Broekpak vrouw
vrijdag 16 november 2018 om 18:50
Gaan!!
En laat je helpen, ik heb zeer fijne ervaringen met de verkoopsters. Heel reeel, ook als iets niet staat.
vrijdag 16 november 2018 om 20:22
1.80.
vrijdag 16 november 2018 om 20:58
https://www.encyclo.nl/begrip/broekpakSoldanella schreef: ↑16-11-2018 20:23Huh? Dat heet toch een broekpak?
Wat is dan volgens jou een broekpak?
Ik denk dat het makkelijk te verwarren is met jumpsuit.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
vrijdag 16 november 2018 om 21:12
Volgens mij ligt het sterk aan winkel of je personeel treft dat je goed en eerlijk adviseert. Dus niet eens zo zeer aan naam keten.
Omschrijf anders eens je lengte en vorm. En smaak en gezochte stijl cq activiteit waarvoor je zoekt. Zoals gezegd, netjes en zakelijk hoeft niet perse pak te zijn. Er zijn hier vast mensen die kunnen adviseren met en zonder plaatjes via Google.
Omschrijf anders eens je lengte en vorm. En smaak en gezochte stijl cq activiteit waarvoor je zoekt. Zoals gezegd, netjes en zakelijk hoeft niet perse pak te zijn. Er zijn hier vast mensen die kunnen adviseren met en zonder plaatjes via Google.
vrijdag 16 november 2018 om 21:42
Ik ben 1.68 , vierkant hoofd, schouders zijn net een stukje breeder dan mijn heupen (denk ik). Schouders staan recht (glijden niet af) dus geen shoulderpads nodig. Redelijke borsten (? 65E). Ik heb een 'niet veel bewegen' buikje, taille zal zo'n 69 cm zijn. Heupen lijken trouwens niet symetrish aan elkaar. Geen speciaal lange benen (31inch in broekmaat), wel lekker gespierd door velen fietsen. Om verder daarbij een idee te geven zo'n 54 kilo.Ttroeteltje schreef: ↑16-11-2018 21:12Volgens mij ligt het sterk aan winkel of je personeel treft dat je goed en eerlijk adviseert. Dus niet eens zo zeer aan naam keten.
Stijl: Zakelijk, stoer, sensueel, zwart
Activiteit: Advocatenkantoor
vrijdag 16 november 2018 om 21:53
Oew wat zou ik jou graag aankleden! Goede schouders: heel belangrijk! Slank met rondingen; Top! Werkomgeving: Daar kan echt heel veel!whitewolves schreef: ↑16-11-2018 21:42Ik ben 1.68 , vierkant hoofd, schouders zijn net een stukje breeder dan mijn heupen (denk ik). Schouders staan recht (glijden niet af) dus geen shoulderpads nodig. Redelijke borsten (? 65E). Ik heb een 'niet veel bewegen' buikje, taille zal zo'n 69 cm zijn. Heupen lijken trouwens niet symetrish aan elkaar. Geen speciaal lange benen (31inch in broekmaat), wel lekker gespierd door velen fietsen. Om verder daarbij een idee te geven zo'n 54 kilo.
Stijl: Zakelijk, stoer, sensueel, zwart
Activiteit: Advocatenkantoor
Je noemt je hoofd 'vierkant'. Hoe is je hals? Met een wat hoekiger hoofd en kortere hals lijk je 'monumentaler' als je iets draagt dat hoog sluit. Een vallende halsopening of V-hals maakt de verhoudingen beter. Ook met jouw cupmaat zou ik daarvoor kiezen. Goede schoenen worden vaak zwaar onderschat: al is je outfit nog zo goed, met de foute schoenen eronder verknoei je het hele plaatje.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
vrijdag 16 november 2018 om 21:59
Van mij mag je mij aankleden hoor, graag zelfs!Oudblond schreef: ↑16-11-2018 21:53Oew wat zou ik jou graag aankleden! Goede schouders: heel belangrijk! Slank met rondingen; Top! Werkomgeving: Daar kan echt heel veel!
Je noemt je hoofd 'vierkant'. Hoe is je hals? Met een wat hoekiger hoofd en kortere hals lijk je 'monumentaler' als je iets draagt dat hoog sluit. Een vallende halsopening of V-hals maakt de verhoudingen beter. Ook met jouw cupmaat zou ik daarvoor kiezen. Goede schoenen worden vaak zwaar onderschat: al is je outfit nog zo goed, met de foute schoenen eronder verknoei je het hele plaatje.
Ik heb een korte nek, die vettig is met een onderkin. Maakt niet uit hoe dun is was, die dikke nek gaat niet weg.
Ik een paar nette schoenen, lak, donker paars met iet wat glitter er doorheen.
vrijdag 16 november 2018 om 23:08
Met jouw werkomgeving en figuur moet je gewoon slagen bij Massimo Dutti: de items kosten gemiddeld 90 euro en ik ben erg tevreden over de kwaliteit en snit. Kijk even op de site en post hier iets wat je mooi vindt. Dan kan ik verder meedenken in je stijl.whitewolves schreef: ↑16-11-2018 22:13halverwege tot eind twintig. 36 meestal, soms als het klein uitvalt of italiaans, 38.
Ben zelf ietsje langer dan jij met ook rechte schouders die breder zijn dan mijn heupen maar dan zonder rondingen en slaag daar wonderwel.
expresso's: ik ben 50 en vind tegenwoordig hun collectie gewoon oud met een sausje. De kwaliteit is ook niet meer in verhouding met de prijs. Vorig jaar een broek gekocht: de naad liet los na 3 maanden en 1 keer naar de stomerij geweest te zijn. En een heel duur truitje dat zonder wassen (binnenstebuiten op hangertje buiten luchten) na 3 keer dragen onder de armen al pilde.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras