Bril online
dinsdag 14 november 2017 om 20:58
Net nu ik een hele dure multifocale bril besteld heb, ontdek ik de mogelijkheid om deze online te kopen. Maar dan vier keer zo goedkoop. De glazen zijn al besteld, dus annuleren gaat niet meer.
Wie heeft er ervaring met online een bril kopen? En hoe kom je aan een recept? Nu heb ik er net eentje maar over een paar jaar niet meer, en ik neem aan dat de opticiens niet zo blij zijn met deze ontwikkeling...
Wie heeft er ervaring met online een bril kopen? En hoe kom je aan een recept? Nu heb ik er net eentje maar over een paar jaar niet meer, en ik neem aan dat de opticiens niet zo blij zijn met deze ontwikkeling...
woensdag 15 november 2017 om 19:57
Ik heb bij een online brillenwinkel gewoon een zichtzending kunnen aanvragen. Ik geloof vier monturen tegelijk, zodat je ze thuis kon opzetten in plaats van dat je moest afgaan op de webcamfoto's. Die functionaliteit hadden zij ook, maar toch zagen de monturen er in het echt heel anders uit. Ik woon in het buitenland, maar is er zoiets niet in Nederland?
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
woensdag 15 november 2017 om 19:58
Ja, tuurlijk. Elke winkelier is er met de bedoeling om winst te maken. En van alle inkomsten moeten eerst alle uitgaven, waaronder dus huur worden afgetrokken.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
woensdag 15 november 2017 om 21:00
donderdag 16 november 2017 om 18:16
Hans Anders heeft een spaarplan en ook dat is voor mij nog redelijk te doen, zeker in combinatie met een leuke actie. Daar heb ik dan ook mijn jaarlijkse meting en inderdaad, mijn sterkte is daarnaast gelukkig ook stabiel. Vaak koop ik daar dan een wat neutralere bril waar ik dan wat meer geld aan uitgeef en een leuke, gewaagde bril met een apart kleurtje via internet.
Never judge someone without knowing the whole story. You may think you understand, but you don't.
donderdag 16 november 2017 om 20:52