Mode & Beauty alle pijlers

cadeau voor mam

15-03-2012 18:21 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Helaas zit mijn moeder erg krap met het geld de laatste jaren. Dit jaar zelfs zo erg dat ze geen nieuwe zomerjas kan kopen. Ze heeft nu al 4 jaar de zelfde jas en vind het echt niet prettig dat ze dit jaar weer geen nieuwe kan kopen. Ik heb haar aangeboden om met mij mee te gaan winkelen en dat ik dan de jas voor haar betaal. Maar dit wil ze niet. Stiekem wel maar ze wil geen geld van haar dochter er voor vragen, snap ik wel. Nu wil ik toch een zomerjas voor haar gaan bestellen zodat hij dan als cadeau hier gebracht word. Ik weet zeker dat ze er blij mee gaat zijn. Mijn vraag is: weet iemand een leuke site met zomerjassen voor een vrouw van 55 met maat 42/44? En niet al te duur? Het liefst tot de 40 euro
Heb je al bij Otto, Wehkamp en Neckermann gekeken?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Nee nog niet. Ga ik zo even doen. Dacht zelf aan de v&d maar dat is denk duurder.
Wat is haar smaak?

Ik kan wel Klingel noemen, maar misschien is ze heel trendy.
Heeft ze een hele gemiddelde maat?

Geen grote borsten, dikke bovenarmen, lange armen, lange rug etc etc? Anders is de kans wel erg groot dat de jas niet past. Je kunt natuurlijk ruilen, maar het is wel leuker als je aan komt met iets passends.
Mijn moeder is net iets ouder, zelfde maat ongeveer, iets groter budget kijkt altijd bij de V&D, de C&A (veel jassen), de miss etam, de bijeenkorf, de duthler, de witteveen en nog een paar winkels die ik nu vergeet.
Wat ontzettend lief van je! C
Volgens mij gaat er iets mis. Misschien dubbel: C
Ja het probleem is wel een beetje dat ze grote borsten heeft en juist kleine armpjes en ze heeft soms maat 42 en soms 44. Ligt aan het model. Dus ik denk dat ik maar zelf in de stad rond ga kijken bij de C&A
Lief van je. Ik iid dat je bij c&a, miss etam, enz. goed zal slagen voor dr. Succes
Nou zeg, hij wil het maar niet doen...,laatste poging: CenA en MS. Gezien de huidige modellen zou ik dan eerder een 44 kiezen, jassen val smal van boven dit seizoen (vind ik tenminste)
Bonprix is goedkoop.
Ik heb nog een zo goed als nieuwe hangen die ze zo mag hebben. Zachtgroen met een ceintuur in de middel en knopen, geen capuchon. De voering is wit met kleine roze bloemetjes. Lengte tot over je billen.

Dus lijkt het je wat laat even weten waar je (ongeveer) woont!
Ik vind een jas altijd zo lastig inschatten qua model en maat.

Ik heb ongeveer dezelfde bouw als je moeder en heb moeite met het vinden van een mooie, goedpassende jas.

Mijn jassen komen meestal van V&D (net als een aantal van mijn kleren). Geen idee eigenlijk wat ik daar aan uit geef (niet enorm veel want ik heb zelf ook weinig geld)... Het geet bij mij ook om winterjassen want zomerjassen koop ik sowieso nooit.

Misschien dus toch een keer met haar gaan shoppen en haar een mooie jas toestoppen. Als je het tenminste zelf kan missen. Ik denk dat een moeder nooit iets aanneemt van haar kind als het kind in kwestie daardoor zelf moeilijk(er) rond kan komen... Als je het kan missen, gewoon er op blijven staan dat je het echt wil, dat je anders een jas voor haar besteld maar dat je liever iets koopt dat haar echt mooi staat en dat ze dus vantevoren gepast heeft. Of zoek er een leuke (originele) reden voor... ''nou mam, ik ben vandaag 8765 dagen jouw dochter, dus tijd om jou eens in het zonnetje te zetten ;-)''
Ga als je het kunt missen een keer samen met je moeder naar de Primark (als de afstand te overbruggen is tenminste) dan kun je haar helemaal in het nieuw hijsen voor heel weinig geld.

Lief dat je dit voor haar doet.
Bij de eerst volgende schoolvakantie heb je kans dat ze speciale kortingen geven op de jassen. Wehkamp doet het nu al, maar ik vind het niet echt bijzonder wat er op hun site staat.

Bij Promiss heb je in sommige filialen ook tussendoor een midseason-sale. Als je in de buurt van een van hun outlets woont dan kun je daar echt zo af en toe voor weinig geld nog een jas kopen. Maar de laatste tijs is het niet veel meer. Het lijkt wel alsof heel veel mensen wachten met kopen totdat ze korting geven.

Miss Etam heeft soms ook wel wat eenvoudige jassen hangen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven