Mode & Beauty alle pijlers

Broek flared pijpen

25-06-2011 16:53 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey iedereen,

ik ben al een tijdje op zoek naar een stoffen broek (dus geen jeans) met geflarede pijpen. Ik heb nu een mooi jeansmodel, spannend tot ongeveer net aan/onder de knie en dan vrij open, ongeveer zoiets

Maar ik zou graag een gelijkaardig model hebben in een niet jeans-stof. Vroeger (10 jaar geleden) had ik wel van die modellen, maar ik vind ze nu niet meteen meer. Misschien weten jullie waar ze zich verstoppen?

Liefst winkels die ook in Belgie/Duitsland te vinden zijn, of online met gratis retour.

alvast bedankt!
quote:borderwalk schreef op 25 juni 2011 @ 20:33:

En mijn laatste link die corduroy in de sale voor 10 pond, dat model is het ook net niet? * ziet de subtiele verschillen die TO ziet niet*Dat model is niet slecht. De kleur is misschien niet helemaal wat ik zelf zou kiezen (ik heb geen bruintinten in de kleerkast hangen) maar misschien moet ik het eens proberen. Bedankt voor het speurwerk!
quote:nephthys schreef op 25 juni 2011 @ 20:38:

[...]

Dat model is niet slecht. De kleur is misschien niet helemaal wat ik zelf zou kiezen (ik heb geen bruintinten in de kleerkast hangen) maar misschien moet ik het eens proberen. Bedankt voor het speurwerk!

Hij is in drie kleuren, ook in het donkerblauw, dat heb je gezien?

Edit laat maar ik had de blauwe als link geplakt dus dat moet je gezien hebben.
quote:borderwalk schreef op 25 juni 2011 @ 20:40:

[...]

Hij is in drie kleuren, ook in het donkerblauw, dat heb je gezien?

Ja, maar dat vind ik net weer iets te jeans, en ook nog een klein trauma voor donkerblauw door uniform op school

En betreffende die kleine verschillen die misschien alleen ik zie, ik vind bij die voorbeeld van ASOS dat er toch nog niet echt een model bij zit waar de pijp op het einde wat terug smaller gaat, en zo meer lijkt te hangen op de grond. Daar gaan ze wel wat wijder, maar ze blijven wijder gaan naar de grond toe.
Ik vind dit soort broeken ook zo mooi, mede omdat ik dikke kuiten heb maar slanke heupen en dijen en er in een broek met flared pijpen en een paar goeie hakken echt to die for uitzie.
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.
quote:Zoete schreef op 25 juni 2011 @ 17:37:

Gezien de titel dacht ik een vunzig topic te openen... Het valt gelukkig mee.Ik dacht ook een nieuwe techniek te moeten leren
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven