Mode & Beauty alle pijlers

Buik

15-06-2010 09:40 65 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik moet even een beetje zeuren...

Tot nu toe zat ik er niet mee dat mijn buik wat dikker en niet meer strak is na mijn zwangerschap. Hij zat toch verstopt onder dikke lagen kleding in de winter.

Maar nu gaan we vrijdag met vakantie naar de zon en vind ik het opeens toch wel heel erg jammer dat mijn buik niet is terug geveerd en dat ik er ook niets aan gedaan heb!!!

Nou ja misschien maar zo'n bikini kopen die over je buik valt...
quote:meds schreef op 15 juni 2010 @ 10:38:

[...]

mwoah, de vrouwen die ik ken die zeggen teruggeveerd te zijn hebben echt geen platte buik meer hoor. Hooguit een platte buik met ribbels van het losse vel en striae.... Bikini is leuk als je dertien bent, maar ga als je ouder wordt gewoon voor het figuur ondersteunende badpak of de hippere naam Tankini

Eh.. beweer jij nou dat alle vrouwen die een kind gebaard hebben een badpak zouden moeten dragen ivm los vel en striae?

Je realiseert je hopelijk wel dat er ook veel vrouwen zijn die na een zwangerschap geen last hebben van los vel en striae?
en trouwens.... wie zegt dat het nog strandweer gaat worden.....
quote:Baudolino schreef op 15 juni 2010 @ 11:05:

[...]

Eh.. beweer jij nou dat alle vrouwen die een kind gebaard hebben een badpak zouden moeten dragen ivm los vel en striae?

Je realiseert je hopelijk wel dat er ook veel vrouwen zijn die na een zwangerschap geen last hebben van los vel en striae?Ik beweer dat een badpak de meeste kans geeft op een prettige gemoedsrust bij het zonnen.
quote:meds schreef op 15 juni 2010 @ 11:06:

[...]

Ik beweer dat een badpak de meeste kans geeft op een prettige gemoedsrust bij het zonnen.want?
*smijt alle bikini's in de container*

Nou, op naar de stad dan, en hopen dat ze een leuk badpak in maatje 34 hebben.
quote:Whiskers schreef op 15 juni 2010 @ 11:14:

*smijt alle bikini's in de container*

Nou, op naar de stad dan, en hopen dat ze een leuk badpak in maatje 34 hebben.

Inderdaad.

Ik moet dan ook, ben immers al 25 met maat 38.
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
quote:Baudolino schreef op 15 juni 2010 @ 11:08:

[...]

want?zie OP
quote:qwertuu schreef op 15 juni 2010 @ 10:50:

Toevallig ben ik afgelopen weekend naar de sauna geweest en ik moet eerlijk zeggen, ik vind dat zo'n verademing altijd. Iedereen, dik (en dan bedoel ik ook écht dik) of dun, loopt daar gewoon in volledige naaktheid rond, zonder dat daar raar over gedaan wordt. Daar kun je gewoon ongegeneerd jezelf zijn.

Als ik dan hier lees dat je van sommige mensen een buik met een rul teveel al moet "verhullen" in een badpak (alsof dat lukt ), dan word ik daar echt een beetje verdrietig van, eerlijk gezegd.
O god Paque!

Dat kan echt niet!

Ga gauw een badpak kopen joh!
quote:qwertuu schreef op 15 juni 2010 @ 10:50:

Toevallig ben ik afgelopen weekend naar de sauna geweest en ik moet eerlijk zeggen, ik vind dat zo'n verademing altijd. Iedereen, dik (en dan bedoel ik ook écht dik) of dun, loopt daar gewoon in volledige naaktheid rond, zonder dat daar raar over gedaan wordt. Daar kun je gewoon ongegeneerd jezelf zijn.

Als ik dan hier lees dat je van sommige mensen een buik met een rul teveel al moet "verhullen" in een badpak (alsof dat lukt ), dan word ik daar echt een beetje verdrietig van, eerlijk gezegd.

Ik ben ook altijd blij in de sauna! Iedereen, de meesten te dik, gewoon in hun blootje.

Geen gezeik, iedereen gelijk.
quote:Whiskers schreef op 15 juni 2010 @ 11:20:

O god Paque!

Dat kan echt niet!

Ga gauw een badpak kopen joh!*Snelt naar de HEMA voor Boerkini. *
quote:meds schreef op 15 juni 2010 @ 10:40:

[...]

Ja ik zal wel ouderwetsch zijn maar ik vind vrouwen op leeftijd die bruin zijn alleen accentueren dat ze heel oud zijn. ... als een verschrompelde rozijn in je iene miene braziliaans gevalletje wilt rondhuppelen, ...

zoiets? Lekker bruin en he-le-maal teruggeveerd!

Computer says nooooo
quote:summer73 schreef op 15 juni 2010 @ 11:23:

[...]

zoiets? Lekker bruin en he-le-maal teruggeveerd!

[afbeelding]Ieuwwwwwww een zeemleer in een bikini!!
Neenee ... is Donatella he ... helemaal modieus!
Computer says nooooo
Oh gatver!

Wat een ranzige foto!
OMG wat een verschrikking! Zo wil ik nooit zijn/worden.'

Dan maar hier en daar wat vet.
ja dat is helemaal teruggeveerd.. en lekka bruin
Ik pleit ook voor de tankini! Ben niet dik, gewoon maat 38 bij 1.73cm leuk als ik sta of op mijn rug lig...maar zittend net die blubberbuik van na een bevalling en te lui om te sporten...makkelijke oplossing dus...
Op mijn rug liggend op het strand, thuis is wat anders...
quote:meds schreef op 15 juni 2010 @ 11:28:

ja dat is helemaal teruggeveerd.. en lekka bruinGruwelijk.
Voor mijn zwangerschap had ik een serieuze sixpack, nu bijna 5 maanden na bevalling nog een buikje over. Ik heb de illusie laten varen dat ik nog ene sixpack terug krijg, wat platter moet wel lukken als ik weer wat meer tijd heb om structureel te gaan sporten.

deze site is wel een goeie eye opener trouwens ...
Computer says nooooo
Meds ik lig helemaal dubbel om jouw lekkere genuanceerde uitspraken! Ik weet niet of je het meent of dat je gewoon probeert te choqueren, maar ik vind het in ieder geval erg lollig.
graag gedaan. Lachen is de beste buikspieroefening die er is
quote:meds schreef op 15 juni 2010 @ 23:51:

graag gedaan. Lachen is de beste buikspieroefening die er is

Hmm..ik vind die dames die al wat ouder zijn er bijna ordinair uitzien in een bikini. Zeker met slap vel en ozo bruin..vaak nog behangen met dikke gouden kettingen om hun gerimpelde hals en borst..jakkes..dan maar een badpak hoor!
quote:Chatterly schreef op 15 juni 2010 @ 23:57:

[...]

Hmm..ik vind die dames die al wat ouder zijn er bijna ordinair uitzien in een bikini. Zeker met slap vel en ozo bruin..vaak nog behangen met dikke gouden kettingen om hun gerimpelde hals en borst..jakkes..dan maar een badpak hoor!

oo mogen alleen perfecte uitziende vrouwen in bikini?

en ik dan ? met een zichtbare huidziekte? gewoon binnen blijven?????

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven