Brazilian Wax
maandag 5 november 2007 om 17:12
Hoi hoi
Ik ben op zoek naar een salon in de omgeving Arnhem / Nijmegen voor een Brazilian of Hollywood Wax. Ik heb dit altijd in het buitenland gedaan en vind het nu erg moeilijk om hier in nederland een goede salon te vinden. Als ik kijk op websites is het ook allemaal bikinilijn, maar dus niet volledig.
Iemand?
Alvast bedankt!
Ik ben op zoek naar een salon in de omgeving Arnhem / Nijmegen voor een Brazilian of Hollywood Wax. Ik heb dit altijd in het buitenland gedaan en vind het nu erg moeilijk om hier in nederland een goede salon te vinden. Als ik kijk op websites is het ook allemaal bikinilijn, maar dus niet volledig.
Iemand?
Alvast bedankt!
woensdag 7 november 2007 om 23:31
Hoi, dit schijnt een goede te zijn. Ik ben zelf nooit geweest, want ik durf echt niet, maar ooit......
Niet in jouw omgeving, maar misschien heb je er toch wat aan.
http://www.ontharen.org
Niet in jouw omgeving, maar misschien heb je er toch wat aan.
http://www.ontharen.org
anoniem_55861 wijzigde dit bericht op 07-11-2007 23:32
Reden: aanvulling
Reden: aanvulling
% gewijzigd
vrijdag 7 augustus 2009 om 18:34
maandag 27 december 2010 om 10:40
Nee, het is niet pijnlijk tenminste ik doe het al 11 jaar dus ben er al aangewend. De eerste keer was op mijn 16e bij tukse vriendinnen. Het ging op de oudewetste manier met honing en citroen en nog iets waardoor het bleef kleven en hard werd. En raatzzz werd alles ervan afgetrokken resultaat? een langdurig zacht baby huidje zonder stoppeltjes. tegenwoordig laat ik het in een salon doen. Betaal nu 30 euro maar zij zijn erg professioneel en hygienisch.
Ik zou zeggen doen, als je op geld besparing bent kun je het thuis ook wel doen hoor? genoeg wax te vinden via internet of in winkels.
Ik zou zeggen doen, als je op geld besparing bent kun je het thuis ook wel doen hoor? genoeg wax te vinden via internet of in winkels.
maandag 27 december 2010 om 10:45
Ik heb het wel eens op tv gezien en het ziet er gruwelijk pijnlijk uit. Maar het is maar heel even, het is inderdaad raaaattz en je zit voor lange tijd goed.
Maar hoe zit het nou? Als je het opnieuw wil laten doen, moet je dan weer vrij lange haartjes hebben? Of kan het al met stoppeltjes van een paar dagen?
Hier in Zeeland lopen ze sowieso een beetje achter, dus denk niet dat er hier een salon zit die het kan, maar wie weet??
Ik wil het wel een keer proberen denk ik.
Maar hoe zit het nou? Als je het opnieuw wil laten doen, moet je dan weer vrij lange haartjes hebben? Of kan het al met stoppeltjes van een paar dagen?
Hier in Zeeland lopen ze sowieso een beetje achter, dus denk niet dat er hier een salon zit die het kan, maar wie weet??
Ik wil het wel een keer proberen denk ik.
maandag 27 december 2010 om 20:16
Ik heb het een paar keer laten doen, maar krijg toch elke keer last van de wax :-/ Helaas.. Weet iemand een salon in Amsterdam (of omgeving) die met wax werkt waar je geen reaktie (rood/jeuk/enz) mee krijgt? Of heeft iemand een tip wat daar tegen te doen is?
Het is dus rood, beetje dik/bultjes en het jeukt... dit duurt zeker een week.
Het is dus rood, beetje dik/bultjes en het jeukt... dit duurt zeker een week.
woensdag 29 december 2010 om 13:27
Ik ga nu al een jaartje of twee eens per maand naar een salon in Den Bosch; dus wie in die regio een adresje zoekt....
Pijnloos is het bepaald niet. Nu heb ik ook een erg hardnekkige haargroei. Donker, stevig, diep en snelgroeiend. Zelfs de dame die mij behandelt staat er van te kijken... Toch is het voor mij de beste optie. Van scheren heb ik veel meer last.
Zelf doen is geen optie; ik kan er niet zo goed bij enzo...
Pijnloos is het bepaald niet. Nu heb ik ook een erg hardnekkige haargroei. Donker, stevig, diep en snelgroeiend. Zelfs de dame die mij behandelt staat er van te kijken... Toch is het voor mij de beste optie. Van scheren heb ik veel meer last.
Zelf doen is geen optie; ik kan er niet zo goed bij enzo...
Ik geloof niet meer in sprookjes.
zondag 17 april 2011 om 16:48
Check Less is more in Nijmegen eens; super gave salon in centrum. www.lessismorenijmegen.nl
woensdag 20 april 2011 om 22:27
Ik ga altijd bij Hair & More in Nijmegen, ze zijn goed en hygiënisch
ik ben erg tevreden!
www.kapsalonhairenmore.nl
ik ben erg tevreden!
www.kapsalonhairenmore.nl
zaterdag 10 september 2011 om 07:22
Ik vind het resultaat tegen vallen. Ok het is glad maar niet voor weken. Maar een paar dagen. Geen stoppels maar zachte haartjes komen terug, die vervolgens weer eerst 1 cm lang moeten zijn voordat er weer geharde kan worden (dat is dan om de twee/drie weken?)
Ik zal wel weer snel groeiend haar hebben maar dan maar een scheermes. (ja, zeker een jaar gewaxt om het bij te houden)
Ik zal wel weer snel groeiend haar hebben maar dan maar een scheermes. (ja, zeker een jaar gewaxt om het bij te houden)