Mode & Beauty alle pijlers

Bruin zonder zon

23-04-2008 09:15 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil graag een bruin zonder zon creme gebruiken, maar alle merken die ik tot nu toe geprobeerd heb geven een heel onnatuurlijke kleur in mijn gezicht. Ik zoek eigenlijk een creme die eerder roze in plaats van geel/bruine wordt. Wie kent er een merk dat voor mij geschikt zou kunnen zijn?
Ik heb de niveau body summer; nummer een getest. Ik vind hem niet fijn. Vlekkerig resultaat en ik ben zeer precies in opbrengen. De geur is wel goed te verdragen.
O wat jammer Titana ik heb ook zo'n fles gekocht naar aanleiding van de uitzending. Ga hem vanavond ook maar eens testen ik hoop op een beter resutaat.
quote:extrahalo schreef op 28 april 2008 @ 12:10:

Bovenstaande nutribronze van Lóreal is wel op je lichaam goed qua kleur. .

Ik gebruik deze ook voor mijn gezicht

Werkt prima. En betreft geuren...ik heb het nog nooit zo ervaren als wat hier beschreven wordt
goed zo, 2bcome...

je kan een zelfbruiner voor het lichaam ook gerust voor het gezicth gebruiken..

kan echt absoluut geen kwaad hoor..
Ik gebruik dus die van Kruidvat sinds die uitzending van Kassa. Het bevalt mij heel erg goed en helemaal blij ben ik met het feit dat het diervriendelijk is (anti-dierproef).

Ik heb na twee keer smeren al een mooi goudbruin kleurtje.
oh Spinster dat klinkt wel goed..

dat is eigenlijk een van de enige die ik nog nooit geprobeerd heb..deze kwam er toch als allerbeste uit of heb ik het verkeerd..?
Ik heb ook de niveau gebruikt. De geur is niet zo lekker en het resultaat valt bij mij tegen. Alleen een wat gele tint! Misschien moet ik nog even doorgaan.

Die van Kruidvat is als 2de uit de test gekomen.
Hey harv! Die van het Kruidvat was inderdaad tweede! Enne, dat voor (uit m'n hoofd) nog geen 3 euro
Oja en ik gebruik hem ook (dun smeren) op mijn gezicht en dat gaat inderdaad ook prima!
hmm...ik denk dat ik morgen eens bij Kruidvat langs ga, als ik tijd heb...hihi...

ehm even gewijzigd..

ik zie dat ik m al een keer in huis heb gehaald maar nog niet eens geprobeerd.. (zoals wel meer spulletjes die ik *moest* hebben.. )
Hier zit een luchtje aan chestnut spam
quote:heyharvey schreef op 05 mei 2008 @ 12:26:

goed zo, 2bcome...

je kan een zelfbruiner voor het lichaam ook gerust voor het gezicth gebruiken..

kan echt absoluut geen kwaad hoor..gebruik ik ook, werkt redelijk
piz buin helpt bij

mij goed. flink kleurtje zonder vlekker, heel natuurlijk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven