Mode & Beauty alle pijlers

Broeken bij de h&m

14-08-2016 20:30 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nieuwe broeken nodig, alleen heb ik helaas niet zo veel geld en tijd. Dus hoopte ik te slagen bij de h&m met een goedkope broek. Ik heb nog nooit een broek bij de h&m gekocht dus ik weet niet hoe de maten vallen.

Ik heb als ik het zelf zeg best een grote kont , dus heb ik vaak dat de taille te groot is bij een broek. Ik ben ook heel klein en ik heb smalle benen. Ik hoop iemand te vinden die in de zelfde positie staat als ik of ervaring heeft met deze broek.

Het gaat om deze broek:http: //www.hm.com/nl/product/47718?article=47718-A Skinny Regular Ankle Jeans

Of deze broek: http://www.hm.com/nl/product/48763?article=48763-A Super Skinny Regular Jeans

Alvast bedankt .
Ik heb deze broek, ook grote billen (maar ook de bijbehorende heupen) en maat 31/34 (want ook lange benen) zit perfect. Ze hebben allerlei maten dus er zit ongetwijfeld wat passends bij
Ik heb een dikke kont en buik, dikke dijen en relatief dunne onderbenen en pas prima in de maat 33 en 34 van de high waist.

Heb maat 44.

Die zit bij mij net wat mooier dan de regular.

Ik slaag ook altijd goed bij de Primark vreemd genoeg, daar zit de regilar waist wel mooi.

Ik koop nooit meer merkbroeken want die pas ik niet.

Ik heb een paar van die h&m's al jaren en blijven mooi (de zwarte is nog steeds zwart).

Je hebt bij de h&m ze ook soms voor een tientje. Bij de Primark zijn ze 13 euro.

Zeker het proberen waard dus!
Ik heb geen ervaring met de specifieke broek,maar ik heb wel ooit een broek gekocht bij de H&M waar ik eigenlijk erge spijt van had. Ook hier brede heupen en smalle taille in verhouding en de broek die ik had was van boven veel te wijd. Ging om een broek uit de grote maten collectie en is zeker 7 jaar geleden, maar voor mij wel een reden om eigenlijk nooit broeken bij de H&M te kopen. Ik heb de broek nog een tijdje als positiebroek gebruikt bij mijn oudste en die is nu 6, vandaar dat ik nog weet hoe lang het geleden is.

Voor hetzelfde geld is dit model veel beter en pas jij deze broek wel. Als je naar de winkel gaat zou ik sowieso even passen en als je gaat bestellen dan zou ik ze allebei bestellen en eventueel terugsturen.

Het ligt me trouwens bij dat de levertijd van H&M wel langer is.
Ik heb laatst weer drie broeken bij de H&M gekocht. Zo'n high waist model is het en ze zitten heerlijk. De maten vallen wel normaal volgens mij.

En ik heb ook best een grote kont, brede heupen en iets dikkere bovenbenen.
Hier ook dikke billen en dito bovenbenen, maar wel een slanke taille. Ik slaag meestal prima bij de H & M voor broeken met maat 42 die ik dan in de taille laat innemen.
Zolang er wijn is, is er hoop. Nondikass !
Met name de Chino broeken van de H&M zitten prettig en ze zijn niet zo duur, zo rond de 25 Euro.
Zolang er wijn is, is er hoop. Nondikass !
Ik heb trouwens de high waist variant van die in de OP gekocht. Zit prima bij mijn bredere achterwerk en zit ook goed bij mijn slanke taille
Ik heb de skinny regular Ankie jeans. Ik heb kuiten en verder een sportief figuur. Bij mij zit de broek op de kuiten strak, de bovenbenen normaal, op heupen te wijd en in de taille ook te wijd. Ik schat in dat als je dunne benen hebt en brede heupen dat deze broek perfect zit. De kwaliteit is fantastisch. Ik was de broek op zestig graden en hij gaat gewoon in de droger. Ik draag hem met een riem.
Volgens mij pas je met jouw figuur ook goed in de broeken van de Primark en C&A.
Bedankt voor de tips, ik zal zeker even een kijkje nemen bij de primark.
quote:wilma36 schreef op 14 augustus 2016 @ 20:40:

Ik heb geen ervaring met de specifieke broek,maar ik heb wel ooit een broek gekocht bij de H&M waar ik eigenlijk erge spijt van had. Ook hier brede heupen en smalle taille in verhouding en de broek die ik had was van boven veel te wijd. Ging om een broek uit de grote maten collectie en is zeker 7 jaar geleden, maar voor mij wel een reden om eigenlijk nooit broeken bij de H&M te kopen. Ik heb de broek nog een tijdje als positiebroek gebruikt bij mijn oudste en die is nu 6, vandaar dat ik nog weet hoe lang het geleden is.

Voor hetzelfde geld is dit model veel beter en pas jij deze broek wel. Als je naar de winkel gaat zou ik sowieso even passen en als je gaat bestellen dan zou ik ze allebei bestellen en eventueel terugsturen.

Het ligt me trouwens bij dat de levertijd van H&M wel langer is.Dus je koopt een broek die jou qua model niet past (waarom koop je 'm dan??) en dan koop je om die reden daar nooit meer een andere broek? Je dacht niet, goh laat ik eens een ander model proberen?
De chino's van H&M zitten heel lekker.
Ik heb ook de skinny regular waist ankle. Ik heb ook ronde billen en slanke taile. Ik heb waist 26. Bij mij zit ie als gegoten. Ik heb er ook een flare broek van de H&M ook 26 waist. Zit idem dito perfect.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven