Mode & Beauty alle pijlers

Broek gezocht

04-05-2022 11:17 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat voor soort broeken dragen jullie naar werk? De skinny spijkerbroeken die ik heb kunnen niet naar m’n werk maar een echte pantalon hoeft ook niet.

Ik draag maat 38 en ben voller van onder dan van boven.

De zwarte broeken die ik had trokken of veel pluisjes aan door de stof of werden snel vaal.

Ik zoek iig zwart maar andere kleuren zijn ook zeker welkom.

Belangrijkste is:
-nette uitstraling, niet per se als een pantalon
-comfortabel
-goede kwaliteit, niet snel vaal worden/pillen etc
-goed combineerbaar
-flatteus model
-hogere taille

Iemand die de perfecte broek heeft?
Ik word blij van de broek (en kleding) van Helena Hart, Beaumont en Studio Anneloes. Goed te combineren. Het is wel prijzig, maar gaat jaren mee.

Geen standaard pantalonstof, maar kan tegenwoordig heel goed zakelijk gedragen worden.
Hoe lang ben je?
Deze zit bij mij perfect https://www.sissy-boy.com/dames/baltimo ... 9-166.html
En met een mooie blouse netjes genoeg.
elledriver schreef:
04-05-2022 11:35
Ik word blij van de broek (en kleding) van Helena Hart, Beaumont en Studio Anneloes. Goed te combineren. Het is wel prijzig, maar gaat jaren mee.

Geen standaard pantalonstof, maar kan tegenwoordig heel goed zakelijk gedragen worden.
oh, deze vind ik mooi!

Afbeelding

Enig idee met welke maat XL of XXL overeenkomt?
I can keep my mouth shut, but you can read the subtitles on my face.
Travelstof broeken.

Zoals Studio Anneloes, of Japan TKY. Even slikken bij de aankoop. En ja, de naden laten soms snel los. Maar dat fixt de naaister wel weer en de stof gaat eeuwen mee.
Ik heb ooit een paperbag broek bij de h&m gekocht. Was wat duurder, 40 euro, ze hebben hem nu niet maar misschien even in de gaten houden.
Five units vind ik voor relatief netjes een goed merk (ik heb een smalle taille maar bolle billen en volle bovenbenen).
Travelstof!

Van bijv Studio Annelies, Expresso, TQ-Ansterdam, &co.
Ik vind chino's ook altijd prettig en netjes. Leuk met een blouse of colbert.
Of een travelstof-broek van studio Anneloes. Altijd goed!
Ik heb in februari een Gafair jeans gekocht. Het heet jeans maar het is een 'nette' jeans. Zit geweldig en blijft heel mooi in de was. https://www.gafair.nl/. Bijkomend voordeel (vind ik dan) is dat de broek een normale lengte heeft en niet zo'n 'hoogwaterbroek' is.
Wat ik ook heerlijk vind zitten is Soyaconcept. https://www.schijvensmode.nl/soyaconcept/1/_ME-29,19/
Broeken van vanilia! Lekker zacht
De start-up broek/pantalon van studio Anneloes en de Fryka van Japan TKY. Die kreukelen niet :-)

Ook een tijdje de knock off geprobeerd van vera moda maar daar gaan bij mij de knieën ‘in staan’.
Ik heb broeken van minus welke ik graag naar het werk draag. Ik ben vooral fan van het model flared carma. Bij mij blijven ze mooi. Ze zijn ook vrij gunstig qua prijs.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven