Brede heupen
donderdag 11 oktober 2012 om 21:57
quote:lilalinda schreef op 11 oktober 2012 @ 21:54:
Ik vind laarzen over broek Nooit mooi bij niemand
Je krijgt er altijd rare korte pootjes van
Tenzij je mijn dochter bent. Dat kind heeft stelten ipv benen.
Maar terug on topic; to, je moet het aandoen en dan bekijken. Het ligt aan je figuur, je lengte, de rest van je kleding, de hoogte van de laarzen.
Kortom, of het wel of niet kan hangt af van het totaalplaatje.
Ik vind laarzen over broek Nooit mooi bij niemand
Je krijgt er altijd rare korte pootjes van
Tenzij je mijn dochter bent. Dat kind heeft stelten ipv benen.
Maar terug on topic; to, je moet het aandoen en dan bekijken. Het ligt aan je figuur, je lengte, de rest van je kleding, de hoogte van de laarzen.
Kortom, of het wel of niet kan hangt af van het totaalplaatje.
donderdag 11 oktober 2012 om 22:01
donderdag 11 oktober 2012 om 22:02
Laarzen IN je broek, Sabbaticalmeds? Hoe zie je dat?
Tja ik weet niet... heb zelf redelijk brede heupen maar ben ook lang. Ik zie nog altijd de laarzen over de broek, ik vind het zelf best leuk, maar vraag me toch wel af of t met mijn figuur kan... Ben slank, maar dus bredere heupen. Maar wil niet voor gek lopen
Tja ik weet niet... heb zelf redelijk brede heupen maar ben ook lang. Ik zie nog altijd de laarzen over de broek, ik vind het zelf best leuk, maar vraag me toch wel af of t met mijn figuur kan... Ben slank, maar dus bredere heupen. Maar wil niet voor gek lopen
donderdag 11 oktober 2012 om 22:04
Bedoel je met brede heupen dat je (ietwat) te dik bent of gewoon brede heupen hebt? In het laatste geval vind ik dat je prima laarzen kan dragen. De brede heupen kan je verbergen door hier met je shirt/trui minder nadruk op te leggen (dus niet één die in een rechte streep precies op het breedste stuk van je heup eindigt). Heb je echt hele brede heupen doordat je te stevig bent, dan vind ik iets bredere schoenen mooier.
Mijn persoonlijke voorkeur gaat trouwens uit naar een leuk jurkje of een rok met daaronder laarzen
Mijn persoonlijke voorkeur gaat trouwens uit naar een leuk jurkje of een rok met daaronder laarzen
vrijdag 12 oktober 2012 om 15:07