Bril online kopen, waar?
woensdag 4 mei 2022 om 08:08
woensdag 4 mei 2022 om 08:10
https://www.aceandtate.com/nl
vond het wel fijn dat ik nog naar een winkel kon om te kijken hoe die stond, dus helemaal online was het niet
vond het wel fijn dat ik nog naar een winkel kon om te kijken hoe die stond, dus helemaal online was het niet
If your life feels like a rocky, bumpy mess, just remember: people gaze at the Grand Canyon in awe- C. Celini
woensdag 4 mei 2022 om 08:16
woensdag 4 mei 2022 om 08:19
Dank je ik ga kijken.kers schreef: ↑04-05-2022 08:10https://www.aceandtate.com/nl
woensdag 4 mei 2022 om 08:23
ik was destijds (drie jaar geleden) ca. 80 euro kwijt voor zonnebril op sterkte, geloof dat het nu iets duurder is, maar nog een fractie van andere opticiens en ben nog steeds heel tevreden....ze doen ook fijne oogmetingen in de winkels (gratis).
Opvallend vond ik de sfeer, professioneel maar laagdrempelig
Opvallend vond ik de sfeer, professioneel maar laagdrempelig
If your life feels like a rocky, bumpy mess, just remember: people gaze at the Grand Canyon in awe- C. Celini
woensdag 4 mei 2022 om 09:08
Ik zou gaan voor Ace and Tate.
Polette kan ook, is ook niet duur. Maar sinds ik in de fysieke winkel langs ben geweest, heb ik daar toch minder vertrouwen in. Manier van ogen opmeten gaat daar echt heel raar (je moet zelf wat glaasjes voor je ogen houden in plaats van dat er een apparaat voor je ogen komt). Maar als jij de sterkte toch al weet en online wilt bestellen, zou je dat gewoon kunnen doen.
Polette kan ook, is ook niet duur. Maar sinds ik in de fysieke winkel langs ben geweest, heb ik daar toch minder vertrouwen in. Manier van ogen opmeten gaat daar echt heel raar (je moet zelf wat glaasjes voor je ogen houden in plaats van dat er een apparaat voor je ogen komt). Maar als jij de sterkte toch al weet en online wilt bestellen, zou je dat gewoon kunnen doen.
woensdag 4 mei 2022 om 14:11
minnimouse schreef: ↑04-05-2022 11:08Heb je de sterktes van die online gekochte brillen weleens vergeleken met een bril waarvan de sterkte opgemeten is door een echte opticien?
Ik heb een recente meting van een opticien. En daarop besteld.
woensdag 4 mei 2022 om 18:50
Niet officieel.minnimouse schreef: ↑04-05-2022 11:08Heb je de sterktes van die online gekochte brillen weleens vergeleken met een bril waarvan de sterkte opgemeten is door een echte opticien?
Maar de achterlijk dure bril van de opticien kijkt echt minder prettig dan de Charlie temple bril die ik daarna maar heb gekocht.
Ben met de dure bril terug geweest en na de discussie met de opticien daar vond ik het gezegend. (Volgens hem was het perfect, dat ik niet goed zag lag aan mij)
zaterdag 7 mei 2022 om 17:12