Mode & Beauty alle pijlers

budha2budha ring

12-02-2013 20:56 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil zon ring kopen voor een vriend maar hoe kom ik er achter welke maat hij nodig heeft hij heeft?!?!?hij wil m om zijn duim..
Eerst even: iew..

Dan: juwelier heeft daar een heel mooi apparaatje voor.

Of je pakt een liniaal en meet daarmee de diameter van een andere ring die precies past.
Het is niet een antwoord op je vraag, maar ik vind zowel een duimring als een sieraad van Budha2Budha erg ordinair. Sowieso sieraden bij een man vind ik enorm onaantrekkelijk. Hopelijk ben ik niet de enige die jou op andere gedachten kan brengen! Koop die ring niet!
Als reactie op je vraag, je komt niet achter zijn maat zonder hem te laten passen.

Of hij moet al een ring hebben liggen welke je kan meenemen voor de maat.

Maar wat hier boven al staat, duimringen bij mannen zijn echt vreselijk onaantrekkelijk, maar dat wil je waarschijnlijk niet horen.
Volgens mij vraagt TO niet wat jullie van de ring vinden -_-

Heeft je vriend al een ring om z'n duim? Zodat je die kan opmeten? En misschien niet zo leuk, maar bij de meeste juweliers mag je wel ruilen als de maat niet goed is.
Heb je een smartphone? Lucardi heeft een app waarbij je een ring kan meten. Dus je legt je ring op het touchscreen, dan kan je aflezen wat de maat is. Handig!

Maar een duimring..... Brrrr.
Always look on the bright side of life

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven