Budget trouwjurk
vrijdag 24 januari 2020 om 12:47
Hoi allemaal!
Ik trouw eind augustus in Griekenland.. momenteel ben ik 30 weken zwanger en heb dus nog geen trouwjurk. Over 2 weken trouwen we wel al in Nederland voor de wet. Maar ik wil graag een “echte” trouwjurk voor onze bruiloft in Griekenland. Nu ben ik op zoek naar een zaak waar ze geen eindeloze wachttijden hebben. Ik weet dat ze aanraden om iets van 8 maanden van te voren de jurk te kopen. Maar die tijd heb ik dus niet. Ik zal ongeveer 2,5 maand hebben wanneer ik ga passen. Plus ik heb een laag budget. Waar hebben jullie je trouwjurk gekocht?
Thanks!
Ik trouw eind augustus in Griekenland.. momenteel ben ik 30 weken zwanger en heb dus nog geen trouwjurk. Over 2 weken trouwen we wel al in Nederland voor de wet. Maar ik wil graag een “echte” trouwjurk voor onze bruiloft in Griekenland. Nu ben ik op zoek naar een zaak waar ze geen eindeloze wachttijden hebben. Ik weet dat ze aanraden om iets van 8 maanden van te voren de jurk te kopen. Maar die tijd heb ik dus niet. Ik zal ongeveer 2,5 maand hebben wanneer ik ga passen. Plus ik heb een laag budget. Waar hebben jullie je trouwjurk gekocht?
Thanks!
vrijdag 24 januari 2020 om 14:11
Ik heb mijn jurk bij Honneloeloe in Leiden gekocht toen ik zo'n 32 weken zwanger was. De jurken waren geloof ik 100-150 euro. Een stukje verderop zat een kleermaker, ik kon dezelfde dag nog terecht en m'n jurk was 2 uur later vermaakt (moest ingekort worden). Houd er wel rekening mee dat het er erg druk is.
vrijdag 24 januari 2020 om 14:29
vrijdag 24 januari 2020 om 14:30
In Arnhem heb je 3 zaken bij elkaar in de buurt liggen: Assepoester, Dreamdresses en De Sluier. Bij alledrie kun je volgens mij zo binnen lopen zonder afspraak. In ieder geval voor het outlet gedeelte.
Ik heb dit rondje zelf gedaan toen ik ging trouwen op een doordeweekse dag en ben uiteindelijk voor €600 geslaagd bij De Sluier.
Ik heb dit rondje zelf gedaan toen ik ging trouwen op een doordeweekse dag en ben uiteindelijk voor €600 geslaagd bij De Sluier.
vrijdag 24 januari 2020 om 14:44
Inderdaad. Mooie bridal collectie tussen de 250-400 euro dacht ik. En veel keuze met kant.
Bijvoorbeeld;
https://ivy-oak.com/collections/bridal/ ... 9f7206-w02
vrijdag 24 januari 2020 om 16:20
Wauw die jumpsuit is leuk! Mocht ik ooit trouwen....
Kerel, kerel, kerel, kerel! Ik sta paf!
vrijdag 24 januari 2020 om 17:26
Ik heb mijn jurk hier gekocht, ivm zwangerschap ook pas drie maanden voor de bruiloft: https://www.weddingstyles.nl/
Ze hebben ook een outlet.
Ze hebben ook een outlet.