Mode & Beauty alle pijlers

Botox?

25-02-2013 14:24 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik stoor me steeds meer aan mijn fronsrimpel.... Nu ben ik aan het overwegen om aan de botox te gaan. Het kost wat, maar het is wel iets wat zeker te weten helpt en voorkomt dat het erger wordt, dus waarom niet?

Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben?
Gebruik even de zoekfunctie. Lijkt me handig, er is al een aantal topics over geweest.
quote:mick87 schreef op 25 februari 2013 @ 14:24:

Ik stoor me steeds meer aan mijn fronsrimpel.... Nu ben ik aan het overwegen om aan de botox te gaan. Het kost wat, maar het is wel iets wat zeker te weten helpt en voorkomt dat het erger wordt, dus waarom niet?

Waarom niet? Omdat het gif is dat ze in je gezicht spuiten misschien? Bovendien vind ik zo'n gebotoxt gezicht er echt niet uit zien, maar doe vooral wat je niet laten kunt natuurlijk.
verkeerde topic!
Mijn zus heeft een fronsrimpel tussen haar wenkbrauwen waar ze een creme op smeert die qua werking lijkt op Botox maar die uiteraard veel minder schadelijk is én je krijgt er geen maskervoorhoofd van.

Ik zal eens navragen hoe het heet.
Botox wordt al meer dan 30 jaar gebruikt en is uitgebreid onderzocht.

Grappig toch, dat er elke keer van die standaard reacties komen, die nergens op slaan.

Ik heb al jaren botox in mijn voorhoofd, zie er nog volkomen normaal uit en ben heel erg gezond. Ik ben dus een tevreden gebruikster.
Hier ook een tevreden gebruikster!

'maskervoorhoofd', nou niemand die het bij mij ziet hoor.

En lala, niet iets roepen als je niet weet hoe het precies in elkaar zit.

Zoekfunctie, er zijn laatst al 2 topics over geopend.
Dat is goed om te horen. Ik denk waarschijnlijk te veel aan al die doorgeslagen Hollywoodsterren.
quote:iris1969 schreef op 25 februari 2013 @ 15:41:

Dat is goed om te horen. Ik denk waarschijnlijk te veel aan al die doorgeslagen Hollywoodsterren.

Je kunt alles overdrijven en helaas overal in doorslaan. Ik maak geen geheim van mijn botoxgebruik, en soms willen mensen zelfs aan mijn voorhoofd voelen :-).

Ik laat het niet al te vaak doen, dan blijft de zaak gewoon 'ontspannen' en zacht. Mijn arts is zeer tegen overdrijven, en dat vind ik heel fijn. Krijg altijd goed advies.
Ik heb een paar weken terug mijn fronsrimpel (en kraaiepootjes) laten inspuiten met Botox en ben zeer tevreden! Niemand die het ziet behalve ikzelf. Die stomme frons is weg en heb er minder hoofdpijn door ook. (tijdens werk tuur ik naar mijn scherm en dan frons ik, krijg ik hoofdpijn van) Ik zie er gewoon lekker fris uit. Dat gemiep van mensen dat ze een hekel hebben aan Botox-gezichten slaat nergens op. Als het goed is gedaan, dus niet zoals bij die overbehandelde dames in Hollywood, dan zie je er heerlijk fris en fruitig uit ipv 'gebotoxt'. Maw, je ziet het niet of iemand Botox heeft of niet. Alleen mijn man ziet het omdat hij het weet, verder niemand.

Dus. Gewoon doen!
Ik laat om het half jaar Juvederm inspuiten onder mijn ogen.

Ik heb kringen onder mijn ogen en Juvederm vult dat op.

Het trekt water aan uit je eigen gezicht waardoor het opgevuld word.

Het kost 350 euro per spuit. Waar je beiden kringen mee kan vullen.

Succes
quote:Blackwater schreef op 25 februari 2013 @ 16:52:

Ik laat om het half jaar Juvederm inspuiten onder mijn ogen.

Ik heb kringen onder mijn ogen en Juvederm vult dat op.

Het trekt water aan uit je eigen gezicht waardoor het opgevuld word.

Het kost 350 euro per spuit. Waar je beiden kringen mee kan vullen.

SuccesDat is heel wat anders? Juvederm is een filler, botox niet. Gebruik is totaal verschillend.
Dat er standard reacties komen is wel te verwachten.Voordat

je een Marijke Hellwegen gezicht krijgt moet er aardig wat

gebeuren.Als het goed gedaan is zie je er niet overbehandeld

uit.Iedereen zijn ding vind ik.Leven en laten leven!
quote:tantejo schreef op 25 februari 2013 @ 16:00:

Die stomme frons is weg en heb er minder hoofdpijn door ook. (tijdens werk tuur ik naar mijn scherm en dan frons ik, krijg ik hoofdpijn van) deze snap ik niet. Dus toen je die rimpel had, zat je achter je scherm te fronsen. En nu met botox ineens niet meer? Dat is toch gewoon iets wat je onnadenkend doet? Daar heeft die botox toch geen invloed op? Of kan je nu niet meer fronsen en werkt het daarom tegen die hoofdpijn?
@ivetje: botox 'verlamt' als het ware die spiertjes. Die kun je dus niet meer 'rimpelen'.

Mensen die volgespoten en opgespoten zijn krijgen daarom dat Marijke Helwegen gezicht. Maar bij zeer plaatselijk gebruik valt het dus niet zo op. Dan moet je het al weten.
Marijke heeft wat een 'pillow face' wordt genoemd. Er is zoveel filler ingespoten, dat het een geheel een kussenachtige indruk geeft met grote bollingen. Hoe ruimer en slapper de huid wordt, hoe meer er ingespoten moet worden om hem op te vullen.

Het is nu populair geworden, omdat er geen operatie aan te pas komt, en je 'instant' een glad gezicht kunt krijgen met weinig risico's door de nieuwe fillers als langhoudend hyaluronzuur e.d.

Komt echt door fillers, niet door botox.
Ik heb een keer gelezen wat Conny Breukhoven allemaal in haar gezicht heeft laten doen en niet botox alleen.Ze heeft ooit haar lippen heel dik op laten spuiten en ook al meerdere face-lifts ondergaan.Verder was er ook sprake van melkzuur.Wat dat nou precies inhoudt durf ik niet te zeggen.Maar haar lippen

zagen er echt niet uit,maar dan heb ik het over een extreem

voorbeeld.
quote:Geraldine schreef op 02 maart 2013 @ 13:48:

Ik heb een keer gelezen wat Conny Breukhoven allemaal in haar gezicht heeft laten doen en niet botox alleen.Ze heeft ooit haar lippen heel dik op laten spuiten en ook al meerdere face-lifts ondergaan.Verder was er ook sprake van melkzuur.Wat dat nou precies inhoudt durf ik niet te zeggen.Maar haar lippen

zagen er echt niet uit,maar dan heb ik het over een extreem

voorbeeld.

Melkzuur is gewoon melkzuur en wordt ook wel Sculptra genoemd:

Sculptra® is een injecteerbare, volumegevende behandeling. Deze behandeling zorgt voor herstel van verloren volumes in het gelaat en het verstevigt de huid. Sculptra® is een product op basis van poly-L-melkzuur. Deze partikels worden onder de huid afgezet waar ze de lichaamseigen collageenproductie gaan stimuleren. De poly-melkzuurpartikels zelf worden geleidelijk aan afgebroken.

Melpomene,bedankt voor je uitleg!Is het effect een ander dan bij botox?Klinkt alsof het op natuur is gebaseerd,tenminste

gedeeltelijk dan.
quote:Geraldine schreef op 04 maart 2013 @ 08:21:

Melpomene,bedankt voor je uitleg!Is het effect een ander dan bij botox?Klinkt alsof het op natuur is gebaseerd,tenminste

gedeeltelijk dan.

Botox legt de spier stil, fillers geven volume, dus 'vullen op'. Melkzuur is een 'natuurproduct', hyaluronzuur, dat van nature al in het lichaam voorkomt, ook.

Beide zijn tijdelijke fillers, en geven weinig kans op bijwerkingen en worden door het lichaam weer afgebroken, in tegenstelling tot de vrijwel verbannen permanente fillers als siliconenolie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven