Mode & Beauty alle pijlers

botox voor oksels

23-05-2012 10:32 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Heeft er hier iemand zijn oksels laten botoxen tegen overmatig transpireren? Zo ja waar het je het laten doen en wat kost het? En ben je tevreden?
Ik zou zeggen, ga naar je huisarts. Dit is niet iets wat zomaar op iedere straathoek op verzoek wordt gedaan.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
fritsdekat schreef op 23 mei 2012 @ 10:32:

Hallo,

Heeft er hier iemand zijn oksels laten botoxen tegen overmatig transpireren? Zo ja waar het je het laten doen en wat kost het? En ben je tevreden?

Ik dacht al, oksels en rimpels? Maar botox helpt dus ook tegen te veel zweet? Weer wat geleerd.

Verder geen ervaringen dus.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Nee, ik wilde het heel graag omdat ik ontzettend veel zweet.

Maar mijn huisarts,raad het af.

Dit omdat het zweet er ergens anders weer uit moet.

En waar dat dan is weet je niet van te voren, voeten, handen of misschien wel je hoofd.

Zweet je straks niet meer onder je oksels, moet je steeds het zweet van je voorhoofd wrijven.

Ik gebruik nu syneo 5, werkt voor mij super. Ik gebruik deze in de zomer wel om de dag, en dan nog zweet ik meer dan een ander, maar ik stink dan niet meer. Stinken ( en poeh he, wat stonk ik) vind ik erger dan een beetje vlekken. Ik gebruik de syneo in combinatie met rexone roller cotton dry. Dit werkt voor mij het beste.
Ik zie wel eens nota's voorbij komen.. Reken op 800 euro.
Kijk eens op overmatigzweten.nl. Kun je veel info vinden. Paar jaar geleden kostte het 500 euro. Veel verzekeraars vergoeden dit niet!
Ik heb de roller van Vichy (te koop bij de apotheker). Wel wat duur (zo'n ¤9,00), maar geen last meer van die putlucht om mij heen. Zelfs niet met dit weer :)
tattoo-linnie schreef op 23 mei 2012 @ 20:17:

Kijk eens op overmatigzweten.nl. Kun je veel info vinden. Paar jaar geleden kostte het 500 euro. Veel verzekeraars vergoeden dit niet!
en in 2011 achthonderdnogwat en bij alle verzekeringen van Achmea is er geen vergoeding voor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven