, want onhandig, maar bij die omdat ze zo mooi was (is).
quote:blijfgewoonbianca schreef op 27 augustus 2015 @ 13:55:

[...]





Ik laat de biedingen voor de foto's van Meds in haar blote kont nog even doorlopen.Ik wil wel een bod doen.... 1 foto van Meds en dan beloof ik jullie nooit meer door elkaar te halen...Is dat iets?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat iedereen het zelf moet weten. Voor mezelf zou ik het nooit doen. Liever een fronsrimpel dan een leeuwenkop.

En ja, zo'n leeuwenkop is wel degelijk een bijwerking van botox. Voor je 35e heb je over het algemeen weinig rimpels dus in die zin vind ik 35 veel te vroeg.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
quote:catacarax schreef op 27 augustus 2015 @ 13:57:

[...]





Ik wil wel een bod doen.... 1 foto van Meds en dan beloof ik jullie nooit meer door elkaar te halen...Is dat iets?Klinkt wel verleidelijk, maar ik ga toch voor de keiharde euro's.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Eerbied kan sowieso bij het grofvuil, vrees ik. Heel ouderwets....
persoonlijk ben ik heel benieuwd hoe al die mensen die nu botox spuiten er over 20 jaar uit zien.

het lijkt me namelijk zeker op de lange termijn niet best om met gif je spieren verlamd te spuiten



met siliconenimplantaten was ook niets mis, dat was heel veilig.

20 jaar later blijken die dingen toch ook niet zo betrouwbaar als destijds werd beweerd.
Alle reacties Link kopieren
quote:Maleficent schreef op 27 augustus 2015 @ 13:57:

Ik vind dat iedereen het zelf moet weten. Voor mezelf zou ik het nooit doen. Liever een fronsrimpel dan een leeuwenkop.

En ja, zo'n leeuwenkop is wel degelijk een bijwerking van botox. Voor je 35e heb je over het algemeen weinig rimpels dus in die zin vind ik 35 veel te vroeg.Wat bedoel je met een leeuwenkop?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Mogen aandelen die misschien straks wat waard zijn ook?
Hier geen leeuwenkop....vogelbekdier met tijgerprint. Heel exotisch dus.
als je je met 35 al druk maakt over rimpels, dan vind ik dat best zorgelijk
Ik zie net neer op mijn hoefjes...ik heb geen vliesjes tussen mijn tenen.....dat kan ik vast bestellen.
Geen zorgen maken hoor! Daar krijg je rimpels van.. maar dat kan je oplossen met Botox
Sorry Morrigan...ik ben melig. Met je eens, dat is niet de beste ontwikkeling van nu, als dat zo is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven