Mode & Beauty alle pijlers

Bril online kopen, waar?

04-05-2022 08:08 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al vaker heb ik een bril gekocht en zonnebrillen op sterkte bij Charlie temple. Prima brillen, sterkte goed, niet duur. Heel tevreden over maar niet zo veel keus in modellen (de modellen die me staan heb ik inmiddels).

Waar hebben jullie je brillen besteld en hoe tevreden zijn jullie er over?
https://www.aceandtate.com/nl

vond het wel fijn dat ik nog naar een winkel kon om te kijken hoe die stond, dus helemaal online was het niet
If your life feels like a rocky, bumpy mess, just remember: people gaze at the Grand Canyon in awe- C. Celini
Als je online een bril koopt, hoe weet je dan of hij staat? En past?
Bij Charlie temple heb je een virtuele paskamer. Ik kijk ook altijd naar de maten van de monturen en vergelijk die met wat ik heb.

Na jaren bril dragen weet ik welke modellen me wel of niet staan en gaat het eigenlijk altijd goed om er een online te koken.
kers schreef:
04-05-2022 08:10
https://www.aceandtate.com/nl

vond het wel fijn dat ik nog naar een winkel kon om te kijken hoe die stond, dus helemaal online was het niet
Dank je ik ga kijken.
ik was destijds (drie jaar geleden) ca. 80 euro kwijt voor zonnebril op sterkte, geloof dat het nu iets duurder is, maar nog een fractie van andere opticiens en ben nog steeds heel tevreden....ze doen ook fijne oogmetingen in de winkels (gratis).
Opvallend vond ik de sfeer, professioneel maar laagdrempelig
If your life feels like a rocky, bumpy mess, just remember: people gaze at the Grand Canyon in awe- C. Celini
Ik zou gaan voor Ace and Tate.

Polette kan ook, is ook niet duur. Maar sinds ik in de fysieke winkel langs ben geweest, heb ik daar toch minder vertrouwen in. Manier van ogen opmeten gaat daar echt heel raar (je moet zelf wat glaasjes voor je ogen houden in plaats van dat er een apparaat voor je ogen komt). Maar als jij de sterkte toch al weet en online wilt bestellen, zou je dat gewoon kunnen doen.
Ik heb meerdere van Charlie Temple maar onlangs een nieuwe besteld bij Lensplaza.
Duurde ietsjes langer maar ik ben er enorm blij mee.
Heel mooi en fijne bril en er zat een brillenkoker bij (in tegenstelling tot bij CT)
Heb je de sterktes van die online gekochte brillen weleens vergeleken met een bril waarvan de sterkte opgemeten is door een echte opticien?
Ik heb een leesbril van looplabb, wel in een winkel gekocht.
Ze hebben ook zonneleesbrillen en een webshop.
minnimouse schreef:
04-05-2022 11:08
Heb je de sterktes van die online gekochte brillen weleens vergeleken met een bril waarvan de sterkte opgemeten is door een echte opticien?

Ik heb een recente meting van een opticien. En daarop besteld.
minnimouse schreef:
04-05-2022 11:08
Niet officieel.

Maar de achterlijk dure bril van de opticien kijkt echt minder prettig dan de Charlie temple bril die ik daarna maar heb gekocht.

Ben met de dure bril terug geweest en na de discussie met de opticien daar vond ik het gezegend. (Volgens hem was het perfect, dat ik niet goed zag lag aan mij)
Qua sterkte maak ik me niet druk. De brillen die ik van Charlie heb heb ik laten maken obv een recente oogmeting en kijken perfect.

Het blijft bij een andere aanbieder een gok, maar vind het leuk om brillen af te wisselen dus neem graag een gokje daarmee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven