Mode & Beauty alle pijlers

Botox voor je 35ste is niets mis mee

27-08-2015 09:31 227 berichten
Hoi forummers,



Vanaf 2 september komt Sophie Hilbrand met het BNN-programma Sophie in de Kreukels, waarin zij uit gaat zoeken of zij haar 'kreukelzones' glad zou moeten laten strijken met behulp van botox. In VIVA 40 hebben we een interview met de presentatrice, waar we jullie mening over dit onderwerp willen voorleggen aan Sophie. Daarom zijn we benieuwd naar jouw mening over de volgende stelling:



Botox voor je 35ste is niets mis mee



Ben je het hiermee eens, of juist totaal niet? En waarom? Wij horen het graag!
Alle reacties Link kopieren
quote:winkelfanaat schreef op 27 augustus 2015 @ 15:03:

[...]



Voordeel is natuurlijk wel dat je zo niet over straat gaat.



Voordeel?

Kijk; dát vind ik persoonlijk dan weer erg leuk, zo'n meneer.

Ik zie wel eens meer van die bejaarde bodybuilders en dat vind ik dan best mooi. Ik vind rimpelloos, strak, glad etc. vaak wel mooi gedaan, maar niet persé mooi als in past bij de rest, erg natuurlijk. Het is dan voor mij een ánder soort mooi.





https://popbabble.files.w ... 014/09/dr-jeffry-life.jpg
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Botox bij neus en mond vind ik niet mooi, het maakt het stuk tussen mond en neus langer en dat is zelden flateus. Anders gezegd, ik heb het idee dat botox dat doet, bij Victoria Koblenko zag ik dit verschijnsel ook laatst op een foto haar verdenk ik ook van botox
Alle reacties Link kopieren
http://tofo.me/tag/staatsbezoek



Max aan de botox? Lijkt mij sterk.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Yggdrasil- schreef op 27 augustus 2015 @ 14:42:

Hahahaha, ieuw, Linda en Monique zijn idd geen heel goede uithangborden. Maar het zijn toch, het zal je verbazen, de fillers die deze gedaantewisseling op hun geweten hebben.



Botox doet niet zoveel spannends namelijk.Omdat er op een bepaalde plekken, tussen de ogen en in het voorhoofd, te vaak en net iets te veel botox wordt gespoten, gaat de botox zakken en ontstaat er een verdikking tussen de wenkbrauwen. Het gezicht van vrouwen met te veel botox tussen hun wenkbrauwen, krijgt daardoor dezelfde vorm als die van een leeuw.



het komt écht door botox. Waarom zou je precies tussen je wenkbrauwen een filler doen. Klinkt niet logisch he?
Stressed is just desserts spelled backwards
@ Dreamer: van mij is ook geen geheim, had je me ook kunnen vragen :-)





Maar ik heb de laatste x ( en 3e x ooit in mijn leven) dus alweer bijna een jaar geleden laten doen ( via Groupon, niet lachen :-) ) en is alweer maanden uitgewerkt, lol

Ik heb het geld er nu niet (voor over) en het heeft mijn prioriteit ook niet, maar ik zal het vast wel (weer) laten doen. Maar misschien ook niet.



De eerste x was vlak voor de zomervakantie, jaren geleden. Ik moet 34 zijn geweest? Als tip tegen het fronzen /fronsen tegen de zon. En mijn continue hoofdpijn. Het was niet eens cosmetisch. Maar het hielp, niet normaal meer. Je zag er geen flikker van, hahaha, maar de hele zomer geen zonnebril opgehoeven en geen hoofdpijn gehad. Na drie maanden is het uitgewerkt.



Daarna een keer met een vriendin mee, ja je kent haar ook, en daarna een keertje via zo'n actie.

Ik zou heus nog wel eens een prikje ( een prikje waar hebben we het over, ik leg mijn hoofd niet lam, hahaha) laten zetten. Maar ben er echt niet dagelijks mee bezig en ik vind het nog wel best zo....



Ik praat er eigenlijk nooit over. Behalve soms met een paar vriendinnen die het (ook) doen. Maar de meesten weten het dus niet. Omdat het gewoon niet aan de orde is. Of geen issue, geen ding, niet belangrijk genoeg. Ik bespreek een nieuwe broek, of what ever, ook niet speciaal. Tenzij het aan de orde is/ onderwerp toevallig ter sprake komt.
Dat is idd lelijk Maleficent.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 27 augustus 2015 @ 15:07:

[...]





Voordeel?

Kijk; dát vind ik persoonlijk dan weer erg leuk, zo'n meneer.

Ik zie wel eens meer van die bejaarde bodybuilders en dat vind ik dan best mooi. Ik vind rimpelloos, strak, glad etc. vaak wel mooi gedaan, maar niet persé mooi als in past bij de rest, erg natuurlijk. Het is dan voor mij een ánder soort mooi.





https://popbabble.files.w ... 014/09/dr-jeffry-life.jpgJa hallo bgb, dit is het omgekeerde van het plaatje wat je me net liet zien. Ouwe kop met jong lichaam ipv jonge kop met oud lichaam.
Alle reacties Link kopieren
quote:Maleficent schreef op 27 augustus 2015 @ 15:21:

[...]



Waarom zou je precies tussen je wenkbrauwen een filler doen. Klinkt niet logisch he?Ja wel hoor, dat kan. Als je rimpel met botox niet voldoende wegtrekt (omdat ie al te lang zit bijvoorbeeld) dan wordt deze opgevuld met een beetje filler.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 27 augustus 2015 @ 15:20:

http://tofo.me/tag/staatsbezoek



Max aan de botox? Lijkt mij sterk.



oh, wat is ze toch leuk he



kan me niet voorstellen dat ze botoxt.

die neemt ook het risico niet voor de lange termijn resultaten, gok ik.
Alle reacties Link kopieren
Botox tegen migraine, dát snap ik dan weer wel. Eerst maar zien of de overgang daar tegen helpt. Tot nu toe schiet het nog niet op.
Later is nu
Het helpt echt. Ga een x mee, dan krijgen we discount korting :-)
Alle reacties Link kopieren
Nee, want bij mij is de migraine hormonaal, daar helpt geen botox tegen
Later is nu
Sneu als je dat nodig hebt voor je 35ste.
quote:Dolfijntjee schreef op 27 augustus 2015 @ 16:34:

Sneu als je dat nodig hebt voor je 35ste.ik ben geen voorstander van gebruik van botox, maar nou doe jij het net klinken alsof je er invloed op hebt hoe je huid eruit ziet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Morrigan- schreef op 27 augustus 2015 @ 16:35:

[...]





ik ben geen voorstander van gebruik van botox, maar nou doe jij het net klinken alsof je er invloed op hebt hoe je huid eruit ziet.dat heb je wel, tot op zekere hoogte, door gezond te leven (niet roken, veel water drinken, gezond eten, voldoende slaap) en op te passen met teveel zonlicht.
Stressed is just desserts spelled backwards
En heel veel geluk en goede genen.

Vooral die genen. Google maar eens.
quote:Maleficent schreef op 27 augustus 2015 @ 16:44:

[...]





dat heb je wel, tot op zekere hoogte, door gezond te leven (niet roken, veel water drinken, gezond eten, voldoende slaap) en op te passen met teveel zonlicht.



dat weet ik, maar ik vind de opmerking van dolfijntje verkeerd gekozen, want zo klinkt het alsof je het dus voor je 35e in de hand hebt gehad of je een goede of slechte huid hebt.

en afgezien van de door jou genoemde zaken is het vooral een genetische kwestie en celdeling waar je nagenoeg geen invloed op hebt die ervoor zorgt hoe je huid eruit ziet.
Ik ben het er mee eens dat er niets mis mee is.



Maar zoals voor zoveel dingen in het leven, met mate. Make up is mooi en kan je net dat extra beetje geven maar niet als je het er op plamuurt, hetzelfde denk ik over botox en andere vergelijkbare ingrepen.



Ik word straks 27 en ik ben serieus aan het overwegen om het binnenkort te doen,
Alle reacties Link kopieren
quote:Yggdrasil- schreef op 27 augustus 2015 @ 17:06:

En heel veel geluk en goede genen.

Vooral die genen. Google maar eens.Volgens mij zijn de genen voor 90% verantwoordelijk. De overige 10% heb je zelf in de hand.
Alle reacties Link kopieren
Tja en als je dan veel rookt heb je nog geen zak aan je goede genen (eeneiige tweeling waarvan de 1 wel rookt en de ander niet)



Stressed is just desserts spelled backwards
en dan nog geldt dat niet voor iedereen.

ik ken mensen die best veel roken en toch een mooie huid hebben. en mensen die niet roken en eruit zien als een verschrompelde rozijn.
ook zoiets; een chemische gezichtspeeling.

waarom zou je het doen? wat voor een effect hebben die chemicaliën op de lange duur op je gezicht?



http://www.telegraaf.nl/p ... kkende_foto_s_Tori__.html
Alle reacties Link kopieren


Ik denk dat iedereen dat voor zichzelf moet uitmaken en als ik op men 35ste al veel rimpels zou gehad hebben en ik zou het me financieel kunnen permiteren dan had ik dat ook laten doen . Er is toch niks mis met het feit dat je je beter in je vel kunt voelen daardoor?
Oh haha dreamer! Ik heb die zooi omdat ik een verdriethoofd heb. Ik heb 2 jaar zitten huilen en dat laat sporen achter. Mijn mond was nog maar een streepje, mijn ogen hingen. Het leven heeft besloten dat ik het schijnbaar aankon met dat verdriet (ik maak een morbide grap...soms hoor ik deze). Ik heb besloten schijt daaraan te hebben en heb de spuit opgezocht. En ik vind het nog leuk ook! Het was een keuze tussen dit :| of dit :D



Die leeftijd interesseert me niet, maar dit :| wilde ik niet meer.

Maar even om te lachen mensen....ik ben nu dit.. :O



Leer van mij dat spuiten niet altijd beter is. In mijn geval wel, maar als je denkt dat je jonger bent....nope. Dan gaat de "who are you kidding" regel op.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven